Skocz do zawartości

Pomoc Przy Kupnie Motoroweru


konsti

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję kupić motorower, myślę o zipp pro. Mam na oku konkretny egzemplarz, ale kompletnie nie znam się na motocyklach i nie wiem na co zwrócić uwagę.

W związku z tym mam ogromną prośbę: Potrzebuję osobę, która wybrałaby się ze mną obejrzeć ten motocykl, sprawdziła czy jeździ (tak, nie umiem jeszcze jeździć :biggrin: ten ma być do nauki) i czy generalnie jest OK oraz ewentualnie powiedziała co jest do wymiany.

Jeśli podejmę decyzję na TAK, to będę potrzebowała dodatkowo pomocy w licytacji ceny, bo jak sprzedawca widzi, że negocjuje z dziewczyną, to zazwyczaj ostateczna cena jest wyższa... Bardzo prosiłabym także, żeby ta osoba nastepnie zawiozła ten motorower na mało uczęszczaną uliczkę, na której będę mogła (już sama) poćwiczyć ruszanie, hamowanie i zmianę biegów.

 

Wiem, że proszę o wiele i że to wykracza poza standardową forumową pomoc, Dlatego jeśli znajdzie się osoba chętna do pomocy, to chętnie odwdzięczę się kwotą 50zł lub nieco większą. Naprawdę bardzo potrzebuję takiej pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał większe pojęcie o mechanice sam bym pojechał, ale niestety. Na pewno ktoś zadeklaruje pomoc. W końcu pomóc kobiecie w potrzebie... rzecz bezcenna :smile:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz interesujący Cię egzemplarz zawsze możesz wrzucić chłopakom tutaj. Na pewno połowę ulepów odrzucą i nawet nie będzie trzeba jechać :smile:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką Zippa pro 50  :riding: .