• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
konsti

Pomoc Przy Kupnie Motoroweru

8 postów w tym temacie

Planuję kupić motorower, myślę o zipp pro. Mam na oku konkretny egzemplarz, ale kompletnie nie znam się na motocyklach i nie wiem na co zwrócić uwagę.

W związku z tym mam ogromną prośbę: Potrzebuję osobę, która wybrałaby się ze mną obejrzeć ten motocykl, sprawdziła czy jeździ (tak, nie umiem jeszcze jeździć :biggrin: ten ma być do nauki) i czy generalnie jest OK oraz ewentualnie powiedziała co jest do wymiany.

Jeśli podejmę decyzję na TAK, to będę potrzebowała dodatkowo pomocy w licytacji ceny, bo jak sprzedawca widzi, że negocjuje z dziewczyną, to zazwyczaj ostateczna cena jest wyższa... Bardzo prosiłabym także, żeby ta osoba nastepnie zawiozła ten motorower na mało uczęszczaną uliczkę, na której będę mogła (już sama) poćwiczyć ruszanie, hamowanie i zmianę biegów.

Wiem, że proszę o wiele i że to wykracza poza standardową forumową pomoc, Dlatego jeśli znajdzie się osoba chętna do pomocy, to chętnie odwdzięczę się kwotą 50zł lub nieco większą. Naprawdę bardzo potrzebuję takiej pomocy!

2 osoby lubią to

Jeżeli jest wystawiony w internecie to podeślij link ;)

Jakbym miał większe pojęcie o mechanice sam bym pojechał, ale niestety. Na pewno ktoś zadeklaruje pomoc. W końcu pomóc kobiecie w potrzebie... rzecz bezcenna :smile:

Jak znajdziesz interesujący Cię egzemplarz zawsze możesz wrzucić chłopakom tutaj. Na pewno połowę ulepów odrzucą i nawet nie będzie trzeba jechać :smile:

Od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką Zippa pro 50  :riding: .

Dziękuję wszystkim osobom, które zainteresowały się moją sprawą i zaoferowały swoją pomoc  :smile: . A w szczególności chłopakom, którzy pojechali ze mną na oględziny zippka i zatroszczyli się o niego po zakupie. Chłopaki, jesteście wielcy  :smile: . Ogromne dzięki  :smile: