niko000 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Może ktoś miał doczynienia z takim zakładem który szybko i dobrze przewinie alternator do gixa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 czy szybko to nie powiem ale ja znakładu wysyłam do gościa chyba do słupska gość jest drogi i dobry 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Witam Łódź ul Chełmska 6 mnie tam przewijał gościu alternator też do gixa. Trafisz w połowie tej ulicy jest ten gościu, mały warsztat jak na razie u mnie wszystko działa. Ja zapłaciłem 130 zł ale to zależne od tego ile masz upalone.Czas realizacji ok 3 dni. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Czołem! Tak dla potomnosci - po wczorajszej diagnozie stanu alternatora u Raq, to ja chyba bym raczej nie polecal goscia z Chełmskiej.... czasami lepiej dac wiecej i miec porzadnie (tym bardziej, ze mowimy o roznicy rzedu 40-50 zł), niz zaplacic mniej i robic dwa razy.Mysle, ze Raq potwierdzi moja opinie. Poki co, nie slyszalem w Łodzi o dobrym "przewijaczu". A tak na marginesie, rzeźbienie polegajace na przewijaniu wybranych cewek uwazam za proszenie sie o kolejna robote. Kazda faza powinna byc nawinieta jednolitym, ciaglym drutem nawojowym, bez zadnych laczen i tym podobnych łatanin. A jesli jedna faza sie upalila, to na ogol pozostale tez dostaly po grzbiecie i nawet jesli nadal sa sprawne, to warto nawinac je świeżym drutem, aby uniknac ponownej awarii po krotkim czasie. Podsumowujac: moim zdaniem, jesli przewijac, to calosc uzwojen ladowania, a nie wybiorczo fazy, albo cewki. 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 czytając wiele o wadzie w mojej Hondzie jaką jest alternator postanowiłem kupić nowy zamiennik w sklepie. Chłopaki w Motorwings zrobili dobrą cenę i na razie jest dobrze. Zrezygnowałem z przewijania bo słyszałem że jest z tym różnie i najczęściej pieprzy się wszystko dalej. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Na ulicy Żwirki przy Gdańskiej (blisko MotorWings) był od jakiś 15 lat warsztat w którym badali i naprawiali alternatory i rozruszniki jakiś rok temu jeszcze tam był ale dawno tamtędy nie przejeżdżałem gdyby ktoś potrzebował można tam spróbować, choć też nie jestem pewny czy do motocykla robią, ale doświadczenie mają duże. Elektromechanik, Klinika Rozruszników i AlternatorówŻwirki 7Łódź 501-927-839 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) Namiar mozna sprawdzic, ale problem zasadniczy jest taki, ze do przewijania statorow motocyklowych trzeba uzywac innych materialow, bo w przeciwienstwie do alternatora samochodowego, w motocyklu często pracuje on w kapieli olejowej, co w istotny sposob zmienia wymagania dla stosowanych materialow. Osobiscie korzystam na ogol z uslug przewijania przez firme z Rzeszowa i poki co, wszystko gra i buczy Edytowane 23 Czerwca 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 w motocyklu pracuje on w kapieli olejowej Nie zagłębiałem się w to ale chyba rzadko można spotkać takie rozwiązanie w moto, więc raczej materiały "samochodowe" będą wystarczajace 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 w motocyklu pracuje on w kapieli olejowej nie w każdym motocyklu np w fazerze nie 1 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Massi, wcale nie tak rzadko. Przykladow jest wiele. Thebestof78, A na przyklad w GSX-R i wielu innych Suzukach, albo w Hondzie CRF stator plywa w oleju OK, zeby nie rozpoczynac flejma, bo nie ma sensu skoryguje swoj post powyzej i dodam "często" w stosownym miejscu Nie zamierzam tez nikogo przekonywac, ze moje jest mojsze , ot takie jest moje zdanie, a Wy sobie robcie z nim co chcecie Edytowane 23 Czerwca 2014 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 24 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 (edytowane) Czołem, w uzupełnieniu do powyższego wątku chciałem dopisać co następuje: wczoraj skontaktował się ze mną człowiek z Chełmskiej 6 (http://silniki-elektronarzedzia.ns48.pl/index.php ) i postanowił wyjaśnić sytuację. Poniewaz człowieka nie ma na naszym forum, to prosił mnie o wpisanie niniejszego posta. Otóż według przekazanych przez niego informacji, Raq ponoć świadomie złożył zlecenie wykonania naprawy "po taniości, za stówkę" i dlatego została ona wykonana w sposób nie do końca zgodny ze sztuką, bo przewinięta została tylko jedna z faz uzwojenia alternatora. Dlaczego nie należy tak robić, pisałem już powyżej, więc nie będę się powtarzał. Firma wykonuje również normalne, zgodne ze sztuką kompletne naprawy, i wygląda na to, że warto do nich zajrzeć w przypadku potrzeby przewinięcia alternatora, tylko niech Was nie kusi robienie "po taniości, za stówkę", bo skończy się tak samo jak u Raq, na podwójnej robocie. Także jeśli naprawiać alternator, to bez rzeźbiarstwa, tylko po całości - wymiana całego uzwojenia, a nie jakaś łatanina po kawałku . Edytowane 24 Listopada 2022 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.