Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Kawasaki

Ekspert Kawasaki Odpowiada Na Pytania

Polecane posty

Kawasaki   
Kawasaki

Witam,

jestem przedstawicielem firmy Probike, która reprezentuję markę Kawasaki w Polsce. W tym wątku chciałbym odpowiadać na Wasze pytanie związane z pojazdami firmy Kawasaki. Serdecznie zapraszam do dyskusji :smile:

 

*************************

LETNIA PROMOCJA KAWASAKI!

 

- Z800 stara cena 34900 - nowa cena 31500 i z ABS stara cena 36900 nowa cena 33500

 

- Ninja 300 stara cena 20900 - nowa cena 18500 i z ABS stara cena 22900 nowa cena 20500

 

- J300 stara cena 19900 - nowa cena 17900 i z ABS stara cena 21500 nowa cena 19500

 

Przy okazji zapraszam do zadawania pytań!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kiełek   
Kiełek

Mam ZXR 400. Wymienie bezproblemowo łańcuch rozrządu bez zakuwania? Wiem że rozrząd jest po boku silnika, ale czy jest z tym jakiś większy problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki   
Kawasaki

Do ZXR 400 oryginalny łańcuch rozrządu przychodzi już zakuty. Także montujemy zakuty. "czy to jakiś większy problem" - zależy jakie kto posiada umiejętności i wiedzę. Jeśli nie jesteś pewny, czy dasz sobie radę samodzielnie to najlepiej będzie jeśli odwiedzisz jeden z naszych autoryzowanych serwisów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMO EL   
PRZEMO EL

No fajowo może sie przydać pomoc :moto: :moto: :moto:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki   
Kawasaki

Mam nadzieję, że moja pomoc się przyda :smile: więc tym bardziej zachęcam do zadawania pytań :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIT   
PIT

No dobra skoro ekspert to rozumiem, że o starsze modele tez można pytać, poczytałem w necie ale najlepiej pytać u źródła.  :smile:

Przymierzam się do zakupu ZX6R 626 2005-2008 ale w 2007 była zmiana nowszy rocznik ale mniejsza pojemność.

 

Kawaski ZX6R 626cm3 z 2005-2006 <<KONTRA>> model 2007-2008 ZX6R 600cm3.

 

Ta pierwsza jest nazywana najsilniejszą 600tką (choć to 626cm3) ale zakładam, że jednak firma idzie z postępem i w 2007 jednak też popracowali.

Choć obiegowa opinia głosi, że te modele od 2007 to już "nie jadą" w sensie straciły ten wigor i powolnie rozpędzają maszynę.

 

Pytanie czy faktycznie różnica w pojemności ma przełożenie na osiągi motocykli (bo przecież jeszcze kwestia masy, przełożeń, momentu itp.) czy jednak zmiany w 2007 powinny skłaniać do zakupu młodszego modelu ? Jakie były te zmiany, przy czym "majstrowaliście" co zostało zmodyfikowane w stosunku do modelu ZX6R z 2006 ?

Czy jednak 2005-06 ZX6R przy 626cm3 to najlepszy rocznik ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź :biggrin:  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Michał_   
_Michał_
Czy jednak 2005-06 ZX6R przy 626cm3 to najlepszy rocznik ?

 

"636" 2005/2006 to nie był najlepszy rocznik :P Najlepszy rocznik to B1H/B2H czyli 2003/2004 ;)

 

Na podstawie rozmów m.in z specem, który posiadał 636 B2H - 2004 r. (czyli model 2003/2004) i miał okazję latać modelem "636" 2005/2006 stwierdził, że jest to zupełnie inny motocykl... Jakby łagodniejszy ;) "636" 2003/2004 wg opinii użytkowników miała najbardziej agresywny silnik :smile: akurat posiadam "636" B1H i mogę szczerze powiedzieć, że silnik to prawdziwa bomba!!! Pozycja za kierownicą również typowo sportowa (mało przyjazna w codziennym lataniu) - w modelu 2005/2006 jest zdecydowanie wygodniejsza ;)

 

Nie będę pisał o modelu 2007/2008 czyli powrotu do klasy "600"... Ale nie słyszałem "dobrych opinii" odnośnie silnika - ponownie złagodzony i swoją mocą poraża raczej w górnym zakresie obrotów... A elastyczność raczej słaba... Kolega posiadający ZX6R 2008 również to potwierdził - ta "szóstka" lubi ostre kręcenie i górny zakres obrotów ;)

 

Jeśli chodzi o krzywą momentu, jej przebieg w dolnym i średnim zakresie a także masę motocykla to niestety dla nowszych modeli ponownie ZX6R 2003/2004 podniósł wysoko poprzeczkę :P Nie została ona "przebita" ;)

 

Fakt faktem, że "636" 2005/2006 miała najwyższą wartość jeśli chodzi o moc maksymalną - 136 KM ;)

 

P.S nawet spece z "MotorManii" nie najlepiej wypowiadali się o modelu 2007/2008 a zwłaszcza o silniku :P (w sensie jego charakterystyki - do użytkowania codziennego)

Edytowano przez _Michał_ (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdano   
Bogdano

Czy firma Probike S.A. zamierza promować sprzedaż nowego Z1000 poprzez organizowanie jazd próbnych tym modelem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lord Vader   
Lord Vader

 

 

Kawaski ZX6R 626cm3 z 2005-2006 <> model 2007-2008 ZX6R 600cm3.

 

Może dokończę tu temat żeby nie spamować w innym..

ZX-6R z tych lat co piszesz miała 636 cm3..(ogólnie nie przypominam sobie pojemności 626 w R) Cały czas uparcie piszesz 626 więc jeżeli mi coś umknęło to mnie poprawcie  :blink:  no chyba że mowa o mazdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIT   
PIT

Sorki to mi się coś pochrzaniło oczywiście 636  :biggrin: , a kiedyś jeździłem Mazdą ale 323F no mniejsza o większość pochrzaniłem poprawię tam. Dzięki za sprostowanie. 

 

Na jednym kompie instaluję oprogramowanie do kontrolera, a na drugim podglądam forum i tak się rozpraszam, tu inne cyferki i tu inne.

Edytowano przez PIT (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomi   
Tomi

Też bym miał pytanie. Czy jest jakaś możliwość żeby sprawdzic amortyzator tylny z kawy zx10? Chodzi mi o ciśnienie w amorku i sprawdzenie poprawności działania dobicia i odbicia. Jaki to by był koszt i ew jak długo by to zajęło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kama95   
Kama95

Mam pytanie jaki model - typ żarówki pasuje do licznika Kawasaki Zr7s (2001r)??

Edytowano przez Kama95 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lord Vader   
Lord Vader

Mam pytanie jaki model - typ żarówki pasuje do licznika Kawasaki Zr7s (2001r)??

 

Zależy, o które pytasz, ogólnie masz pewnie te:

3,4W  T10 - kontrolki poniżej blatu

1,7W  T10 - podświetlenie zegarów

1,7W  T6.5 - o ile pamiętam to kontrolka oleju w balcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki   
Kawasaki

Witajcie, trochę mnie nie było, ale niestety wezwały mnie obowiązki służbowe :smile: odpowiadam na pytania :biggrin:

 

@PIT

tutaj dla Ciebie małe porównanie:

 

ZXR636 2005-2006

 

Rozstaw osi 1400mm

Długość 2030mm

Szerokość 678mm

Wysokość 1175mm

Masa własna pojazdu 275 kg

Masa pojazdu bez kierowcy, chłodziwa, oleju, paliwa: 174 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 380 kg

Kod fabryczny silnika ZX 636AE

Zasada działania silnika: CZTEROSUWOWY , ISKROWY

Pojemność skokowa silnika:...........636...................cm3

Maksymalna moc silnika:........83,0... kW przy prędkości obrotowej:......12500..min-1

Przełożenia na biegach 1 .2,928, 2. 2,063, 3. 1,632, 4. 1,381, 5. .1,217, 6. 1,083

Przełożenie przekładni głównej:........2,667

Opony i koła osi: Oś 1:....120/65-17 J 17 x MT 3.50 Oś 2:...180/55-17 J 17 x MT 5.50.,

Zwięzły opis układu hamulcowego: przód – dwie tarcze, zacisk sześcio tłoczkowy,

tył – jedna tarcza, zacisk jedno tłoczkowy;

Rodzaj nadwozia:..................... rama aluminiowa delta

Prędkość maksymalna .260 – 6 bieg ......... km/h

Hałas: na postoju:.........93,0...dB(A) przy prędkości obr........6250...min-1; podczas jazdy:...79,0..dB(A)

Toksyczność spalin: CO:..7,0 .g/km CH + NOx:..1,82 g/km Cząstki stałe:.............g/km

 

ZX6R 2007-2008

 

Rozstaw osi: 1405 mm

Długość: 2105 mm

Szerokość: 687 mm

Wysokość: 1125 mm

Masa pojazdu (z nadwoziem) w stanie gotowym do jazdy: 200 kg

. Masa pojazdu bez obciążenia: 187 kg

. Maksymalna masa całkowita pojazdu: 380 kg

Kod fabryczny silnika: ZX600PE

Liczba i układ cylindrów: 4 (7)

Pojemność skokowa silnika: 599 cm3

Paliwo: P (8)

Maksymalna moc netto (lub odpowiednio - znamionowa moc ciągła) silnika: 91,9 kW
przy prędkości obrotowej 14000 min-1

Stosunek maksymalnej mocy netto (lub odpowiednio - znamionowej mocy ciągłej) do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy: 91,9/200 (kW/kg)

Przełożenia na biegach: 1: 13.860; 2: 11.234; 3: 9.447; 4:8.170; 5: 7.256; 6: 6.638

Oznaczenie rozmiaru opon:

Oś 1: 120/70ZR17M/C(58W), Oś 2: 180/55ZR17M/C(73W),

Prędkość maksymalna: 262 km/h

Poziom hałasu (13): 97/24/EC roz. 9 zmienione przez 2006/27/EC:

na postoju : 95 dB(A) przy prędkości obrotowej silnika 7000 min-1;

podczas jazdy: 78 dB(A)

Toksyczność spalin (13): 97/24/EC roz. 5 zmienione przez 2006/72/EC:

Badanie typu I: CO: 0,99 g/km, CH: 0,146 g/km, NOx : 0,064 g/km, 


@Bogdano

Oczywiście, na jazdy próbne można zapisać się na stronie www.kawasaki.pl
Model Kawasaki Z1000 do jazd testowych jest dostępny u dealera Auto Wache :
http://www.kawasaki.pl/pl/dealers/nowy_tomy%C5%9Bl/auto_wache_-_filia?Uid=098AX10LXVgNC10KDgkJXF0KUVFfCwoMUFtfCV4KXVAMCQ0

 

@Tomi

Na pewno Sanchez z Otrębusów zajmuje się sprawdzaniem/naprawą i regeneracją amortyzatorów ma do tego sprzęt, wiedzę i doświadczenie.

 

@Kama95

Dla Ciebie: http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1401446288__carowki_zr7s.png

Edytowano przez Kawasaki (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie   
jaquzie

no to jeszcze ja ;)

jako, że zakupiłem Kawkę Z1000sx dłuższy czas temu (jeszcze jak Kawka w łódzkim była pod Zgierzem), jedynie z centralnym kufrem (oryginał kufer - dawany w salonie Kawki), i zawsze w poprzednich 2oo montowałem stop w kufrze, i tym razem mnie naszło, więc poszukuję światła stop do tegoż kufra.

Kiedyś znalazłem, że kufry te robi bodajże GIVI (mimo braku podpisu GIVI na nich), ale niestety nie znalazłem stopu do tego kufra w GIVI (ani gdzie indziej).

 

Pytanie brzmi, czy istnieje stop do oryginalnego kufra centralnego dla Kawy Z1000sx (2011), czy też raczej szukać czegoś do zmajstrowania na własną rękę?

 

niestety nie mam foty dokładnej kufra, jedynie takie:

 

http://p1.bikepics.com/2012/03/27/bikepics-2373107-full.jpg

 

http://p1.bikepics.com/2012/07/25/bikepics-2433558-full.jpg

 

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olo   
Olo

Posiadam ER-5 z 2006 roku, wersja ACA. Jest to wersja zdławiona? Bo po wyżej 140km/h praktycznie nie jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie   
jaquzie

Olo, musisz wrzucić wyższy bieg :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olo   
Olo

Olo, musisz wrzucić wyższy bieg :biggrin:

Pewnie ma blokadę 7 biegu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki   
Kawasaki

@jaquzi 

Niestety, ale nie ma dodatkowej lampy stop do zamontowania :sad2:

 

@Olo

Fabrycznie te wersje nie przychodzą zdławione, można natomiast zamontować KIT dławiący, ale przyczyny braku mocy mogą być różne, proponuję diagnostykę w serwisie co rozwieje wszelkie wątpliwości, bez obejrzenia motocykla nie powiem nic konkretnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papa Zulu   
Papa Zulu

Witam

EN500 Ciągle się zalewa i kopci z lewego garka (gaźniki regulowane)... Jakiś pomysł?

Edytowano przez Papa Zulu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie   
jaquzie

najciekawsze jest to, że w tym kufrze są oryginalnie poprowadzone tunele na kable do stopu ;)

 

mimo wszystko dzięki za odpowiedź, będę kombinował na własną rękę więc.

 

@jaquzi 
Niestety, ale nie ma dodatkowej lampy stop do zamontowania :sad2:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olo   
Olo

 

@Olo

Fabrycznie te wersje nie przychodzą zdławione, można natomiast zamontować KIT dławiący, ale przyczyny braku mocy mogą być różne, proponuję diagnostykę w serwisie co rozwieje wszelkie wątpliwości, bez obejrzenia motocykla nie powiem nic konkretnego.

Dzięki za odpowiedz, ale zapomniałem dodać że ER jest sprowadzone z francji i tam blokują seryjnie moc, w przypadku mojej kawy zobaczyłem że posiada blokady w gaźniku jakimi są otworki w przepustnicy. Można by u Was kupić takie rzeczy żeby w pełni odblokować moc?

thumb_flm_1402668250__drossel-v0-4-74367

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildeyed   
wildeyed

Oki to ja też mam pytanie. Szykuje się do wymiany przewodu hamulcowego w Kawie ZX6r z 2002 roku. Zamierzam zamówić przewody w oplocie i potrzebuję znać długość przewodów jaką powinnam zamówić. Wiem, ze mogę wymontować z moto i zmierzyć samodzielnie, ale wolałabym skrócić czas, w którym moje moto będzie unieruchomione. Wszelka pomoc mile widziana:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×