Jump to content

Koniec Bramek Na Autostradach


weelkoo
 Share

Recommended Posts

Pojawiło się dziś takie info na Onecie: http://biznes.onet.pl/wideo/koniec-bramek-to-miliardowe-oszczednosci,149741,w.html

Niby super, nie będzie bramek na autostradach, koniec korków, wszędzie uśmiechnięci kierowcy i taniość.... No qurfa idylla. Ale...

ViaToll jest wszędzie. Na Autostradach, S-kach i krajówkach. Więc jaki będzie problem (oczywiście w imię powszechnej szczęśliwości i dobrobytu) rozszerzyć zasięg płatnych dróg? Teraz jadąc na grilla na działkę, będę płacił za przejazd A1 od Tuszyna do Piotrkowa... A niedługo pewnie w ogóle za to żeby się do tego Tuszyna dostać... Czarno to widzę, ale zanosi się na to, że bliski jest koniec darmowej jazdy po S-kach i krajówkach. Obym się mylił. No bo, że Kapsch wygra kontrakt na obsługę, jest wg. mnie oczywisty, ponieważ zarządzają już gotowym systemem. Co myślicie w tym temacie?

Link to comment
Share on other sites

Moje zdanie jest takie skok na kasę kierowców jak mało który nie dość ze płacimy podatek drogowy w paliwie przez to paliwo jest tak drogie to jeszcze dodatkowo będziemy płacić za via tolla i to nie małe pieniądze w dodatku za wyrób w postaci dróg wszelakich który nie ma gwarancji iż przetrwa minimum 10 lat bez remontów co za granicą jest standardem.

Zamiast systemu Via Toll powinni wprowadzić tańszy system winiet ciekawe jak będą traktowane motocykle czy w momencie jazdy autostradą lub drogą ekspresową będzie potrzeba montowania w motocyklu Via toll-a toż to będzie bzdura jak ich mało.

Niech płacą ci co najwięcej niszczą  nam drogi czyli przeładowane TIRY a w szczególności te które jadą tranzytem przez nasz kraj. Osobówki jak i motocykle nie mają takiego negatywnego wpływu na degradacje drogi jak Tiry to czemu z nas ściąga się na każdym kroku kasę.

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówcami to samo robili z opłatami za parkowanie w "ścisłym" centrum, a potem się nam taaaak centrum rozszerzyło.

Żeby zwiększyć wpływy do budżetu miejskiego zwiększyli strefę administracyjną centrum miasta co wiąże się z większymi opłatami czynszowymi i nic w zamian no chyba, że ktoś czuje się zaszczycony bo mieszka niby w centrum. Np teraz Hilton stoi w centrum bo Łąkowa w okolicach Hiltona to centrum parkingowe  :hihi: .

 

Tu będzie ten sam mechanizm działał, jak wiadomo kierowcy to bardzo wygodni darczyńcy bo nie mają wyboru. I zawsze można powiedzieć, że zmniejszy się ilość samochodów więc pro-ekologicznie i pro-zdrowotnie. Chyba czekają nas wakacyjne protesty/korki :unsure:   

Link to comment
Share on other sites

Via Toll - w obecnym stanie i przy odecnym stanie kar dla kierowców???? w zyciu już wole bramki i korki na bramkach.

Ciekawe zresztą jak będziecie słuchać "pikania" via tola jadąc na motocyklu?

Link to comment
Share on other sites

Trzeba będzie ViaBoxa do kasku przykleić. Najlepiej od środka do szybki :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Niech płacą ci co najwięcej niszczą nam drogi czyli przeładowane TIRY a w szczególności te które jadą tranzytem przez nasz kraj.

 

Uwierz mi,że płacą i to nie mało,ci z tranzytu też..A na przeładowane TIRy są wbudowane w jezdnię wagi,w Łodzi też.Tak,żeby jasność była.

Link to comment
Share on other sites

Budowanie autostrad z bramkami które nie potrafią obsłużyć klientów przy dużym natężeniu ruchu to absurd.  Efekty tego widać szczególnie na A4 Kraków-Katowice - przy dużym natężeniu okazuje się że lepiej jechać drogą alternatywną (Olkuska chyba DK94)  gdyż oczekiwanie na bramkach może trwać nawet 20 minut.

Link to comment
Share on other sites

Budowanie autostrad z bramkami które nie potrafią obsłużyć klientów przy dużym natężeniu ruchu to absurd.  Efekty tego widać szczególnie na A4 Kraków-Katowice - przy dużym natężeniu okazuje się że lepiej jechać drogą alternatywną (Olkuska chyba DK94)  gdyż oczekiwanie na bramkach może trwać nawet 20 minut.

 20 minut? z czym do gości - zapraszam na finalne w Gdańsku. w sezonie wakacyjnym w weekendy masz i 1,5 do 2 godzin stania.

ciekawe też w jakim czasie dadzą rade zlikwidować już istniejące punty poboru na autostradach i ile będą zamknięte

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...