Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Przedstawiam Wam Cienia którego na koniec sezonu nabyłem jest to Honda Shadow VT 1100 C również stara Japonia , moto z 1988 roku na ulice wyjechał 1993 roku.Jestem jego 3 właścicielem a 2 w kraju.Co mogę napisać to jazda nim to sama przyjemność ,97 Nm przy 3000 obr/min daje dużo frajdy 0 Cytuj
Adrian-xj600 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 bardzo fajne moto wogole nie widac latek:) 0 Cytuj
Patrycja Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ładna, ładna. Jak tak parkowałam obok na Malince, to tylko myślałam, żeby ten mój się nie przewrócił z tej stopki, nie przewróć się, dasz radę, ustoisz. Bo jakoś tak krzywo się postawił 0 Cytuj „A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.” M.Konopnicka
Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ładna, ładna. Jak tak parkowałam obok na Malince, to tylko myślałam, żeby ten mój się nie przewrócił z tej stopki, nie przewróć się, dasz radę, ustoisz. Bo jakoś tak krzywo się postawił Moja stopka utrzymałaby oba motocykle :decayed: 0 Cytuj
Patrycja Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 No, ale by się rysy na moim zrobiły 0 Cytuj „A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.” M.Konopnicka
Topaz Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Dwa to już prawie kolekcja 0 Cytuj |'^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|*||__|-TEAM MONSTER ENERGY- |*||''|";\,____|__...__...__by_Kawasaki ___|*||_|_|,,..,,,,]|""(@)''(@)'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(@)(@)** (@)
Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 No, ale by się rysy na moim zrobiły no fakt nie pomyślałem http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... oj tam oj tam jakoś byśmy sie dogadali http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif 0 Cytuj
Bajzel Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Fajny cholera, chciałem taki kupić ale ktoś (już nie pamiętam kto) powiedział ze za młody na coś takiego jestem. 0 Cytuj
Rado Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Strasznie fajny silnik (poluję na coś takiego do customa), za to te nowomodne szprychy tak sobie mi leżą. Wygodne, mocne itd ale mało klasyczne. Chyba jedna z niewielu wad tego motocykla. 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
Rutek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Rado w pewnej kwestii z Tobą się nie zgodzę VT 1100C jest to typowy klasyczny chopper,który był produkowany w Marysville (USA) a dopiero zaczęła odbiegać od klasyka C2 która poszła w kierunku criusera 0 Cytuj
Rado Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ej- nie powiesz mi że odlewane obręcze i szprychy to klasyka choppera ? Sam motor- jak najbardziej ale koła skiepścili. Gdyby miał chrom i szprychy- tak, wtedy to chopper.I tak Ci go zazdroszczę 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
ravw Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Szkoda ze nie pokazales zdjecia z boku.Klasyczny chopper to napewno nowa vtx 1300 ;P 0 Cytuj
Rutek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdyby miał chrom i szprychy- tak, wtedy to chopper. co do szprych przyznaję Ci rację bardziej mi się podobają ale jak pomyslę o czyszczeniu to wolę felgę ale też nie można na ich podstawie oceniać kategorii motoru np Shadow 750C2,1100C2 czy Twoja Yamaha XVS 650 to criusery a mają szprychy chromy to nic innego jak custom i nie licząc silnika raczej temu modelowi tego nie brakuje .PSRado normalnie bez piwka sie nie dogadamy pozdrawiam 0 Cytuj
ravw Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 Chopper wg definicji jest to odchudzony cruiser w celu zwiekszenia osiągów, ten widelec wysuniety do przodu to dopiero po filmie easy raider. chopper z zalozenia to custom. Tak wiec znajac juz poniekad geneze choppera, jesli twoj to chopper tzn jest szybki klasyczny chopper tak wiec wszyscy poza cruiserami mamy customy w wiekszym lub mniejszym stopniu. Nigdzie niema natomiast mowy czy kola maja byc szprychowe czy pelne od technologia, jesli pelne sa lzejsze jak najbardziej powinny byc zastosowane w chopperze ze wzgledu wlasnie na to odchudzanie maszyny Musimy sie na piwku spotkac i pogadac to bardzo dobry pomysl 0 Cytuj
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 no i fachowa wypowiedź a czy jest szybki? jak na swoją kategorię to chyba tak 97Nm przy 2750 obr/min daje trchę frajdy :riding:PSTen chopper z foty widać ma moc w siodle 0 Cytuj
Rado Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 No nie- chopper nie musi być "szybki"- wystarczy że jest odchudzony. "Chop" to rąbać (w tym przypadku odrąbywać) wszystko co zbyteczne no i jeśli nawiązywać do tradycji (długie widelce, wysokie kierownice itd itp) to aż do lat 80-tych odlewanych kół nie było także klasyczny "look" to szprychy, ale, znowu, bądźmy szczerzy- ani te definicje nie są jakieś "aptekarskie", ani żaden fabryczny model tak naprawdę nie może być "chopperem". Ja u siebie z tyłu wstawiłem "pełną" blachę- ani to klasyczne, ani chopperowe ale sprawdza się i podoba- i w sumie to się liczy.A Shadowy w ogóle są sprzętami legendarnymi- to jedyny oprócz Harleya motocykl jakiego mogą używać członkowie Hell Angels, to mówi trochę o reputacji. 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 a ja Wam mówię kończmy waści panowie i napijmy się piwka 0 Cytuj
IRAS Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 Rutek daj na luz masz naprawdę ładny cień [ to chyba najładniejszy model ] a koła takie czy inne to pryszcz , 0 Cytuj http://www.wheelsoffire.hpu.pl/news.php
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2011 siemka Iras http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif temat zamknęliśmy nie chodziło czy ładny czy brzydki wiadomo jedne mu to się podoba drugiemu co innego tylko do jakiej kategorii go zaliczyć a w nim tak prawdę mówiąc jest wszystkiego po trochu 0 Cytuj
Boras Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2013 Czesc Rutek. Własnie opchnąłem swojego Bandita 600N. Czas nadszedł zrealizowac marzenia i przesiąść się na choppka. Jak coś siedzi w człowieku to choćby nie wiem co, nie da sie jeżdzić inaczej. a skoro już dusza taka to w planach mam taką ślicznotę jak Twoja honda. Mija sezon i pewnie mógłbys coś opowiedzieć jak to cudo sie spisuje. Oczywiście czytam różne takie opinie na forach, jednak od "swojaka z FŁM" to brzmi bardziej wiarygodnie zatem: Jak tam ze spalaniem? jeździłeś z plecaczkiem? jakie są koszty eksploatacji? często trzeba regulować? oglądałem ceny na allegro, wychodzi ok 10tyś za ok '90 normalne to czy należy szukać wyżej? Pozdrawaim LwG 0 Cytuj
slawek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Przedstawiam Wam Cienia którego na koniec sezonu nabyłem jest to Honda Shadow VT 1100 C również stara Japonia , moto z 1988 roku na ulice wyjechał 1993 roku.Jestem jego 3 właścicielem a 2 w kraju.Co mogę napisać to jazda nim to sama przyjemność ,97 Nm przy 3000 obr/min daje dużo frajdy a ja Wam mówię kończmy waści panowie i napijmy się piwka witaj,piekna maszyna.dwa tygonie temu kupilem taka sama i jesli pozwolisz bede mial do Ciebie kilka pytan.pozdr 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.