Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Przedstawiam Wam Cienia którego na koniec sezonu nabyłem jest to Honda Shadow VT 1100 C również stara Japonia , moto z 1988 roku na ulice wyjechał 1993 roku.Jestem jego 3 właścicielem a 2 w kraju.Co mogę napisać to jazda nim to sama przyjemność ,97 Nm przy 3000 obr/min daje dużo frajdy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-xj600 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 bardzo fajne moto wogole nie widac latek:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycja Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ładna, ładna. Jak tak parkowałam obok na Malince, to tylko myślałam, żeby ten mój się nie przewrócił z tej stopki, nie przewróć się, dasz radę, ustoisz. Bo jakoś tak krzywo się postawił 0 Cytuj „A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.” M.Konopnicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ładna, ładna. Jak tak parkowałam obok na Malince, to tylko myślałam, żeby ten mój się nie przewrócił z tej stopki, nie przewróć się, dasz radę, ustoisz. Bo jakoś tak krzywo się postawił Moja stopka utrzymałaby oba motocykle :decayed: 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycja Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 No, ale by się rysy na moim zrobiły 0 Cytuj „A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.” M.Konopnicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topaz Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Dwa to już prawie kolekcja 0 Cytuj |'^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|*||__|-TEAM MONSTER ENERGY- |*||''|";\,____|__...__...__by_Kawasaki ___|*||_|_|,,..,,,,]|""(@)''(@)'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(@)(@)** (@) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravw Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Sliczniutka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 No, ale by się rysy na moim zrobiły no fakt nie pomyślałem http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... oj tam oj tam jakoś byśmy sie dogadali http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajzel Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Fajny cholera, chciałem taki kupić ale ktoś (już nie pamiętam kto) powiedział ze za młody na coś takiego jestem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Strasznie fajny silnik (poluję na coś takiego do customa), za to te nowomodne szprychy tak sobie mi leżą. Wygodne, mocne itd ale mało klasyczne. Chyba jedna z niewielu wad tego motocykla. 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Rado w pewnej kwestii z Tobą się nie zgodzę VT 1100C jest to typowy klasyczny chopper,który był produkowany w Marysville (USA) a dopiero zaczęła odbiegać od klasyka C2 która poszła w kierunku criusera 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ej- nie powiesz mi że odlewane obręcze i szprychy to klasyka choppera ? Sam motor- jak najbardziej ale koła skiepścili. Gdyby miał chrom i szprychy- tak, wtedy to chopper.I tak Ci go zazdroszczę 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravw Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Szkoda ze nie pokazales zdjecia z boku.Klasyczny chopper to napewno nowa vtx 1300 ;P 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdyby miał chrom i szprychy- tak, wtedy to chopper. co do szprych przyznaję Ci rację bardziej mi się podobają ale jak pomyslę o czyszczeniu to wolę felgę ale też nie można na ich podstawie oceniać kategorii motoru np Shadow 750C2,1100C2 czy Twoja Yamaha XVS 650 to criusery a mają szprychy chromy to nic innego jak custom i nie licząc silnika raczej temu modelowi tego nie brakuje .PSRado normalnie bez piwka sie nie dogadamy pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravw Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Chopper wg definicji jest to odchudzony cruiser w celu zwiekszenia osiągów, ten widelec wysuniety do przodu to dopiero po filmie easy raider. chopper z zalozenia to custom. Tak wiec znajac juz poniekad geneze choppera, jesli twoj to chopper tzn jest szybki klasyczny chopper tak wiec wszyscy poza cruiserami mamy customy w wiekszym lub mniejszym stopniu. Nigdzie niema natomiast mowy czy kola maja byc szprychowe czy pelne od technologia, jesli pelne sa lzejsze jak najbardziej powinny byc zastosowane w chopperze ze wzgledu wlasnie na to odchudzanie maszyny Musimy sie na piwku spotkac i pogadac to bardzo dobry pomysl 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 no i fachowa wypowiedź a czy jest szybki? jak na swoją kategorię to chyba tak 97Nm przy 2750 obr/min daje trchę frajdy :riding:PSTen chopper z foty widać ma moc w siodle 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 No nie- chopper nie musi być "szybki"- wystarczy że jest odchudzony. "Chop" to rąbać (w tym przypadku odrąbywać) wszystko co zbyteczne no i jeśli nawiązywać do tradycji (długie widelce, wysokie kierownice itd itp) to aż do lat 80-tych odlewanych kół nie było także klasyczny "look" to szprychy, ale, znowu, bądźmy szczerzy- ani te definicje nie są jakieś "aptekarskie", ani żaden fabryczny model tak naprawdę nie może być "chopperem". Ja u siebie z tyłu wstawiłem "pełną" blachę- ani to klasyczne, ani chopperowe ale sprawdza się i podoba- i w sumie to się liczy.A Shadowy w ogóle są sprzętami legendarnymi- to jedyny oprócz Harleya motocykl jakiego mogą używać członkowie Hell Angels, to mówi trochę o reputacji. 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 a ja Wam mówię kończmy waści panowie i napijmy się piwka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRAS Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Rutek daj na luz masz naprawdę ładny cień [ to chyba najładniejszy model ] a koła takie czy inne to pryszcz , 0 Cytuj http://www.wheelsoffire.hpu.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rutek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 siemka Iras http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif temat zamknęliśmy nie chodziło czy ładny czy brzydki wiadomo jedne mu to się podoba drugiemu co innego tylko do jakiej kategorii go zaliczyć a w nim tak prawdę mówiąc jest wszystkiego po trochu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boras Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Czesc Rutek. Własnie opchnąłem swojego Bandita 600N. Czas nadszedł zrealizowac marzenia i przesiąść się na choppka. Jak coś siedzi w człowieku to choćby nie wiem co, nie da sie jeżdzić inaczej. a skoro już dusza taka to w planach mam taką ślicznotę jak Twoja honda. Mija sezon i pewnie mógłbys coś opowiedzieć jak to cudo sie spisuje. Oczywiście czytam różne takie opinie na forach, jednak od "swojaka z FŁM" to brzmi bardziej wiarygodnie zatem: Jak tam ze spalaniem? jeździłeś z plecaczkiem? jakie są koszty eksploatacji? często trzeba regulować? oglądałem ceny na allegro, wychodzi ok 10tyś za ok '90 normalne to czy należy szukać wyżej? Pozdrawaim LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Przedstawiam Wam Cienia którego na koniec sezonu nabyłem jest to Honda Shadow VT 1100 C również stara Japonia , moto z 1988 roku na ulice wyjechał 1993 roku.Jestem jego 3 właścicielem a 2 w kraju.Co mogę napisać to jazda nim to sama przyjemność ,97 Nm przy 3000 obr/min daje dużo frajdy a ja Wam mówię kończmy waści panowie i napijmy się piwka witaj,piekna maszyna.dwa tygonie temu kupilem taka sama i jesli pozwolisz bede mial do Ciebie kilka pytan.pozdr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.