RUDY 600 Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Witam w moim yama.fazer 03r.mam luźną klamkę czym to może być spowodowane.Postanowiłem więc zobaczyć tarcze i podkładki pomierzyłem tarcze mają 3mm.wiec nie są starte,a podkładki nie są po palone,ale ktoś mi powiedział że to mogą być sprężyny już wyrobione .Czy jak bym wymienił same sprężyny bez tarczek czy to by mi coś dało.Może ktoś tak robił 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrubY Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Wyregulować nie idzie?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasza7 Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Wiesz, że są dwie regulacje? Na klamce i na pokrywie zębatki zdawczej pod gumowa zaślepką 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 luźna w sensie że lata bez oporu kilka mm czy luźna bo nie wysprzęgla. Tak jak sasza napisał są 2 regulacje klamka i na pokrywie ale jeśli to się stało nagle to mogła się wyciągnąć linka lub kilka żyłek pękło. Jeśli sprężyny były by już do niczego to ślizgało by Ci się sprzęgło. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RUDY 600 Posted April 14, 2014 Author Report Share Posted April 14, 2014 z tego co patrzyłem to się nie ślizga ale może mam linkę wyciągniętą patrzyłem na ten ślimak przy pokrywie ale nie mogłem go odkręcić choć on dobrze odbija MOŻE LINKA się wyciągła 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebestof78 Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 mam to samo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Vader Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Luźna klama to nie sprzęgło tylko linka. Podciągnijcie górą, powinna klamka przestać latać ( nie za mocno bo zjarają się tarcze i przekładki). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 w serwisówkach jest zawsze podany luz jaki ma zostać na klamce.... np. u mnie jest z tego co pamiętam 2mm u nasady a na końcu klamki wychodzi ok 1.5cm więc jak ktoś planuje dociągnąć to polecam zapoznać się z danymi podanymi przez producenta 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 Autor tak podchodzi to tematu ze pisze ze "moze linka sie wyciagła itp' strawdz najpier podstawowe rzeczy aczkolwiek na dwoch regulacjach jest bardzo duzo mozliwsci i powinno dac sie wyregulowac. Ew masz nie oryginalna linke. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.