ErR Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Na bank alternator czy może regulator napięcia ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Jak zwykle przejrzałem wszystkie fora i Zacząłem sprawdzać i po wymianie akumulatora i regulatora napięcia szlak mne trafił że to nie to ! Moto położone na bok żeby nie trzeba było spuszczać i po zdjęciu pokrywy okazało się że pół uzwojenia ostro spalone zastanawiam się czy oprócz tego coś jeszcze mogło polecieć ??? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Raczej nie, prędzej poszłoby jakby regulator był rozwalony, ale jak alternator padł to zwyczajnie nie ładował akumulatora... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 To troszkę mnie uspokoiłeś . Ale będę szczęśliwy jak jutro zadzwonią z Motorwings i powiedzą że mają dla mnie zamówiony alternator a pełnia szczęścia będzie jak odpale moto i będzie ładowanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoLDZ Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 A nie opłacało się bardziej przewinąć altka ? 0 Cytuj HONDA CBR 1000RR <<<< sprawdź to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Może bardziej się opłacało ale podobno poprzedni właściciel już przewijał u jakiegoś znakomitego fachowca albo tylko tak powiedział i wcisnął mi KIT! Czytałem o przewijaniu że nie zawsze to dobrze wychodzi i dużo nie zastanawiając się bo sezon motocyklowy zaraz w pełni rozkwitnie zamówiłem nowy zamiennik. Zresztą troszkę musiałem owiewek pościągać i zobaczyłem jak bardzo są zmęczone ale z tym się liczyłem i widziałem co brałem. Ale jak oglądałem tą twoją piękną czerwoniutką RR-kę to widziałem oczami wyobraźni że moja też taka będzie! Na razie jak będzie padało zajmę się kosmetyką a resztę dopieszczania zostawię na sezon zimowy teraz szkoda czasu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carusek Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ładny sprzęt. Może którejś niedzieli jak będę w Łasku to się zobaczy na żywo 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Panie, zmień Pan awatar bo żółtek nie aktualny Tysiąc fajniutki, dzisiaj się przyjrzałem więc kosmetyczne zmiany i można latać 1 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jak Suchy mówi że trzeba zmienić to zmieniam ! Krótka przejażdzka dzisiaj była na spocik i chyba wszystko dobrze. Pomierzyłem napięcia między fazowe z altka na wolnych obrotach to tak 14V-15V zmiennego. Za to, troche dziwne bo z regulatora wychodzi tylko 12,3V stałego. NA aku pomierzyłem to było 12,6V ale przy większych obrotach nawet 14V. myślę że już jst oki ale zasadzę jeszcze stary regulator i zobaczę co się będzie działo. HANKA Żyje! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jest OK już nie grzeb lepsze jest wrogiem dobrego. Z alternatora masz zawsze więcej po to jest regulator, żeby przy zmieniających się obrotach napięcie było w granicach normy 12-13,8 V. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Spoko sprzęcik. Bo jak litr to tylko Honda No i nauka jazdy prawie na nowo bo ciezko równać sporta z turystykiem. I jak wspomniales ,oliwa w bańce jest to tylko przyjemnosci z jazdy zycze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2000335 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Piękny sprzęt Honda <3 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Słuchajcie mam mały, nie mały a może malutki problem. Gdy dzisiaj chciałem sprawdzić czy w moto mam rzeczywiście filtry powietrza K&N i zobaczyłem że jeden uchwyt baku jest ułamany. Pewnie rama to jakiś kosmiczny stop amelinium i czy można to zrobić bo ucho zerwane mam. Ale czy to jest warte choć mnie osobiście wkurza i chciałbym to naprawić jeśli nie będzie kosztować majątku! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c5a3893f44c21e5.html 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pistolero85 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Nie będzie kosztować majątku, Google_ spawanie amelanium :-D Fachmani będą wiedzieli dokładnie co i jak. No chyba że to stop czegoś, wtedy lipa. Bądź dobrej myśli i poszukaj w necie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krayzys Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Piękności 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.