kulka Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 (edited) No i stało się. Nie oczekiwałem aż tak dużego przeskoku w mocy motocykla ale po lekturze i wielu artykułach i paru nieprzespanych nocach stwierdziłem, że dam radę. W moje ręce trafiła Cebra z roku 2004. Może nawet komuś z forum będzie znany ten 2oo bo jeździł chyba z jeden sezon po naszych łodzkich drogach. Poprzedni właściciel nie bardzo chciał sprzedać moto ale jak stało i rdzewiało poprzedni sezon a pewnie w tym nie zrobiłby za dużo kilometrów to postanowił sprzedać takiemu człekowi jak ja. (nie wiem dlaczego nie da rady w pionie ?) Z tego co mówił znajomek mojego ojca to zrobił przy 1000rr cały wydech od początku do końca, wsadził filtr powietrza K&N, wymienił oponki, założył nowe tarcze, wsadził power commandera, wymienił sprzęgło, przewinął alternator no i może coś jeszcze pominąłem. a no i ważne moto jest sprowadzone z USA Dzisiaj oczyściłem ładnie łańcuch i nasmarowałem, a także zalałem nową oliwkę i wymieniłem filtr bo jak przeliczyłem to oliwa była wymieniana na sezon 2012. Muszę jezcze kupić zestaw do K&N i pojechać do specjalisy niech zerknie fachowym okiem. Wydaje mi się że mechanicznie moto w niezłym stanie ale wizualnie trzeba będzie troche popracować. Tu przytarty, tam urwany zaczep, tu pęknięte itd. Wszystko przede mną ale to za jakieś 7-8 miesięcy jak zimka nastanie. Edited April 10, 2014 by kulka (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Bardzo ładna Dużo nawiniętych kilometrów życzę. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocianlask Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 widzę transakcja doszła do skutku gratuluję nowego nabytku, życzę bezawaryjności i szerokości 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lans Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 fajna fajna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIT Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Ciekawie się prezentuję. I od razu zamęczę Cię pytaniami bo sam rozważam CBR600 czy CBR1000 Ty przeskoczyłeś z Suzi ale Twoje doświadczenia z jazdy pomogły by mi się określić. Teoretycznie CBR600 z 2005 ze swoimi 120KM wystarczy, żeby polatać ale zakładam, że trzeba ją bardziej kręcić więc będzie bardziej zużyta i w pewnym momencie to może być za mało mocy. I jeszcze można czasem trafić na jakiegoś buraka w BMce, który nas objedzie - nie fajnie. Fireblade 1000RR no trzeba trochę dorzucić jakieś 3tyś ale silnik mocniejszy więc można założyć, że mniej zamęczony. Mocy wystarczy już do latania nad asfaltem , no i mamy ten komfort, że gdyby coś to jesteśmy jak znikający punkt. Napisz jak Ci się lata po takiej dawce koników ? Odczuwasz znacznie różnicę ? Moto jest cięższe jak z prowadzeniem ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted April 11, 2014 Author Report Share Posted April 11, 2014 Ciekawie się prezentuję. I od razu zamęczę Cię pytaniami bo sam rozważam CBR600 czy CBR1000 Ty przeskoczyłeś z Suzi ale Twoje doświadczenia z jazdy pomogły by mi się określić. Teoretycznie CBR600 z 2005 ze swoimi 120KM wystarczy, żeby polatać ale zakładam, że trzeba ją bardziej kręcić więc będzie bardziej zużyta i w pewnym momencie to może być za mało mocy. I jeszcze można czasem trafić na jakiegoś buraka w BMce, który nas objedzie - nie fajnie. Fireblade 1000RR no trzeba trochę dorzucić jakieś 3tyś ale silnik mocniejszy więc można założyć, że mniej zamęczony. Mocy wystarczy już do latania nad asfaltem , no i mamy ten komfort, że gdyby coś to jesteśmy jak znikający punkt. Napisz jak Ci się lata po takiej dawce koników ? Odczuwasz znacznie różnicę ? Moto jest cięższe jak z prowadzeniem ? Na razie moto kupiłem we wtorek i może zrobiłem 50km Z tego co rozmawiałem z poprzednim użytkownikiem moto to 600rr tak do 150km/h idzie ciut lepiej. Jeśli on by miał 600 to bym wziął 600 Poprostu to znajomek ojca i myślę że mnie w wuja nie zrobił i wiem co się z tym moto działo. PIT masz rację bo lata się nad asfaltem ale tak czuje że moc jest do ogarnięcia. Nie chcę to nie musze cisnąć ale frajda pod odkręceniu manety jest Największą różnicę czuje oczywiście w przyspieszeniu bo tutaj "podobno" zhamowane jest 200Km. Wykresu nie widziałem ale po zamontowaniu kompletu wydechu i power commandera może tak być. Może śmieszne ale po przesiadce z Bandita problemem były zakręty przy małych prędkościach dziwnie się czułem, ale chwila i jest dobrze.W końcu to SuperSport Jeśli chodzi o wagę to Bandit ważył 240 z płynami a Honda 176 bez jeśli się nie mylę także na korzyść RR 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateoLDZ Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Jednak ... aby służyła bezawaryjnie i przede wszystkim dawała radochę z jazdy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIT Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 No to szerokości i niech Cię wozi tam i zawsze z powrotem Mam rodzinę w Teodorach (wioska przy lotnisku) także czasem jestem w tamtych stronach może się kiedyś zobaczymy. Pozdro 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridrick Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Piękna maszyna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Super sprzet 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUBIANY Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Fajna maszyna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Pogratulować zakupu! Dopiero co się pokazałeś na forum z żółtkiem, a tutaj takie zmiany. Ładnie, oby służył silnik mocniejszy więc można założyć, że mniej zamęczony [...] [...]więc będzie bardziej zużyta i w pewnym momencie to może być za mało mocy. I jeszcze można czasem trafić na jakiegoś buraka w BMce, który nas objedzie - nie fajnie. Twoje argumenty są za***iście rozbrajające... Wiem, że napisałeś to pół-żartem, ale jak Cię objeżdża burak w BMce, to najwyższa pora wziąć się za siebie i szkolić umiejętności, zamiast zmieniać motocykl, aby pokazać mu jacy to mocni na prostej jesteśmy "LYTREM" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinek Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Kawał porządnego motocykla szerokości 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted April 11, 2014 Author Report Share Posted April 11, 2014 Dziękuje wszystkim za opinie. Najważniejsze jak napisał PIT żeby woziła zawsze tam i z powrotem Suchy ma oczywiście rację że umiejętności są najważniejsze Dlatego teraz nic więcej mi nie trzeba jak duuuuużo kilometrów razem z Hanią Jakoś się dogadamy Jak się uda to w czwartek jestem ! LWG 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
żółwik Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Ładna maszynka gratulacje i wiele radości z użytkowania 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Mnie się tez podoba - niech się dobrze sprawuje, bez awarii! LwG! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Ładna maszyna owszem i dać radę na niej dasz ale pytanie jak ? Z tego co widzialem moto masz od tego sezonu, kupiłeś 600tkę której nie wykorzytałeś nawet w 50% i mogę się o to założyć a teraz kupujesz prawie 200 konnego potwora ? Rozumiem, że fajnie mieć litra, fajnie śmiga na prostej i "można odjechać" ale tak na prostej każdy potrafi. Będzie ci dużo ale to dużo trudniej nauczyć się na niej jeździć niż normalnie jakbyś najpierw opanowal chociaż w połowie 600tkę... zawsze jest dużo większa frajda z jazdy wykorzystując maksymalnie po czerwone kolory obrotomierza mniejsza moc i pojemność niż jazda dużym litrem na 1/4 gwizdka. Ale tak czy tak niech ci dobrze służy bo fajny sprzęt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted April 12, 2014 Author Report Share Posted April 12, 2014 Wiesz Roland może w głowie nie mam Motula ale jakiś olej jest tak jak mówisz Banditem za długo nie pojeździłem ale poprostu trafiła się okazja którą wykorzystałem. Mam zamiar z Hanką spędzić trochę czasu a jazda na motocyklu to od zawsze było moje marzenie, które dopiero teraz spełniłem. Myślę że moja litróweczka nie obrazi się jeśli pierwsze parę tysięcy km nie będę wchodził na czerwone pole a szacunek do niej mam ogromny i wiem że Ty swoim moto objedziesz mnie bez problemu ale mi nie o to chodzi. Niektórym wydaje się że opanowali 600-tkę i już będą kimś(nie mówię o Tobie) a tu chwila zapomnienia i gleba. Ja wsiadając na moją Hondę czuje za***isty respekt i wiem że mało co umiem a czy więcej bym się nauczył na mniejszej pojemnośći ????? Myślę że wszystko jest w głowie! Pozdrawiam i dzięki za troskę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateoLDZ Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Wiesz Roland może w głowie nie mam Motula ale jakiś olej jest tak jak mówisz Banditem za długo nie pojeździłem ale poprostu trafiła się okazja którą wykorzystałem. Mam zamiar z Hanką spędzić trochę czasu a jazda na motocyklu to od zawsze było moje marzenie, które dopiero teraz spełniłem. Myślę że moja litróweczka nie obrazi się jeśli pierwsze parę tysięcy km nie będę wchodził na czerwone pole a szacunek do niej mam ogromny i wiem że Ty swoim moto objedziesz mnie bez problemu ale mi nie o to chodzi. Niektórym wydaje się że opanowali 600-tkę i już będą kimś(nie mówię o Tobie) a tu chwila zapomnienia i gleba. Ja wsiadając na moją Hondę czuje za***isty respekt i wiem że mało co umiem a czy więcej bym się nauczył na mniejszej pojemnośći ????? Myślę że wszystko jest w głowie! Pozdrawiam i dzięki za troskę I tak Cię będzie korciło żeby odwinąć na czerwone pole, takie motocykle same się o to proszą 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIT Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 (edited) Twoje argumenty są za***iście rozbrajające... Wiem, że napisałeś to pół-żartem, ale jak Cię objeżdża burak w BMce, to najwyższa pora wziąć się za siebie i szkolić umiejętności, zamiast zmieniać motocykl, aby pokazać mu jacy to mocni na prostej jesteśmy "LYTREM" Właśnie pół-żartem wyluzuj, coś ty taki zasadniczy, uraziłem Cię masz BMkę ? Jeśli już faktycznie dochodzi do takiej konfrontacji na drodze to najczęściej na prostej, wyobrażasz sobie rywalizować wśród miejskich korków ?Ale jeśli w takiej sytuacji ma odpowiednią ilość koników pod maską to nawet jakbyś potrafił nogami przebierać podczas jazdy to Ci nie pomorze, jak widać http://motocykle-lodz.pl/topic/401-ciekawe-filmiki-motoryzacyjne/?p=155428 Pewnie, że jak ścigasz się na torze to wtedy każdy kąt wejścia w zakręt ma znaczenie, każdy promień skrętu i moment wyjścia z czasem kiedy odkręcasz manetkę. Żeby było jasne nie mam litra, ani aspiracji wyścigowych jak czasem pożyczę od kolegi XJ600 (z resztą w średnim stanie) to miło spędzam czas. Ale jeśli będę już kupował swój moto to poważnie zastanowię się nad litrem, choć wcale nie jestem zdecydowany. Czytam i mam nadzieje na jakimś spocie też posłucham waszych opinii zanim zdecyduję. Pozdro Edited April 12, 2014 by PIT (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Kulka żebym ja ogarnął te jedyne 72 konie które są w moto to jeszcze długa droga przede mną, zwyczajnie tylko mówię, na prostej to nawet Maciuś z klanu by odkręcił na maksa ale to zależy kto co lubi, mnie osobiście prędkość nie rajcuje, bardziej bawią mnie winkle i bardziej zużyte opony na bokach niż po środku Czasu pewnie spędzisz trochę z moto bo w sumie na co teraz zmieniać jak i tak już jest potwór. Chodzi mi o naukę o którą będzie ciężko na takim moto, na prostej jak już powiedziałem problemu nie będzie ale na winklach nie będziesz mógł odwinąć ma maska na wyjściu z zakrętu bo poleeecisz Dlatego, nauka powinna iść od najmniejszych mocy i pojemności. Litr to nie przelewki. Spadam spać Pzdr ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted April 13, 2014 Author Report Share Posted April 13, 2014 Kulka żebym ja ogarnął te jedyne 72 konie które są w moto to jeszcze długa droga przede mną, zwyczajnie tylko mówię, na prostej to nawet Maciuś z klanu by odkręcił na maksa ale to zależy kto co lubi, mnie osobiście prędkość nie rajcuje, bardziej bawią mnie winkle i bardziej zużyte opony na bokach niż po środku Czasu pewnie spędzisz trochę z moto bo w sumie na co teraz zmieniać jak i tak już jest potwór. Chodzi mi o naukę o którą będzie ciężko na takim moto, na prostej jak już powiedziałem problemu nie będzie ale na winklach nie będziesz mógł odwinąć ma maska na wyjściu z zakrętu bo poleeecisz Dlatego, nauka powinna iść od najmniejszych mocy i pojemności. Litr to nie przelewki. masz rację litr to nie przelewki dlatego muszę was lepiej poznać i z litrem się pojawić na spotkaniu bez moto Myślę, że trafiłeś w sedno spawy z tym wychodzeniem z zakrętu bo przecież masz większe doświadczenie To jest chyba ten jedyny problem w odkręcaniu manetki na wyjściu bo reszta to raczej się nie różni od 600-tki. Amorek skrętu jest, zdrowy rozsądek też , kombi używka ale też jest i kochana córa która ma cztery latka także szaleć nie będę ! No ale szczerze to Ty z tymi 72 koniami też możesz troszkę za szybko odwinąć tylko że ja za nim dodam gazu zastawie się trzy razy \ Dobrze jest bo na razie nie muszę zmieniać i mogę oddać się mojej Hani w całości Chłopaki luzik i do przodu !!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebestof78 Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Łukasz całą noc pracował nad listem motywacyjnym na motogenowy speed day więc nauka winklowania w planach Źle nie jest wczoraj miałam okazję z kolegą pojeździć i rozsądek jest, pokora do sprzętu również, po zakrętach też wcale kwadratowo nie jeździ a motocykl prezentuje się no ......... tak jak RR prezentować się może, wprawdzie trochę zaniedbana przez poprzedniego właściciela ale wszystko do ogarnięcia najpiękniejszy jest wydech także Łukasz dużo udanych i bezpiecznych km z Hanią życzę i żeby Ci zawsze rozsądku wystarczało 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablocom Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Zaje fajna RR Wielu bezpiecznych i bezawaryjnych kilometrów. Gratki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted April 16, 2014 Author Report Share Posted April 16, 2014 Te bezpieczne to może będą ale co do awaryjnych to niestety już się pokopsało! Kupiłem moto a nie sprawdziłem czy jest ładowanie ( znów się uczę na błędach). Niestety padł alternator 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.