Skocz do zawartości

Rejestracja Moto Na A2 W Łódzkim Wk


Olo

Rekomendowane odpowiedzi

Zaświadczenie ze SKP  (jak oczywiście zblokowana już jest ;) ) i do wydziału :smile:

Jest już zblokowana. W SKP jak to będą sprawdzać? mocy tam nie mierzą i blokad też nie sprawdzają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw hamownia. I zaznacz na hamowni by wpisali w kartę jak najwięcej danych pojazdu typu VIN, numer ramy, silnika i wtedy z kwitkiem z hamowni na przegląd i tam odpowiednią adnotacje walną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

podłączam się do tematu:
ja chciałbym sie dowiedziec jak wyglada zerejestrowanie 600ccm (typu: cbr, r6, gsx-r) na kat. A2 (podobno moc max pojazdu musi byc <70KW a w tych maszynkach jest >70KW). Jest możliwość taki sprzęt zarejestrowac na A2? Ze strony teoretycznej wiem jak to wygląda (blokada, 2 wykresy mocy (przed zablokowaniem i po) itp itd). Pytanie moje brzmi: czy jak w dowod jest wbite np. 77~78KW(gsx-r) a mam 2 wykresy mocy (<70KW i poniżej 35KW) to nie będzie problemu z rejestracją? W wydziale komunikacji sie nie przyczepia ze w dowodzie jest inaczej niz na wykresie mocy ??

Pytam ponieważ zastanawiam sie nad tym czy jest sens kupowac 600 i robic a2 i przerejestrowywac czy nie lepiej zrobic a2 i kupic cos typu dominatora :/

Dodam że mnie najbardziej kręcą ścigacze i chciałbym w tych "kręgach" zostać i dlatego pytam.

Z góry Serdecznie Dziękuję za odp.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc musi być mniejsza niż 0.2KW na kg.

"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na większości forum typu ścigacz mozna wyczytać taką "notke"

"3) kategorii A2:
a) motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla,
B) motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczają cej 15 kW,
c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;"
 
Własnie o to pytam czy przy rejestracji takiego moto (które przekraczate 70KW) nie bd w Łodzi problemu. Pytanie głównie do tych co ten proces mają już za sobą.

 

Edytowane przez Lukas (wyświetl historię edycji)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam Yamahę XJ6 Diversion zarejestrowaną na A2.
W serwisie założyli mi autoryzowaną blokadę, dalej na hamownię i do stacji kontroli. Z takim zestawem dokumentów nie było problemu przy rejestracji.

Co do motocykli, które fabrycznie mają ponad 70kW nie wiem, ale mam wrażenie, że nie przejdzie.

Edytowane przez Baran (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Yamahę XJ6 Diversion zarejestrowaną na A2.

W serwisie założyli mi autoryzowaną blokadę, dalej na hamownię i do stacji kontroli. Z takim zestawem dokumentów nie było problemu przy rejestracji.

Co do motocykli, które fabrycznie mają ponad 70kW nie wiem, ale mam wrażenie, że nie przejdzie.

Napisz gdzie znalazłeś hamownię, bo ja ostatnio szukałem i nikt nic nie widział, nikt nic nie wie. Nawet wujek Google mi nie pomógł. Stłumienie moto + papiery to nie problem, ale znaleźć hamownię to już gorzej. Jedyne co udało mi się wskórać to pogadanie w "Nagaz" przy 1 maja, bo mają sprzęt, ale nie chcą hamować moto. Może uruchomią a może nie, dzisiaj się dowiem.

 

Jeśli chodzi o tłumienie moto ponad 70 kW to nie przejdzie, bo nie można stłumić pojazdu który ma ponad dwukrotność mocy ograniczonej kategorią. Możesz ograniczyć coś co ma w dowodzie 69,9kW i nie więcej, bo sie mogą przyczepić :/

Edytowane przez Płomień (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podobno łódzkie Liberty Motors ma hamownię.

 

już nie mają hamowni

 

jeśli w papierach nie ma podanej mocy motocykla to nie potrzeba nawet wydruku z hamowni, tylko przegląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem hamownię, która nie jest w Warszawie ani w Poznaniu. Jest to "All Tuning Technology" w Sieradzu, Stawiszcze 1k. (nie pomylcie ze Stawiszcze 1000 :P ). Jak dowiem się czy w nagazie będą hamować to edytuje post. Najprawdopodobniej jutro albo pojutrze będziemy jechać z DobrymWujem, jak ktoś chce się podpiąć to zapraszamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamowni w Łodzi - znalazłem coś takiego: https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE.

Kiedyś też miał Rut-Mar bo Marcinowi na tor przygotowywali ale to by trzeba dzwonić i pytać. Ostatnio byli w centrum na Lipowej 85, a numer do Marcina mogę podać na PW.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamowni w Łodzi - znalazłem coś takiego: https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE.

Kiedyś też miał Rut-Mar bo Marcinowi na tor przygotowywali ale to by trzeba dzwonić i pytać. Ostatnio byli w centrum na Lipowej 85, a numer do Marcina mogę podać na PW.

 

Nie hamują motocykli. Tłumaczą że nie maja podstawki na przednie koło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich zainteresowanych tematem, jest szansa dla hamowni w Łodzi. Rozmowa z współwłaścicielem Nagazu okazała się być owocna (bardzo miły facet swoją drogą). Na początku przyszłego tygodnia odpalają hamownie i zakładają nakładkę, poprosili mnie i DobregoWuja o małą pomoc w charakterze materiału testowego. Przyjedziemy, popróbujemy, pohamujemy i jeśli wszystko pójdzie sprawnie i bezproblemowo to będziemy mieli znowu w Łodzi hamownię dla motocykli. Jeśli dowiem się czegoś to zaraz będę informował o tym na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie hamują motocykli. Tłumaczą że nie maja podstawki na przednie koło. 

Tak jak mówię Rut-Mar przygotowuje motocykl torowy Marcina więc siłą rzeczy muszą robić. A reszta zwyczajnie wygooglana.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja byłem w TC Perferomance na Zgierskiej się dowiedzieć to powiedzieli że nie mają podstawki. A na pytanie gdzie najbliżej zhamują motocykl to odpowiedź brzmiała że w warszawie chodź tak jak koledzy wyżej pisali jest w sieradzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a2_2.jpg

 

 

Na dole jest pieczątka, Rev-Tec w Kielcach. Fotka z artykułu na moto-gen, więc sprawdzone info. Ale jeśli by była gdzieś bliżej hamownia sprawdzona to się piszę :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ostatnio zupełnie przypadkiem mi wpadło do głowy coś na ten temat.
Kat. A2 uprawnia do "kierowania motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla",
ALE w dowodzie rejestracyjnym są przecież tylko aktualne dane (moc i stosunek mocy do masy), więc teoretycznie nie wiadomo jaką moc miał dany motocykl opuszczając fabrykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy co jest wpisane w karcie homologacyjnej

miałem kiedyś exc 250 2T z niemieckiego salonu i oficjalnie ten motocykl miał 7kW (siedem) w papierach,i tak został w PL zarejestrowany

w drzecie miałem podobnie, tu akurat polski salon i wpisali moc z Ski > 29kw zamiast 36kW

Bus, bagażówka

stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź

663-231-860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że podczas kontroli nie sposób sprawdzić karty homologacyjnej. O ile policjant nie skojarzy, że ten motocykl miał fabrycznie większą moc, to teoretycznie możesz jechać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję dobranoc, w łódzkim wydziale komunikacji do zmiany mocy w dowodzie rej. Wymagana jest opinia rzeczoznawcy, a taki luksus to koszta 350 zł + chyba trzeba wykonać hamownie (najbliżej w zduńskiej woli lub warszawie) czyli koszt około 100 zł, możliwe że z tymi dokumentami trzeba iść do stacji kontroli pojazdów czyli 60 zł i koszt zmiany danych około 30 zł. jest grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dobra mordy temat ogarnięty. W wydziale komunikacji pani z okienka będzie chciała jedynie papiurka ze stacji kontroli pojazdów o zmianie mocy motocykla. Może to być okresowe albo te o zmianie specyfikacji pojazdu, nie do końca pamiętam nazwy. Zaś ten papiórek w OSKP wydadzą wam na podstawie hamownii (najbliższa i sprawdzona TU). Jeśli w waszym najbliższej OSKP będą wołali opinii rzeczoznawcy (ok. 350zł) to pojedźcie do innej, gdyż chłopacy sami nie są doinformowani na ten temat. Oczywiście jeśli ktoś ma szwagra w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i flaszkę w lodówce to wiadomo, że można ominąć temat z hamownii :smile: Powodzonka i miłego śmigania na legalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...