Olo Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Rejestrował ktoś z Was motocykl na A2, który ma ponad 35kW? Ma ktoś doświadczenie jak to wygląda w łódzkim wydziale komunikacji 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrubY Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Zaświadczenie ze SKP (jak oczywiście zblokowana już jest ) i do wydziału Edited April 4, 2014 by GrubY (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 Zaświadczenie ze SKP (jak oczywiście zblokowana już jest ) i do wydziału Jest już zblokowana. W SKP jak to będą sprawdzać? mocy tam nie mierzą i blokad też nie sprawdzają 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Najpierw hamownia. I zaznacz na hamowni by wpisali w kartę jak najwięcej danych pojazdu typu VIN, numer ramy, silnika i wtedy z kwitkiem z hamowni na przegląd i tam odpowiednią adnotacje walną. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joker94 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 A gdzie jest w Łodzi taka hamownia? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 podłączam się do tematu:ja chciałbym sie dowiedziec jak wyglada zerejestrowanie 600ccm (typu: cbr, r6, gsx-r) na kat. A2 (podobno moc max pojazdu musi byc <70KW a w tych maszynkach jest >70KW). Jest możliwość taki sprzęt zarejestrowac na A2? Ze strony teoretycznej wiem jak to wygląda (blokada, 2 wykresy mocy (przed zablokowaniem i po) itp itd). Pytanie moje brzmi: czy jak w dowod jest wbite np. 77~78KW(gsx-r) a mam 2 wykresy mocy (<70KW i poniżej 35KW) to nie będzie problemu z rejestracją? W wydziale komunikacji sie nie przyczepia ze w dowodzie jest inaczej niz na wykresie mocy ?? Pytam ponieważ zastanawiam sie nad tym czy jest sens kupowac 600 i robic a2 i przerejestrowywac czy nie lepiej zrobic a2 i kupic cos typu dominatora :/ Dodam że mnie najbardziej kręcą ścigacze i chciałbym w tych "kręgach" zostać i dlatego pytam. Z góry Serdecznie Dziękuję za odp. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulba Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Moc musi być mniejsza niż 0.2KW na kg. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 (edited) na większości forum typu ścigacz mozna wyczytać taką "notke" "3) kategorii A2: a) motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla, motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczają cej 15 kW, c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;" Własnie o to pytam czy przy rejestracji takiego moto (które przekraczate 70KW) nie bd w Łodzi problemu. Pytanie głównie do tych co ten proces mają już za sobą. Edited June 3, 2014 by Lukas (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baran Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 (edited) Mam Yamahę XJ6 Diversion zarejestrowaną na A2.W serwisie założyli mi autoryzowaną blokadę, dalej na hamownię i do stacji kontroli. Z takim zestawem dokumentów nie było problemu przy rejestracji. Co do motocykli, które fabrycznie mają ponad 70kW nie wiem, ale mam wrażenie, że nie przejdzie. Edited July 20, 2014 by Baran (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Płomień Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 (edited) Mam Yamahę XJ6 Diversion zarejestrowaną na A2. W serwisie założyli mi autoryzowaną blokadę, dalej na hamownię i do stacji kontroli. Z takim zestawem dokumentów nie było problemu przy rejestracji. Co do motocykli, które fabrycznie mają ponad 70kW nie wiem, ale mam wrażenie, że nie przejdzie. Napisz gdzie znalazłeś hamownię, bo ja ostatnio szukałem i nikt nic nie widział, nikt nic nie wie. Nawet wujek Google mi nie pomógł. Stłumienie moto + papiery to nie problem, ale znaleźć hamownię to już gorzej. Jedyne co udało mi się wskórać to pogadanie w "Nagaz" przy 1 maja, bo mają sprzęt, ale nie chcą hamować moto. Może uruchomią a może nie, dzisiaj się dowiem. Jeśli chodzi o tłumienie moto ponad 70 kW to nie przejdzie, bo nie można stłumić pojazdu który ma ponad dwukrotność mocy ograniczonej kategorią. Możesz ograniczyć coś co ma w dowodzie 69,9kW i nie więcej, bo sie mogą przyczepić :/ Edited July 20, 2014 by Płomień (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baran Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 @ PłomieńW Poznaniu, bo stamtąd mam motocykl. Podobno łódzkie Liberty Motors ma hamownię. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Podobno łódzkie Liberty Motors ma hamownię. już nie mają hamowni jeśli w papierach nie ma podanej mocy motocykla to nie potrzeba nawet wydruku z hamowni, tylko przegląd 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Płomień Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Znalazłem hamownię, która nie jest w Warszawie ani w Poznaniu. Jest to "All Tuning Technology" w Sieradzu, Stawiszcze 1k. (nie pomylcie ze Stawiszcze 1000 ). Jak dowiem się czy w nagazie będą hamować to edytuje post. Najprawdopodobniej jutro albo pojutrze będziemy jechać z DobrymWujem, jak ktoś chce się podpiąć to zapraszamy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Co do hamowni w Łodzi - znalazłem coś takiego: https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE. Kiedyś też miał Rut-Mar bo Marcinowi na tor przygotowywali ale to by trzeba dzwonić i pytać. Ostatnio byli w centrum na Lipowej 85, a numer do Marcina mogę podać na PW. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Co do hamowni w Łodzi - znalazłem coś takiego: https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE. Kiedyś też miał Rut-Mar bo Marcinowi na tor przygotowywali ale to by trzeba dzwonić i pytać. Ostatnio byli w centrum na Lipowej 85, a numer do Marcina mogę podać na PW. Nie hamują motocykli. Tłumaczą że nie maja podstawki na przednie koło. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Płomień Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Dla wszystkich zainteresowanych tematem, jest szansa dla hamowni w Łodzi. Rozmowa z współwłaścicielem Nagazu okazała się być owocna (bardzo miły facet swoją drogą). Na początku przyszłego tygodnia odpalają hamownie i zakładają nakładkę, poprosili mnie i DobregoWuja o małą pomoc w charakterze materiału testowego. Przyjedziemy, popróbujemy, pohamujemy i jeśli wszystko pójdzie sprawnie i bezproblemowo to będziemy mieli znowu w Łodzi hamownię dla motocykli. Jeśli dowiem się czegoś to zaraz będę informował o tym na forum. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 Nie hamują motocykli. Tłumaczą że nie maja podstawki na przednie koło. Tak jak mówię Rut-Mar przygotowuje motocykl torowy Marcina więc siłą rzeczy muszą robić. A reszta zwyczajnie wygooglana. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted July 22, 2014 Report Share Posted July 22, 2014 A ja byłem w TC Perferomance na Zgierskiej się dowiedzieć to powiedzieli że nie mają podstawki. A na pytanie gdzie najbliżej zhamują motocykl to odpowiedź brzmiała że w warszawie chodź tak jak koledzy wyżej pisali jest w sieradzu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinozaur Posted July 23, 2014 Report Share Posted July 23, 2014 Na dole jest pieczątka, Rev-Tec w Kielcach. Fotka z artykułu na moto-gen, więc sprawdzone info. Ale jeśli by była gdzieś bliżej hamownia sprawdzona to się piszę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baran Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Ostatnio zupełnie przypadkiem mi wpadło do głowy coś na ten temat.Kat. A2 uprawnia do "kierowania motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla",ALE w dowodzie rejestracyjnym są przecież tylko aktualne dane (moc i stosunek mocy do masy), więc teoretycznie nie wiadomo jaką moc miał dany motocykl opuszczając fabrykę. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteklodz Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 wszystko zależy co jest wpisane w karcie homologacyjnej miałem kiedyś exc 250 2T z niemieckiego salonu i oficjalnie ten motocykl miał 7kW (siedem) w papierach,i tak został w PL zarejestrowany w drzecie miałem podobnie, tu akurat polski salon i wpisali moc z Ski > 29kw zamiast 36kW 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baran Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 Z tym, że podczas kontroli nie sposób sprawdzić karty homologacyjnej. O ile policjant nie skojarzy, że ten motocykl miał fabrycznie większą moc, to teoretycznie możesz jechać dalej. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinozaur Posted August 21, 2014 Report Share Posted August 21, 2014 Dziękuję dobranoc, w łódzkim wydziale komunikacji do zmiany mocy w dowodzie rej. Wymagana jest opinia rzeczoznawcy, a taki luksus to koszta 350 zł + chyba trzeba wykonać hamownie (najbliżej w zduńskiej woli lub warszawie) czyli koszt około 100 zł, możliwe że z tymi dokumentami trzeba iść do stacji kontroli pojazdów czyli 60 zł i koszt zmiany danych około 30 zł. jest grubo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shimen Posted August 23, 2014 Report Share Posted August 23, 2014 W ogóle mnie to nie zdziwiło :/ Widać, że każda wizyta w Wydziale Komunikacji kończy się niestety sporymi wydatkami... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinozaur Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Dobra mordy temat ogarnięty. W wydziale komunikacji pani z okienka będzie chciała jedynie papiurka ze stacji kontroli pojazdów o zmianie mocy motocykla. Może to być okresowe albo te o zmianie specyfikacji pojazdu, nie do końca pamiętam nazwy. Zaś ten papiórek w OSKP wydadzą wam na podstawie hamownii (najbliższa i sprawdzona TU). Jeśli w waszym najbliższej OSKP będą wołali opinii rzeczoznawcy (ok. 350zł) to pojedźcie do innej, gdyż chłopacy sami nie są doinformowani na ten temat. Oczywiście jeśli ktoś ma szwagra w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i flaszkę w lodówce to wiadomo, że można ominąć temat z hamownii Powodzonka i miłego śmigania na legalu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.