Kitket987 Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Kupiłem nowy silnik do mojego "łośka" wstawiłem go tak jak być powinien, kable podłączone, moduł nowy i ... nie mam iskry. Od 3 dni męczę się jak to rozgryźć. Moduł ok bo jest nowy. Ale zauważyłem dziwną jak dla mnie sytuację. Przy sprawdzaniu prądu w kablach na niektórych żarówka świeci się pełną mocą - tak jak na akumulatorze. Ale na innych np. na przewodach dochodzących do cewki ledwo się żarzy. Ktoś może miał do czynienia z czymś takim ? Dodam, że przed wymianą silnika wszystko było ok. Obecny silnik to 110ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 110ccm były z różnymi instalacjami elektrycznymi, masz na 2 czy 6 cewek w iskrowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kitket987 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Znaczy źle się wyraziłem. Stary silnik to była 50ccm także instalacja standardowa. Teraz wkładam 110ccm z najprawdopodobniej iskrownikiem 6-cewkowym - info ze sklepu, bo sam nie mogę chwilowo sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 (edytowane) Znaczy źle się wyraziłem. Stary silnik to była 50ccm także instalacja standardowa. Teraz wkładam 110ccm z najprawdopodobniej iskrownikiem 6-cewkowym - info ze sklepu, bo sam nie mogę chwilowo sprawdzić. Też tak robiłem ze standardowego na 110ccm i żadnych problemów nie było. Przełóż iskrownik ze starego silnika. Jak się okażę że 2 cewki masz, to z tego co pamiętam trzeba było coś przerabiać Masz wersję z rozrusznikiem elektrycznym czy tylko kopkę? Edytowane 29 Marca 2014 przez Olo (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kitket987 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Oba silniki z rozrusznikiem elektrycznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Najlepiej byloby wyszperac schematy elektryczne tych dwoch silnikow/instalacji. Podejrzewam, ze moze byc roznica w modulach, albo ich polaczeniu z impulsatorami. Nie szperalem dokladnie jak to jest w Zbiku, ale na przyklad w Transdalpach byly silniki, w ktorych byl jeden, albo dwa impulsatory do zaplonu. Kazdy z nich wymagal innego modulu zaplonowego. Przesledz ze szczegolna uwaga ten fragment ukladu zaplonowego. Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kitket987 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Dzięki wszystkim za pomoc, dzisiaj był elektryk zrobił co trzeba (okazało się że inaczej idą kable i coś tam przerobił). Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi