Apophis Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Jak w temacie. Być może dla niektórych to banał ale ja jako "Świeżak" mam z tym mały problem. Moja Ninja 250R ma chyba zbyt duży luz na manetce. Podczas wbijania 1 biegu na postoju, czuć takie minimalne szarpnięcie. Wydaje mi się, że linki bardziej nie podciągnę, bo się nie wysprzęgli i spalę tarcze. Niby w trakcie jazdy nic nie strzela ale obawiam się o synchronizatory i wole zapytać. Czy to już jest oznaka sugerująca wymianę, czy zwyczajnie potrzebna jest regulacja, czy też może ten model tak ma. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Jak w temacie. Być może dla niektórych to banał ale ja jako "Świeżak" mam z tym mały problem. Moja Ninja 250R ma chyba zbyt duży luz na manetce. Podczas wbijania 1 biegu na postoju, czuć takie minimalne szarpnięcie. Wydaje mi się, że linki bardziej nie podciągnę, bo się nie wysprzęgli i spalę tarcze. Niby w trakcie jazdy nic nie strzela ale obawiam się o synchronizatory i wole zapytać. Czy to już jest oznaka sugerująca wymianę, czy zwyczajnie potrzebna jest regulacja, czy też może ten model tak ma. W motocyklach sprzęgło jest ''mokre'' i na jedynce zawsze szarpie, bo nigdy do końca się nie rozklei. Jeśli podczas jazdy jest ok to jest ok. Zrób test i na postoju z wciśnietym sprzęgłem przetocz kawałek motocykl i wbij bieg. nie powinno być szarpniecia. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Na 1 zawsze szarpnie to norma. Linka od sprzegła musi mieć luz od 2mm do 4mm. Jeśli jest do wymiany zwyczajnie się slizga, więc jeśli chcesz sprawdzić łopatologicznie to wykonaj kilka szarpnięć motocykla z gazu na pierwszym biegu, ew przypal trochę gume:) jeśli koło zwalnia a obroty rosną sprzęgło się jara. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W motocyklach sprzęgło jest ''mokre'' i na jedynce zawsze szarpie, bo nigdy do końca się nie rozklei. Jeśli podczas jazdy jest ok to jest ok. Zrób test i na postoju z wciśnietym sprzęgłem przetocz kawałek motocykl i wbij bieg. nie powinno być szarpniecia. Będzie Na 1 zawsze szarpnie to norma. Linka od sprzegła musi mieć luz od 2mm do 4mm. Jeśli jest do wymiany zwyczajnie się slizga, więc jeśli chcesz sprawdzić łopatologicznie to wykonaj kilka szarpnięć motocykla z gazu na pierwszym biegu, ew przypal trochę gume:) jeśli koło zwalnia a obroty rosną sprzęgło się jara. To już całkiem jest zj****ane Test na ostatnim biegu,co i jak jest w Gogle-Długo by pisać 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Będzie To już całkiem jest zj****ane Test na ostatnim biegu,co i jak jest w Gogle-Długo by pisać Co to znaczy będzie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 To znaczy że lekkie szarpnięcie zawsze będzie, a to o czym napisałeś czyli przetoczenie motockla robi się po dłuższym np zimowym postoju w celu rozklejenia tarczy sprzęgła. Ja z kolei mam pytanie do doświadczonych co jest zdrowsze dla skrzyni, delikatne wciskanie jedynki czy zdecydowane wbicie. W jednym przypadku skrzynia zdecydowanie ale krótko szarpnie, w kolejnym czuć delikatne grzechotanie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 zdecydowane wbicie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apophis Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 No właśnie w moim przypadku jest tak, że manetka ma z centymetr luzu. Właściwie to nawet nie odbija do końca, tylko tak wisi. Jak wcisnę sprzęgło to czuje, że jest rozprzęglone bo moto się nie toczy. Czyli że sprzęgło działa ale czemu nie odbija do końca, być może na pancerzu powinna być jakaś sprężyna, która odciąga linkę. Próbowałem podkręcić nieco linkę na regulacji przy manetce, jednak nawet przy przekręceniu z pół obrotu czuje, że nie do końca wysprzęgla, więc wróciłem do ustawienia poprzedniego. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 .. może linka się rozwarstwiła ? i się nie cofa.. 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 zdecydowane wbicie. Oczywiście,Polać mu może linka się rozwarstwiła ? i się nie cofa.. Tak,albo sprzęgło zdechło,Więc albo Linka albo Sprzęgło,Ale i regulacja-Wsio w temacie 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Może palnę głupotę bo motocykle się trochę pozmieniały ale za moich czasów stawało się przed murem tak aby przednie koło opierało się o ścianę i próbowało powoli ruszyć (powoli puszczamy sprzęgło ale utrzymujemy podwyższone obroty) z jedynki lub z dwójki. Jeśli silnik gaśnie pod obciążeniem to znaczy, że sprzęgło się nie ślizga, a jeśli po puszczeniu sprzęgła jest czas w którym silnik kręci zwalniając to znaczy, że sprzęgło się ślizga. Trzeba to zwyczajnie wyczuć. Oczywiście nie przeginać z obrotami bo jak ktoś ma 150KM i wkręci na obroty to albo sobie spali sprzęgło, albo wykopie rów oponą, albo zespoli się z ścianą. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 PiT tak to możesz sprawdzić sprzęgło w jawce komarku simsonku i jakims chinczyku. Pamietaj ze jak na sprzegło działa tez siła odsrodkowa. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 PiT tak to możesz sprawdzić sprzęgło w jawce komarku simsonku i jakims chinczyku. Pamietaj ze jak na sprzegło działa tez siła odsrodkowa. Tak podejrzewałem, że trochę się pozmieniało 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 To znaczy że lekkie szarpnięcie zawsze będzie, a to o czym napisałeś czyli przetoczenie motockla robi się po dłuższym np zimowym postoju w celu rozklejenia tarczy sprzęgła. Ja z kolei mam pytanie do doświadczonych co jest zdrowsze dla skrzyni, delikatne wciskanie jedynki czy zdecydowane wbicie. W jednym przypadku skrzynia zdecydowanie ale krótko szarpnie, w kolejnym czuć delikatne grzechotanie No i właśnie po krótkim przetoczeniu szarpnięcie będzie znikome. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.