Jump to content

Honda VFR 800Fi 2001


Emil
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie! Od marca tego roku jestem 2 właścicielem tego motocykla. Jest to mój pierwszy osobisty pojazd i mam nadzieje ze nie ostatni :smile: Po zdaniu prawa jazdy i zdobyciu uprawnień przyszło mi niestety czekać 2 długie sezony na swojego rumaka. Motocykl nabyłem z pewnego źródła od bliskiego kolegi ojca "weterana" dwóch kółek, który wie jak należy zadbać o swoja maszynę. Stan techniczny nie budzi żadnych zastrzeżeń. Honda do 2005 r włącznie była serwisowana co potwierdza książka serwisowa. Później pielęgnował ją znający się na rzeczy poprzedni właściciel. Wizualnie motocykl nosi ślady użytkowania co widać na poniższych zdjęciach. Moto jest spore i ciężkie, jednak traktuje to jako jego zalety i ciesze się, że nie kupiłem typowego "przecinaka" Pozycja za kierownica jest jak dla mnie bardzo wygodna co przekłada się z kolei na wysoki komfort jazdy. Poruszam się głównie po mieście a spalanie nie przekracza 7,5 l/100 km jak dla mnie jest to zadowalający wynik. Jak widać VFR posiada nieoryginalny wydech cenionej na runku firmy MIG, który brzmi rewelacyjnie!!

 

Modyfikacji jakich dokonałem to wymiana tylnej opony na nową i wymiana spalonej żarówki :biggrin:

 

Podsumowując ciesze się z posiadania tego kultowego modelu i szczerze go polecam!

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Przyznam, że to jeden z lepszych motocykli jakie widziałem na żywo. Wydech robi swoje, brzmi bardzo ładnie, aczkolwiek czasem mnie bolą chwilami uszy, gdy jadę zbyt blisko Emila :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Opowiedz jak to jeździ. Słyszałem, że te silniczki nie lubią niskich obrotów - jak jest z tą elastycznością?

Link to comment
Share on other sites

Opowiedz jak to jeździ. Słyszałem, że te silniczki nie lubią niskich obrotów - jak jest z tą elastycznością?

 

Słuchaj no jeździ to na prawdę bardzo żwawo. Jak wiadomo moja Honda NIE posiada system V-TEC ,który bodajże po przekroczeniu 7 tysięcy obrotów daje odczuwalnego kopa :laugh2: Ja osobiście raczej staram się nie przekraczać 6 tyś. obrotów, a mimo to motocykl jest bardzo czuły na operowanie manetka i zawsze dynamicznie przyspiesza. Wydaje mi się ze jestem jeszcze zbyt "zielonym" użytkownikiem VFR żeby móc wyczuć tę elastyczność, o która pytasz.
Link to comment
Share on other sites

Słuchaj no jeździ to na prawdę bardzo żwawo. Jak wiadomo moja Honda posiada system V-TEC ,który bodajże po przekroczeniu 7 tysięcy obrotów daje odczuwalnego kopa. Ja osobiście raczej staram się nie przekraczać 6 tyś. obrotów, a mimo to motocykl jest bardzo czuły na operowanie manetka i zawsze dynamicznie przyspiesza. Wydaje mi się ze jestem jeszcze zbyt "zielonym" użytkownikiem VFR żeby móc wyczuć tę elastyczność, o która pytasz.

Jaki system v-tec????przepraszam za odp ale naprawde jesteś "zielony" w temacie swojego motocykla? Zapraszam na forum http://www.vfr-oc.pl/forum/ poczytaj trochę o swoim motocyklu...p.s Twój motocykl posiada rozrząd na kołach zębatych bez v-teca ,a od 2002 wychodziły z silnikiem na łańcuszku i z systemem v-tec...a co do elastycności powiem tak, miałem przyjemność się przejechać vfr i nie ma porównania np z cbr 900 rr. Vfr z dołu ciągnie lepiej niż cbr chodź przy wyższych obrotach silnikach fajer przewyższa vfr moim zdaniem....ale może ktoś wiecej km przejechał vfr i wypowie się....:smile::)A co do motocykla twojego wydech kozak pewnie łądnie mruczy vfr-ka...
Link to comment
Share on other sites

Co do systemu V-Tec, to też mi się zdaje, że Emil źle jesteś powiadomiony. Jak wspomniał kolega, w nowszej generacji od 2002 roku V-Tec został wprowadzony, działa on od 6.000 RPM

Link to comment
Share on other sites

Jaki system v-tec????przepraszam za odp ale naprawde jesteś "zielony" w temacie swojego motocykla? Zapraszam na forum http://www.vfr-oc.pl/forum/ poczytaj trochę o swoim motocyklu...p.s Twój motocykl posiada rozrząd na kołach zębatych bez v-teca ,a od 2002 wychodziły z silnikiem na łańcuszku i z systemem v-tec...a co do elastycności powiem tak, miałem przyjemność się przejechać vfr i nie ma porównania np z cbr 900 rr. Vfr z dołu ciągnie lepiej niż cbr chodź przy wyższych obrotach silnikach fajer przewyższa vfr moim zdaniem....ale może ktoś wiecej km przejechał vfr i wypowie się....:smile::)A co do motocykla twojego wydech kozak pewnie łądnie mruczy vfr-ka...

Faktycznie masz racje, a byłem świecie przekonany, że mój też ma taki system. Duża wpadkę zaliczyłem tym samym, ale dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu raz na zawsze.
Link to comment
Share on other sites

Faktycznie masz racje, a byłem świecie przekonany, że mój też ma taki system. Duża wpadkę zaliczyłem tym samym, ale dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu raz na zawsze.

Nie ma za co :smile: :) po prostu lubię pomagać:)jężeli mam taką możliwość
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ładna vfr jeszcze z tym pięknym i nie zawodnym silnikiem na kołach zębatych :smile:

Dokładnie i moim zdaniem ładniejsza wizualnie od swojej następczyni ;)
Link to comment
Share on other sites

Czy moto to kupowałeś od łódzkiego właściciela, gdzieś z okolicy szpitala CZMP? Na parkingu przed moim domem parkowała taka niemal identyczna, z takimi samymi wydechami! ciekaw jestem czy to ta sama maszyna :> Pozdr ;]

Link to comment
Share on other sites

Na pewno to ten egzemplarz, bo Emil go kupił chyba właśnie z tych okolic. Wydechy raczej rzadko spotykane, także nie mogłeś się mylić :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

moja wątpliwość to ten element, który jeszcze nie został pomalowany... Ale z drugiej strony słyszałem że właściciel miał na tym sprzęcie drobną przygodę, więc to może być jej efekt :sad2: Oby służyła, bo sprzęt zacny! Na żywo się świetnie prezentuje, a jak brzmi < 3

Link to comment
Share on other sites

Sprzęt kupowałem przez pośrednika, ale raczej to ta VFR o której mówisz, bo podobno jedyna taka w Łodzi :P Co do brzmienia to miód malina, co jakiś czas słyszę dobre słowo na ten temat :biggrin: Musisz wpaść na kolejne spotkanie i sam się przekonać, bo z tego co kojarzę, to jesteś już z nami jakiś czas, ale nigdy się z nami nie spotkałeśhttp://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem mam nadzieje ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...