Olo Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Po kupnie kawy zrobiłem może ze 40km wszystko ładnie działało i nagle coś takiego zaczęło się dziać Fajnie strzela ogniem, ale jeździ się nie za bardzo Jeszcze nie zapoznałem się z ER-5, wiec nie wiem jak się za to zabrać i od czego Wydaje mi się że iskrę gubi. Obrotomierz chyba bierze impuls z zapłonu, a jak widać gdy przerywa obrotomierz pokazuje 0 obr. nie ma iskry. Nie wiem dobrze myślę? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUBIANY Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Kiedyś miałem taki przypadek też z takim mongiem , wyłącznik stoki był spieprzony. Tyle tylko, że to się działo na biegu. Wymieniłem przełącznik stopki i było ok. Ale jak Tobie to się dzieje także na luzie to może nie to. Szukaj jeszcze przyczyny w wyłączniku zapłonu może wystarczy tylko przeczyścić. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 (edited) Olo jak podjechałeś dzisiaj pod samolot to za blisko mojej Suzi postawiłeś i się zaraziła od mojej ,mnie prawdopodobnie regulator padł i prychał w czasie jazdy na obroty nie wchodził, na chwilę załapał i znów to samo naku***ał w komin aż miło ,aż w końcu padł aku i uśpiła się całkiem Edited March 20, 2014 by sebol (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 ..zaśniedziałe styki ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Elektryka,kabelki połączenia i zapłon,sprawdzaj,Ew. świece podmień na poczatek.stracisz 30 zł ale na sezon bedziesz miał,Zresztą głupi nie jesteś,więc trochę odwagi i sprawdzaj 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted March 21, 2014 Author Report Share Posted March 21, 2014 Przełącznik zapłonu, rozebrany, przeczyszczony i sprawdzony miernikiem - OK, dalej przed ściągnięciem zbiornika, wziąłem się za sprawdzanie i czyszczenie wszystkich styków pod siedzeniem i nagle napięcie całe padło. Zmęczony, zacząłem składać i ruszyłem przez przypadek jakiś przewód który idzie z iskrownika do aku i nagle pojawiło się napięcie. Wcisnąłem starter, coś pyknęło i napięcia brak. Sprawdziłem przewody na aku, a okazało się, że śrubka od + było lekko poluzowana Także głupota była, a sił sporo straciłem przy Kawie :/ Dzięki wszystkim za rady Sebol, był tańszy lek na tą motochorobę 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUBIANY Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Młody jesteś Wielki. Moja Hania też chyba za długo przebywała w towarzystwie Suzi Sebola bo zginęły mi światła, drogowe i długie. Dzisiaj cały dzień walczyłem z nimi na razie się zrobiły ale jak i dlaczego to do tej pory za bardzo jeszcze nie wiem. Oby nie znikły znowu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.