Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Patriho

Motorower - Rady ( Co Wybrać Do 4800Zł? )

Polecane posty

Patriho

Witam .

Obecnie poszukuję motoroweru na okres 3-5 miesięcy ponieważ jestem dopiero w trakcie robienia Kat.A2 .

Poszukuję i interesuję mnie :

- Cena : 4,800zł

- Cross ( dobra zabawa :smile: ) , Ścigacz ( prędkość )

- Rejestracja na 50ccm  ( może być to 50/70 50/80 50/90 )

- Interesuję mnie prędkość i przyśpieszenie ( ale i też żeby zbyt bardzo nie pierdział )

- Żeby była frajda z jazdy :smile:

- Ekonomia mnie nie interesuję wolę prędkość .

 

Przeglądając różne strony wyszukałem interesujące mnie moto :

- Yamaha TZR50 Od 2003r+

- Aprilia RS50 Od 2001r+

- Derbi GPR50

- Yamaha DT50

- Rieju RS50 Matrix

 

Co byście polecili jako bardziej doświadczeni motocykliści . Mogą być tak że wasze oferty tylko nie Chińczyki zależy mi na markowym sprzęcie .

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc .

Edytowano przez Patriho (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GroNeX

Piszesz, że chcesz crossa, lub ściga... a są to dwie różne bajki. 
Jeśli zależy Ci na prędkości to nie bierz crossa (cross w 50cc?), ale i tak o zabójczych prędkościach możesz zapomnieć.
Każdy z podanych motocykli ("ścigaczy") nie różni się od siebie zbytnio parametrami, ale po przerobieniu możesz osiągnąć ciekawy efekt :smile: 

Pozdrawiam :smile:
 

Edytowano przez GroNeX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychoslav

napisze po raz kolejny (bo już kilka wątków o 50ccm jest z tego co mi się wydaje :smile: ) - kilku moich znajomych jeździło TZR50 i bardzo sobie sprzęt chwalą. generalnie na początek jest to na prawdę fajny wybór - bo i przyspiesza całkiem (jak na 50ccm oczywiście :P ) i ogólnie jeździ.. + wygląda ładnie :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_lc4

...interesuje Cię prędkość i przyśpieszenie ...wolisz prędkość ...żeby była frajda z jazdy ...motorower na 50ccm

 

Sorry ale, "ścigacz", 50ccm, to chyba do ścigania kur po wsi  :P  Wiem że nic konstruktywnego nie wnosze tym określeniem ale nie mogłem sie powstrzymać, jest tyle tematów o pierwszym moto w 50ccm.....

 

Ja tak szczerze mówiąc na 3 miesiące to bym wolal sobie kupić jakiś fajny skuter zamiast pchać się w jakies "ścigacze" i "crossy" 50ccm które moga okazac się raz że sprzętem do inwestycji, dwa trudnym w odsprzedaży zaraz po 3 miesiącach. Dobrego skuta pogonisz na momencie nawet dziadkowi na działkę, a i te pare tygodni sie nim pobujasz jak tak Ci się jeździc chce.

Edytowano przez michal_lc4 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
motoTomasz

TZR50 jeździ teraz mój kursant na A2. Przejechałem się tym i do 5k rpm to to nie jedzie. Natomiast wyżej jest całkiem spoko, jak na piździka.
Przerabiajcie, odłączajcie kostki, zapitalajcie 80, 100, 120 km/h na tych piździkach, śmiało.
Pamiętajcie tylko, że jechać szybko to byle głupek potrafi. Jednoślad który osiąga prędkość stabilną - jedzie sam, wystarczy mu nie przeszkadzać.
Tylko co zrobisz, gdy jadąc 70 czy 80 km/h w zakręcie zacznie Cię wynosić na zewnątrz łuku? Bo ja wiem, wlepisz wzrok w krzaki, ściągniesz kierę wewnętrzną ręką i puścisz gaz... Ja to wiem, Ty się dowiesz w takiej sytuacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek2580

Aprilia RS jest ok, chociaż szału nie ma... dobry skuter może to wyprzedzić. Poza tym "ścigacze" 50' są dość drogie i wcale nie łatwo to sprzedać. Sam mam skuter Aprilie SR na sprzedaż tylko do regulacji gaźnik i możesz liczyć na realne 100km/h ponieważ świeżo założyłem cylinder 70ccm Airsala. Dodatkowo jest chłodzony cieczą. Wspominam o tym, bo cena w porównaniu do takiej RS'ski bądź tzr'ki to połowa;) Chyba że zależy Ci na biegach.. to zwykły komarek wystarczy do ćwiczeń albo wsk'a:) zrób a2 i kup cagive mito:) fajny sprzęt na początek:) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×