Krayzys Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 (edited) Siemka. Czy mogę do skutera 4t wrzucić sportowy zakręcony wydech ? Bo wiem że do 2t można bez obaw ale nie wiem jak jest w przypadku 4T chłodzonego powietrzem a nie cieczą . Edited March 10, 2014 by Krayzys (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomi Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Możesz, kto Ci zabroni? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Zakręcony- z dyfuzorem? przecież to brzydkie jest 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krayzys Posted March 10, 2014 Author Report Share Posted March 10, 2014 Czy ja wiem ale dźwięk zmienia .Osobiście wolałbym chyba jednak przelotowy bo ładne i wgl. Tyle że podobno do 4t się ich nie powino montować bo psują silnik ale czy to prawda to nie wiem ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Nie popsuje Ci się nic, nie wdawajmy się w szczegóły. Zakładaj jak chcesz. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2nter Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 A właściwie skoro temat został poruszony, to zapytam też skąd wziął się ten mit (lub nie), że w 4T wydech przelotowy spowoduje wypalenie gniazd zaworowych i destrukcję silnika? Że wydech przelotowy do 4T musi być koniecznie dedykowany do danego silnika? Przecież chyba tak naprawdę to można kawałek rury wstawić i nic się mu nie stanie? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMmaciek Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 No właśnie nie można. Jak założysz przelot to przez silnik przelatuje więcej powietrza a tyle samo paliwa, czyli mieszanka staje się uboższa. To skutkuje podniesieniem temp. pracy silnika, dostają zawory i głowa. Jak zmienisz wydech, dolot, ustaw mieszankę na optymalną Przy gaźniku większe dysze, przy wtrysku komp i strojenie. Po zmianie wydechów bez ingerencji w skład mieszanki nie dość, że rozwalasz silnik to jeszcze tracisz moc Jedyny zysk to dźwięk. EDIT: Poczytaj Działkowego:) http://motocykle-lodz.pl/topic/4271-r6-a-filtr-kn-i-dawka-paliwa/?hl=%2Bdzia%C5%82kowy+%2Bemeryt#entry96273 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
działkowy emeryt Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 A właściwie skoro temat został poruszony, to zapytam też skąd wziął się ten mit (lub nie), że w 4T wydech przelotowy spowoduje wypalenie gniazd zaworowych i destrukcję silnika? Że wydech przelotowy do 4T musi być koniecznie dedykowany do danego silnika? Przecież chyba tak naprawdę to można kawałek rury wstawić i nic się mu nie stanie? to jeszcze i tu (wszystko już było na forum lenie...) -> http://motocykle-lodz.pl/topic/160-t%C5%82umikiwydechy-czy-firma-ma-znaczenie/page-2?hl=+t%C5%82umik%20+czy%20+firma%20+znaczenie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krayzys Posted March 14, 2014 Author Report Share Posted March 14, 2014 (edited) Mam właśnie do kupienia wydech od 2t mogę go dać do 4t ? Jest to ten wydech : http://tablica.pl/oferta/wydech-sportowy-do-skutera-CID5-ID3RptB.html#bbe84058ed Edited March 14, 2014 by Krayzys (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2nter Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 No właśnienie mozna. Jak załozysz przelot to przez silnik przelatuje więcej powietrza a tyle samo paliwa, czyli mieszanka staje się uboższa. To skutkuje podniesieniem temp. pracy silnika, dostają zawory i głowa. Jak zmienisz wydech, dolot, ustaw mieszanke na optymalną Przy gaźniku większe dysze, przy wtrysku komp i strojenie. Po zmianie wyechów bez ingenerncji w skład mieszanki nie dośc że rozwalasz silnik to jeszcze tracisz moc Jedyny zysk to dźwięk. EDIT: Poczytaj Działkowego:) http://motocykle-lodz.pl/topic/4271-r6-a-filtr-kn-i-dawka-paliwa/?hl=%2Bdzia%C5%82kowy+%2Bemeryt#entry96273 Oczywiście zapoznam się Ach no co do tego, że należy ustawić mieszankę to się zgodzę na logikę. Czyli rurę można założyć, tylko trzeba regulować mieszankę, jednak z tematem zapoznam się później to jeszcze i tu (wszystko już było na forum lenie...) -> http://motocykle-lodz.pl/topic/160-t%C5%82umikiwydechy-czy-firma-ma-znaczenie/page-2?hl=+t%C5%82umik%20+czy%20+firma%20+znaczenie Dziękuję za link. Poczytam wieczorem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominikf6 Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Ale wydech od 2t z dyfuzorem w 4t ? W 2t pełni on ważną funkcje. W 4t nie zaszkodzi ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salat Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Sobie poczytałem to co kolega Działkowy napisał i aż mnie strach obleciał bo mam małą wgniotę na kolektorze jednego cylindra, ciekawe ile to może napsuć w silniku 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Mam właśnie do kupienia wydech od 2t mogę go dać do 4t ? Jest to ten wydech : http://tablica.pl/oferta/wydech-sportowy-do-skutera-CID5-ID3RptB.html#bbe84058ed W 2t dyfuzor ma za zadnie spowalniać spaliny, a w 4t mają jak najszybciej wychodzić Nie rozumiem Cię, parzcież od tego tłumika nie będzie Ci głośniej skuter chodzić... Miałem w chinolu przez kilka tysięcy km przelot i nic się nie działo z silnikiem, tylko mało co tam było seryjne 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krayzys Posted March 15, 2014 Author Report Share Posted March 15, 2014 Chyba się jednak zdecyduje na przelota . Tyle żę się teraz trochę boję bo nie wiem czy bym se poradził z tym wyregulowaniem mieszanki odpowiednim . A co do tego z dyfuzorem myślałem by go dac tak dla wyglądu bo oryginalny du%&,y nie urywa . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Jak jesteś OGARNIETY to przy takim silniku powinieneś sobie poradzić. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMmaciek Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Samo ogarniecie nie wystarczy, minimum to analizator spalin. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.