Jump to content

Hunda Cybyry 600 F4Easyyyyy


MaRRcin
 Share

Recommended Posts

siemanko takim diliżansem się woże od roku (jak widac na zalaczonym obrazku Honda CBR 600 F4i 2003):

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Zdrowa to ona jest niesłychanie, daje radę nawet pod najwyższe wzgórza (rudzka itp) Czasem jęczy pode mną (taki już jestem :smile: ) i ogólnie to fajne moto.

 

 

Obecnie kuracja odswiezajaca/odmladzajaca bo chce na przyszly rok ruszyc w dluzsza trase (czego sie nie robi dla kobiet ;))

Link to comment
Share on other sites

Silnik może i zdrowy, ale z wyglądu żaden z niego turystyk, więc jestem ciekaw co tam planujesz w nim zmienić, aby był gotów na podróż :smile: Maszyna widać typowo do gumowania i miała kilka przygód :smile:

Link to comment
Share on other sites

nie powiedziałem że jeżdżę turystycznie ;-)moto leżało na prawej stronie, nigdy.żadnego dzwona nie miało. wierz mi że większość miało przynajmniej jednego szlifa lub więcej. mam komplet owiewek inne części potrzebne aby go przywrócić do oryginału więc damy radę. jak skończę to wrzuce fotki na forum :-) a tym czasem lewa w dziurę i do przodu.

Link to comment
Share on other sites

I ten wydech..przecież to musi hałasować...Panowie to jest moto do stuntu, a nie do turystyki, czy jeździe w korkach. To jakbyście zarzucili użytkownikowi hondy st1100 po co mu kufry, skoro w korku się nie można przeciskać.

Link to comment
Share on other sites

Fajny egzemplarz i chyba pierwszy na 4um do tego typu jazdy.

musi88 może podzielisz się z nami swoim doświadczeniem i odświeżysz temat dotyczący stuntu?

Link to comment
Share on other sites

no tak ale czy aby wyrzucone w błoto? :biggrin: raczej nie..Emil, doświadczenie jakieś tam mam ale stunter ze mnie żaden. Najlepiej mi się lata na piździkach bo jak moto spier.. spod d*py to latwo go utrzymac w lapach ehheh :biggrin: Jak ktoś będzie chętny do gumowania może się do nas przyłączyć ;) Bo na forum to za dużo spamu trza wyrzucić a nic z tego nie wyjdzie, Trzeba jeżdzić i tyle. Możemy najwyżej zdjęcia na bieżąco wrzucać i jakieś komenty do tego :smile: Czemu nie? :smile:

Link to comment
Share on other sites

No ja przez gumowanie zajezdziłem Kawasaki Zx6r i Cbr900rr Fireblada. :sad2: Ale wiadomo ze stuncik jak ma odwroconego smoka i przegrode w misce olejowej to nic mu sie nie powinno stac.

Link to comment
Share on other sites

Oj tam oj tam;D Jest ryzyko jest zabawa;D

coś w tym jest ale ja wolałem ściągnąć owiewki i założyć odpowiednie zabezpieczenia :smile:
Link to comment
Share on other sites

Znaczy aż tak do końca to nie bd nią stuncił bo szkoda ale na kole polatać można;Dzresztą zobacz jak moja teraz wygląda;d dziś łądnie się stunciła suka;d

Link to comment
Share on other sites

będzie dobrze panie :smile: gaźnikowiec się dławi chyba przy wysokim pionie, lub stopalu nie pamiętam już.... Ja miałem f3 i się dobrze jeździło :Pmadpaweł niech odpowie, on się lepiej orientuje ;)

Link to comment
Share on other sites

F4 gaznikowa troche sie zalewa przy długich stopalach i zaczyna silnik przerywac ale wystarczy na chwile jej odkrecic mocniej manete i jej przechodzi,poza tym super motocykl do stuntu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...