czubeczek1 Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Witam... Mam na imię Sylwek , zakupiłem dla żony Yamahę SR 125 z 95r. i od tego czasu nie mogę spać po nocach :-) ale może opiszę sytuację od początku: zakupiłem owy motorek kilka mieś temu , był uszkodzony , nie chciał odpalać ....zaopatrzyłem się w 2 świece , dwie cewki z kablem WN i fajką ..nie pomogło iskra była , ale podczas jazdy ginęła...po nitce do kłębka doszedłem że coś nie tak z iskrą ...zakupiłem inne ECU....i problem zniknął...jednak po ok 800km z dnia na dzień iskra znów zniknęła....i od nowa podmiana po kolei , świeca , kabel , cewka , ECU i nic ,,,,, iskry nie ma ....jak iż nie ma tam zbyt wiele rzeczy które mogą na to wpływać , postanowiłem zakupić drugie impulsatory,,, podmieniłem całą pokrywę i iskra wróciła....jednak nie cieszyłem się za długo:-( podczas jazdy próbnej zauważyłem że moto nie wkręca się na obroty:-(...po przejechaniu ok 20k , regulacji gaźnika moto zgasło ( brak iskry) ale po chwili odpaliło jednak znów się nie wkręca na obroty. Dojechałem do domu i pomyślałem że pewnie impulsatory które zakupiłem są uszkodzone jednak jakoś coś mnie tknęło aby podmienić ECU....o dziwo na starym ( uszkodzonym) ECU moto zaczął się wkręcać na obroty....podmieniłem na "nowe ECU" nie kręca się..i tak kilka razy..... i tu zagadka..... stare ECU jest uszkodzone , tak więc problem jak poprzednio , raz iskra jest raz nie..ale na wolnych obrotach moto normalnie wchodzi na obroty , jednak na tym nowym odpala ale obrotów bak :-( na starych impulsatorach motot chodziło na obu ECU , na nowych tylko na tym starym:-( ECU mają takie same symbole z tym że jeden : 5 HO MO 32J , a drugi 5 HO MO 23J...... nie mam pojęcia co to może być : jeśli by np. ktoś założył odwrotnie impulsatory motot by chodziło tak samo na obu ECU.... nie mam pojęcia nic o kołach magnesowych....ale jedyne co przychodzi mi do głowy..to to iż może koło magnesowe się czyć różni ....ale czym skoro oba silniki są takie same---mój z 95 , a ten drugi z 92....silnik z którego wyjąłem impulsatory był w pudełku więc tak naprawdę nie wiem co z nim było nie tak?? macie może jakieś pomysły ....bo mnie już brakło :-( z góry dziękuję za zainteresowanie tematem :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubY Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Może najpierw przywitalnia??? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 przepraszam ....już się poprawiam :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Luknij wiązke,ale nie miernikiem tylko żarówką około 60 wat na przejscie,a potem połączenia,Bo z tego co piszesz to wnioskuję że coś ci nie styka Bo na Scigacz.pl ręce rozłożyli .Szkoda żeś tak daleko Edytowane 3 Marca 2014 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) no , na 2 innych forach brak reakcji...facebook i znajomi polegli , Piotrek mi dał ten adres żeby spróbować jeszcze tu :-)....też mieszkałem/mieszkam w łodzi :-) wychowałem się na Praskiej :-)....taka bycza ulica :-) a możesz opisać dokładniej o co chodzi z tą żarówką , jaka i jak to zrobić "krok po kroku" ? dzięki ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nowe wieści z frontu :-) podłączyłem z powrotem starą pokrywę , z impulsatorami ...i moto zapalił , zachowuje się tak samo jak na impulsatorach z drugiego silnika , czyli na "nowym" ECU nie wkręca się na obroty , na starym wkręca się ale gaśnie gubi iskrę itp..... czy to możliwe żeby kolejne ECU padło ???? ma ktoś jakiś pomysł jak domowym sposobem sprawdzić ECU ??? Edytowane 4 Marca 2014 przez czubeczek1 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUBIANY Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Nie miałeś problemu to kupiłeś sobie problemik ,Powodzenia z mągiem może oba są walnięte 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 dlaczego mi już ręce opadają do tego motoru ? a no właśnie dlatego: rozprułem całą instalację , przelutowałem wszystkie lutowane połączenia , poczyściłem styki itp . odpaliłem moto , dwa razy dodałem gazu - nie wkręca się na obroty:-(.....zamieniłem cewkę ( która podmieniałem wcześniej , moto chodzi jak ta lala:-)...przejechałem 60 km wszystko ok...:-)..... i o co mu chodzi ?????? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.