wildeyed Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Dla znajomych z forum cena do negocjacji, ale pamiętajcie tylko poważne oferty:) hehe luzik, to było w ramach umowy i podziękowania za transport sprzętu Nikomu jej nie oddam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) Mały update. Kawa przeszła regenerację tylnego amorka w BFG . Wymiana oleju, napełnienie gazem, czyszczenie i wymiana zużytych części. Dodatkowo zaopatrzyłam ją w Crashpady. Co widać na załączonych zdjęciach Ah no i ostatnio nawet serwisowałam jej zaciski przedniego hamulca i wymieniałam klocki na TWC: JA SAMA no może nie sama ale pod czujnym okiem wujka dobra rada:) Edytowane 16 Lipca 2014 przez wildeyed (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Kawa przeszła regenerację tylnego amorka w BFG Długo amorek trzymali ??? 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Długo amorek trzymali ??? Wcześnie umawiałam się z Piotrkiem telefonicznie kiedy mu wyśle amorek, dodatkowo czas się wydłużył, gdyż okazało się że niektóre części trzeba kupić i wymienić ale łącznie tydzień i dwa dni. Przy czy pierwotnie to miały być dwa dni:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 No to chyba jednak założe drugi bym mógł jeździć. Trzeba było od razu wysłać nim założyłem bo znów będzie masa pier.. się z tym. No cóż i tak trzeba całość zrobić. 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) I Ola nie wspomniała ale różnica jest PRZEOGROMNA w pracy amorka.... coś mi się czuje, że każdemu z naszych ok 10 letnich maszyn amorek przestał dobrze pracować jakiś czas temu... Może i kasa duża za serwis bo kazdy tylko o przednim zawiasie myśli a o tyle zapomina się ale tylny amor przechodzi dużo większe obciążenia niż przedni plus w dużo większej temp pracuje. Polecam każdemu a maszyna od nowa zaskoczy swoimi możliwościami ... Edytowane 16 Lipca 2014 przez rooland (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 a torowe owiewki kiedy będą ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Nie wszystko na raz:) Narazie crasze i trzymanie kciuków musi wystarczyć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 No dobsz, to czas na kolejną część dokumentacji. Tym razem na tapetę poszły tylne hamulce oraz przednie amortyzatory. Tylny zacisk został wyczyszczony, nasmarowany i zalany płynem. Przy okazji również zmieniliśmy płyn chłodniczy ( różowy K2). Lagi zostały zdjęte i totalnie rozebrane jak na zdjęciach. Przy okazji włożone zostały nowe uszczelniacze. Lagi zalane zostały olejem Valvoline, po uprzednim sprawdzeniu specyfikacji technicznej fabrycznego oleju Kayaba g10. Lepkość Valvoline okazała się identyczna i ten właśnie olej wylądował w każdej z lag. Jako bonusik zdjęcie błota, które wyleciało z lag. Zdjęcia serwisu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Teraz tylko strojenie zawiasu i trzeba jeździć i czasy poprawiać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wildeyed Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Teraz tylko strojenie zawiasu i trzeba jeździć i czasy poprawiać Licze na strojenie zawiasów na Lublinie. raz, dwa trzy... jestem pierwsza w kolejce:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Ja troche sam pokręciłem, DRUGI!!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.