Jump to content

Yamaha Yz 250 99R


Dominik honda
 Share

Recommended Posts

Przepraszam bardzo czy jest tu jasnowidz ?? :blink:  :blink:  :blink:

Proszę cię ..czy bez rozebrania skrzyni na czynniki pierwsze ktoś ci powie ze zdjecia co zepsute ? a zwłąszcza cene ? nikt nie ma w głowie cennika nawet biorąc sam koszt mechanika , każdy ci powie np w serwisie koszt roboczogodziny i nic wiecej..badź wyjęcia całego pieca z ramy...

..kupujesz taki motocykl dajesz do mechanika , rozbiera mówi co jest do zrobienia kupujesz części i tyl.  Ile wyjdzie 100 złoty a może 3 tysiace..może taniej będzie kupić cały silnik  ;)  kapisii  ^_^

Jeżeli chcesz kupić taki oto motocykl muszisz być pewien wielkiej niewiadomej ile koszt wyniesie naprawy ,czy się opłąci .. nikt nie sprzeda motocykla o 2 tys taniej, niż cena rynkowa i naprawa będzie kosztowała 100 pln  :P  to jest polska ;)  :decayed:  :P

Edited by Dann (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Myślę że przyczyną może być uszkodzona skrzynia biegów B)

 

Jak to ktoś mądry powiedział, nie chcąc się wpakować na minę, takie motocykle kupuje się albo od brata, dobrego szwagra, albo nowe z salonu.

Ale jeśli jesteś gotów wydać drugie tyle co jego wartość na remont/naprawę to bierz śmiało,

Link to comment
Share on other sites

Dominik honda

to jaki moto kupic do 4500... nie ma takiego ktore nie wymaga naprawy lada moment.. potrzebuje crossa 250cm3 do 4500. znacie kogos co ma na sprzedaz. potrzebuje w miare dobrego poniewaz ide do klubu wiec nie moge miec zlomu. jak znacie to piszcie lub dawajcie linki do maszyn

Link to comment
Share on other sites

Dobry temat :smile:  Moto do 4500PLN, 250 ccm, do klubu i nie możesz miec złomu... Pewnie że nie, bo tam chłopcy ganiają na motkach za 30 tyś. Takie rzeczy tylko w... a nie, Ery tez już nie ma. DT 125 jest ciężko wyhaczyć do 4500 w zadowalającym stanie, a Ty chcesz wyczyna. Nie to żeby jakiś zgryźliwy komentarz bo jestem optymistą w wielu dziedzinach ale, zejdzmy na ziemię  ;)

 

 

 

to jaki moto kupic do 4500... nie ma takiego ktore nie wymaga naprawy lada moment..

Sam sobie dałeś odpowiedź, nie ma takiego do 4500 który nie wymaga lada moment remontu, niestety.

Edited by michal_lc4 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jak to brutalnie podsumowała pewna ważna osobistość w pzmłocie - "to nie jest sport dla biedoty" (bez urazy, ale to fakt)

 

A tak wogóle to zliczyłeś już ile Cię będą kosztowały badania, licencja, członkowstwo w klubie itp. duperele, ciuchy, kask?

 

Jak tak ostro idziesz do tego klubu to może w tym klubie powinni Ci pomóc, oświecić?

Link to comment
Share on other sites

Dajcie spokuj chłopakowi on ma ochote latać może w krutkih spodenkah i sandałach ,przecirz będzie ciepło ha ha można

Link to comment
Share on other sites

Dominik honda

stroj mam bo juz jezdzile na crossie wiele lat.. wszystko podliczylem jesli chodzi o klub nie sa to duze pieniadze.. wcale nie prawda ze nie da sie kupic moto do 4500 bo dzisiaj ogladalem yamahe yz 250 z 2006r od kumpla.

Link to comment
Share on other sites

Jak nie prawda too... bierz w ciemno i po kłopocie.

Szybki rzut oka na "alle", stoją takie po 7-9tyś więc nawet jak dalej puścisz masz czysty zysk.

Link to comment
Share on other sites

4,5 tysia za moto wyczyna od razu do latania-ZAPOMNIJ,

 

 

 

stroj mam bo juz jezdzile na crossie wiele lat

Jakim powiedz.

Klub to dobra sprawa jesli się sprawdzisz.ale moto za te kase bez dłubania to ciężko,

Brachol pogonil YZ250 na której pociłem się i poniewierałem ile tylko-moc miała ale silnik nadawał się do kapitalki i poszła do amatora.

Ja wiem ze są i po 3 tysie,ale czy chcesz na tor latać czy na wiosce raz na mieisąc?Nie ma lekko

 

Dopiero zobaczyłem że masz w avarcie MT50

Ło kur....chyba klub cię sprowadzi na ziemię

Tak czy siak POWODZENIA

Edited by SOBOL (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeździłeś czy się przejechałeś?
A czy w klubie wiedzą, że "do nich idziesz"? Domyślam się, że chodzi o Łódzki Klub Motorowy.

Link to comment
Share on other sites

Dominik honda

tak chodzi o ŁKM,wiedza bo rozmawialem z nimi, a co to ma za znaczenie czy wiedza czy nie?? na ktm exc 450 jezdzilem 3lata

Edited by Dominik honda (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 

 

bo juz jezdzile na crossie wiele lat.

 

na ktm exc 450 jezdzilem 3lata

 

W Avarcie MT50, :laugh2:  I powiedz ze nic nie dołożyłeś do KTM-a?  Bo skoro latałeś na EXC 450 A teraz szukasz moto do 4,5 tysia idąc do klubu to wybacz ale hu,,, mi to smierdzi,Poważnie

Link to comment
Share on other sites

 

 

na ktm exc 450 jezdzilem 3lata
Sorry ale coś tu serio ktoś bajere cisnie bo skoro masz 17 lat i 3 lata latałeś na ktm-ie wiec od kiedy ? od 14 roku życia ? 10 ?  

 

stroj mam bo juz jezdzile na crossie wiele lat..
a więc jeździsz na crosie od 1 roku zycia ? skoro wiele lat ?

no to wielki szacun o demnie ...

Link to comment
Share on other sites

Sorry ale coś tu serio ktoś bajere cisnie bo skoro masz 17 lat i 3 lata latałeś na ktm-ie wiec od kiedy ? od 14 roku życia ? 10 ?  

 

a więc jeździsz na crosie od 1 roku zycia ? skoro wiele lat ?

no to wielki szacun o demnie ...

 

 

Też do tego zmierzałem, że coś mi tu śmierdzi młodzieńczą fantazją :smile: Sam jeżdżę na DR 350 od ponad 11 lat (od 17 roku życia) i w sumie nie zamierzam na razie jej zmieniać, chociaż zbieram się do tego od jakichś 5 lat. Fakt, że 143 kg do jazdy (ważone niedawno) i 30 KM (w papierze) to d*py nie urywa i do super-enduro a'la Błażusiak się średnio nadaje ale jakoś nie narzekam. Przynajmniej się nie psuje.

I nadal potrafię skopać tyłki świeżakom na super wyczynowych 450 exc, wr, te i innych crf-ach (co może potwierdzić parę osób z forum):smile:

 

A wracając do tematu: za te pieniądze to nie kupisz sprzęta do jazdy "w klubie". Chyba, że przez 2 tygodnie a potem wyjdzie ile rzeczy do zrobienia i koszty remontu przewyższą cenę zakupu. To jest studnia bez dna, ciągle coś wychodzi do zrobienia chyba, że wyznajesz zasadę "przecież jeszcze jeździ to igła":

Tak czy siak życzę sukcesów i samozaparcia!

Link to comment
Share on other sites

Dominik honda

nie no wy nie ogarniacie... wiele lat moze znaczyc np 4 czy 5 ja jezdze od 5 lat na crossie, dla mnie jest to wile lat poniewaz jestem mlody. mam wpisane w profilu honda mt 50 poniewaz to moje terazniejsze moto i jedyne osobiste. ktm exc 450 byl od kolegi ale czesto na nim jezdzilem. jestem przekonany ze cos da sie znalezc za takie pieniadze poniewaz sa rozne debile w Polsce ktorzy nie znaja sie na cenach. kiedys widzialem na otomoto bmw z 2005 roku za 300zł bo koles pomylil sie z zerami. hahah fajnie ze taki moj post przerobiliscie na wrzuty na moj temat. dzieki..

Link to comment
Share on other sites

 

poniewaz sa rozne debile w Polsce ktorzy nie znaja sie na cenach

 

Myślę że tym zdaniem podsumowałeś cały wątek :smile:

Link to comment
Share on other sites

 

 

mimo tego tekstu wiem ze okazje sie zdazaja

 

NIkt dobrego motocykla nie sprzeda ci za psie pieniądze :whistling: ...  może pora się troszke obudzić, zima się kończy B) ...widze że kolega tylko  się spina, nie potrzebnie i nic wiecej. Każdy daje ci dobre rady więcej lub mniej donośnie...a może by tak posłuchać starszych poczekać sezon ,dozbierać wiekszą kolekcje papierków i nie bawić się w okazje , tylko kupić motocykl nadający się do jazdy w klubie a nie do remontu .. ;)  :smile: nikt tu ci nie chce krzywdy zrobic tylko pomóc i doradzić  :smile:  :smile:  powodzonka życzę i szerokości

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...