Logan Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Moze ktoś z Was się orientuje: Po zaopatrzeniu się w tym roku wreszcie w kolejny motocykl, będę się przymierzać się do zmiany autka. Interesuje mnie jeden z "hamerykanckich" modeli Toyoty i tutaj powstaje problem: Gdzie to "szczęście" serwisować w Łodzi, żeby jeździło bezawaryjnie, jak przystało na tę markę? W przypadku nowych, jak wygląda gwarancja? Czy można leasingować nówkę z USA? Zamiar nie jest żadną ekstrawagancją. Łączny koszt zakupu mieści się w standardzie RAV4, a zagraniczny model wpadł mi w oko z powodu przywiązania do marki- żaden model Toyoty w UE nie oferuje tej jednej, jedynej rzeczy, która jest dla mnie bardzo ważna- odpowiedniego prześwitu Konieczne przeróbki świateł itp są mi znane, koszty cła i akcyzy też- poza frachtem należy doliczyć jeszcze coś? Mam nadzieję, że będzie ktoś w stanie powiększyć mój zasób wiedzy, a jeszcze może i inni znajdą coś dla siebie 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 na brukowej masz warsztat USA znam ludzi co tam Jeepy zostawiali. A tak swoją drogą to RAV4 nie jest "terenówką" więc większy prześwit mało potrzebny bo aż takich krawężników nie ma 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Pisałem, tylko, że cenowo podchodzi pod RAV4 Nie zamierzam się pakować w ciężki teren, ale jednocześnie bywam w miejscach, gdzie te 20cm jest potrzebne. Potrzebuję też czasem podpiąć przyczepę, a dla komfortu w takiej jeździe 3,5 V6 jest zdecydowanie lepsze, niż 2,0 I zdecydowanie nie załatwi mi tego HiLux Na brukową w takim razie zajrzę podpytać. Teraz, kto napisze więcej? Edytowane 21 Stycznia 2014 przez Logan (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 kup sobie jeepa W pierwszej kolejności dowiedzialbym się ile kosztowało by podniesienie europejskiej wersji o 2 -3 cale. Bo może wyjdzie taniej. W łodzkim jest zagłebie motania terenówek wiec jak będziesz chciał namiar pisz. W pierwszej kolejnosci autotraper na kolumny.... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomahouk Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Toyota niema prawa się popsuć a gdyby takie coś miało miejsce to wtedy napewno nie jechać do Pana Suta na ul. Duńskiej Edytowane 21 Stycznia 2014 przez tomahouk (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Że Toyota nie ma prawa się posuć, wiem dość dobrze (od '91 do chwili obecnej przez moją rodzinę przewinęło się 10 egzemplarzy i każdy był w zasadzie bezobsługowy), ale jednak dobrze być przygotowanym na przypadki Właśnie dowiedziałem się w AMXie, że wszystkie modele z USA serwisuje się od ręki, w kosztach ich lokalnych odpowiedników. Dalej pozostają pytania o leasing i jak kupić tam nówkę i mieć ją od razu tutaj? No i co z gwarancją? 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablos Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Logan, zajrzalem tu pierwszy raz po dluzszej przerwie a tu oto taki temat:). Czyzby 2014 zobrze sie zapowiadal? Jesli tak to trzymam kciuki, ale pamietaj... najpierw motocykl a pozniej inne pierdy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Bardzo dobrze się zapowiada Jakaś szachownica zawita w tym roku w garażu, ale raczej z segmentu turystów, niż endurów Tylko się w GSach nie pochwal, to się zdziwią na zlocie, jak nie przyjadę na kocie PS. w razie czego, inni GSowi- j.w. Bo jak to mawia Paweł- wiecie w co Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Logan (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kark Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jeśli będziesz kupował używany to sprzedający powinien przedstawić Ci AutoCheck (raport werifikujący szkodę) bo większość sprowadzanych jest po stłuczce, jak delikatna to luz ale w przypadku ,, świeżych,, aut trafiają porządnie rozbite. Paradoksem jest to, że w USA Toyota i Honda należą do najtańszych marek, a u nas raczej droższych- na nich handlarz zarobi najwięcej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toschie Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Gwarancji nie ma - jest tylko na USA, pisze w karcie gwarancyjnej. Części to nie ma problemu. Nawet AMX, jak już pisali wcześniej, serwisuje. Dojdzie koszt przeglądu zerowego. Leasing maszyn z USA to działa, ale z autem nie jestem pewien na 100%, może zależeć od firmy leasingowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 na brukowej masz warsztat USA znam ludzi co tam Jeepy zostawiali Jest na Brukowej i jest drugi "Galaxy" na Konstantynowskiej na wylocie z Łodzi. Obydwa prowadzą moi znajmi po fachu, na Brukową sam oddawałem klientowskiego Jeepa jak mi sie nie chciało w nim zrzucać skrzyni i dyfra Nawet sobie z tym poradzili Z tym że te dwa punkty to raczej robią amerykańskie z USA auta a nie japońskie z USA. Jeżeli chodzi o serwisowanie Japońca takiego to bym właśnie w kierunku bardziej AMX szedł, a to że auto z USA ściągnięte nie ma zbyt dużego znaczenia. 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dzięki- właśnie tak to (nie)stety wygląda W międzyczasie dowiedziałem się także, że nie ma problemu z leasingowaniem zakupów z USA, jednak ryzyko nazywa się nowy wóz bez gwarancji. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.