Jump to content

Odpowietrzanie Amortyzatora Skrętu


zino
 Share

Recommended Posts

Witam.

Kupiłem używany amor Matris.Niby wszystko z nim wporzo(nie cieknie,tłumi,jest wyraźna różnica w

oporze między 1 stopniem i kolejnym aż do 8))-ale... Slychać,że złapał powietrza chyba-coś w środku bzyka i ma w pewnych momentach taki mały przeskok bez oporu.Nigdy nie obsługiwałem takiego urządzenia'więc proszę o pomoc. Może ktoś,coś poradzi...podpowie gdzie robią takie rzeczy...

Dziękulski z góry.

post-938-0-36580400-1389429819_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

No właśnie-mam jeszcze troche czasu żeby go odesłać,ale spróbuje najpierw coś pokombinować.znalazłem w necie troche info na ten temat ale... każdy przypadek jest inny...

Link to comment
Share on other sites

tez niedawno kupiłem martisa i u mnie tez cos tam słychać ale wydaje mi sie ze to po prostu olej sie przelewa przez dławiki

stad ten dźwięk. przeskoku u siebie nie zauważyłem (sprawdzę jeszcze).

gdzieś tam słyszałem ze takie przeskoki pojawiają sie jak oliwa jest do wymiany ile w tym prawdy nie wiem

 

Ja natomiast nie do końca jestem zadowolony z siły tłumienia przed założeniem jak byl skręcony na maksa ciężko chodził ale już na moto

jajec nie urywa. Chętnie bym wymienił olej na gęstszy tylko nie wiem kto mi to dobrze zrobi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem z kolegą,który coś tam wie... kiszka,bo nie ma serwisu,mogą być problemy z częściami..[ ot cały Matris].stwierdził,że jest trochę powietrza,ale nie ma tragedii i żeby zostawić jak jest.

Na razie nie mam wyjścia.

Szefu!

jak znajdziesz czarodzieja do tego amorka to daj znaka.Jeżeli masz mocowanie takie,że trzeba nawiercać otworki w półce...-to z jakiego materiału dałeś te kołeczki?

 

Właśnie widzę... w temacie Radom-więc rzeknij cóś :smile:

Edited by zino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

żeby Cie nie skłamać to jeszcze nie robiłem otworów tylko na szybko zalozylem bez :smile:

swoja droga dziwny pomysł można bylo to inaczej zrobić

Link to comment
Share on other sites

To jest zagwozdka-czy dać twarde i mieć pewność że się nie zetną,czy słabsze (aluminiowe),i niech będą jakimś tam zabezpieczeniem w razie W.

Aha-te nasze Matrisy są gazowo-olejowe,i przy rozbiórce mogą zrobić psss.I po ptokach:-) (wnioskuje po tej dodatkowej bańce) ale nie dam sobie uciąć niczego,że tak jest.

Czekam'że ktoś się wypowie kto to robił,albo zna kogoś w temacie...

Edited by zino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

wygląda na to ze raczej twardsze niż aluminium :smile:

http://www.matrisdampers.com/images/galleries/31/original/Y106.jpg

ja bym nie chciał żeby przy mocnym biciu kierownicy ścięły się i amorek przestał działać, aczkolwiek wydaje mi sie ze to musiało by być jakieś ekstremalne doświadczenie żeby doszło do ścięcia bolców :smile:

Edited by Szefu (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Przy biciu kiery nie zetnie,ale przy jebnięciu w/w kiery o asfalt to już tak-tylko jak moto leży to już chyba bez różnicy:-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jako założyciel tematu,informuje co i jak...

Użytkownik Szefu podesłał linę do firmy,która zajmuje się wszelkiego typu zawieszeniami:-)

Zadzwoniłem,objaśniłem,wysłałem i odebrałem swój amorek jak nowo narodzony:-)

 

BFG

Suspension

533 002 038

 

 

Link: https://www.facebook.com/BFGsuspension

Edited by zino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...