shymko Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam Na początek przepraszam, bo może problem ten był już omawiany na forum, a mianowicie... nie załącza mi się wiatrak chłodnicy w mojej hondzie z 2005r. Podczas jazdy temperatura płynu chłodzącego jest stała i oscyluje między 76-78 *C bez względu na temperaturę otoczrenia, natomiast szybko rośnie jadąc w korkach, lub gdy motocy stoi w miejscu. Ponieważ nie jestem mechanikiem chciałbym zapytać, w czym może tkwić problem i w jaki sposób można go samemu rozwiązać. Z góry dzięki za odpowiedź. 0 Cytuj
Suchy-wolk Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie załącza się wentylator? A ile wkazuje Ci miernik temp *C podczas tej jazdy w korku itd.? Jeśli przekracza 100-110*C i się nie załącza, to jest faktycznie czym się powoli martwić (uszkodzone styki, miernik, przekaźnik itd.), zaś musiałbyś sprawdzić w serwisówce lub podpytać kolegów, którzy mają ten sam motocykl, jaki jest próg, czyli od jakiej temp. włącza się wentylator. U mnie w Thundercacie było to dokładnie 105*C, zaś w Daytonie już w okolicach 90-95*C się załącza. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl
kwinto Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Co oznacza że "szybko rośnie" ? To normalne że moto w korku grzeje się dużo bardziej. U mnie wiatrak załącza się dopiero powyżej 105 c... Edytowane 6 Stycznia 2014 przez kwinto (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Tomi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Problem? Nie ma problemu, wszystko jest jak powinno być. Chyba, ze wiatrak nie włącza sie nawet przy temp. 105-110 stopni. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007