Jump to content

Yamaha Thundercat


payo
 Share

Recommended Posts

Cześć wszystkim

Chciałbym założyć temat w którym chciałbym podpytywać o usterki i prosić o porady w moim kocie. Może i innym się to przyda…

 

A pierwszy problem, który mnie niepokoi to po wymianie kompletnego napędu  (D.I.D dedykowany do mojego YZF) chrobotanie słyszalne  w obrębie małej zębatki… tylko, że słyszy się to tylko wtedy gdy stoi na podnośniku… bez kasku wolno jechałem to nic nie słychać. Przy kręceniu kołem nic nie stuka. Naciąg prawidłowy - 3cm, nasmarowany dokładnie. Poprzedni łańcuch mimo smarowania spiekł się w kilku miejscach i zanim to zauważyłem to 200km zrobiłem i nie wiem czy czegoś to nie uszkodziło ale na podnośniku tego chrobotania wcześniej nie było.

 

 

Drugą sprawą jaką muszę się zająć zanim siądę na moto to prostowanie felg i wyważenie. W obrębie Wielunia, Bełchatowa, Radomska szukam kogoś kto się tym zajmuje.

 

 

Kolejna sprawa… dla własnego bezpieczeństwa zmuszony jestem jednak zamontować na owiewki kierunkowskazy… LED a co za tym idzie wymienić przerywacz tylko nie wiem czy w kotach jest na 2 piny czy na 3? (nie mam możliwości na dniach tego sprawdzić)

 

I które kierunki lepsze?

 

1. http://czesci-moto.pl/p8652,kierunkowskaz-na-owiewke-z-homologacja-led.html

 

 

2.http://allegro.pl/kierunki-led-przerywacz-suzuki-yamaha-honda-kawasa-i3740783002.html

Link to comment
Share on other sites

To że łańcuch hałasuje na podnośniku jest normalne bo nie ma obciążenia i lata jak szmata więc się tym nie przejmuj i nie wczuwaj. Co do przerywacza rozbierz zobacz nikt Ci z fusów wróżył nie będzie.

Link to comment
Share on other sites

Z fusów nie, ale może ktoś w kocie to robił to też może i wie. A sprawdzić na tą chwile nie mam jak - za duża odległość - tak to bym nie pytał :smile:

A co do łańcucha to chyba nie brak obciążenia ( chociaż dobrze by było ) bo dźwięk, który przy tym jest to taki jakby się coś mieliło, a nie stuki podobne do uderzeń łańcucha.

Link to comment
Share on other sites

Paweł jeździłem kotem prawie 3 sezony i to podczas jazdy ma być dobrze naciągnięty łańcuch, a nie podczas garażowania czy wieszania na ścianie. W prawdzie mówiąc nigdy nie byłem zadowolony w Thundercacie z głośności jaką produkuje łańcuch, kiedy zestaw był nowy wydawał cały czas te same denerwujące dźwięki co po zużyciu i przejechaniu 10.000km bez względu na naciąg, więc musisz wziąć poprawkę, że Thundercat tak prawdopodobnie ma albo zajrzyj czy zębatka zdawcza żyje.

 

Co do kierunków, to pytałeś sprzedawcy jakiego rodzaju przerywacz jest wymagany do danych kierunków?

Link to comment
Share on other sites

Ew przez źle naciągany łańcuch poszły łożyska wałka zdawczego co było by już drastyczną sytuacją.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...