Skocz do zawartości

Aprilia Tuono 1000 Mateusza


MOTORWINGS

Rekomendowane odpowiedzi

Od niedawna stałem się jednym z niewielu w tym kraju szczęśliwych posiadaczy włoskiego wymiatacza winkli czyli Aprilii Tuono 1000.

Teraz możecie zacząć odpalać wikipedię, żeby dowiedzieć się co to do diabła w ogóle jest ;)

Silnik to V2 na wydechach Leo Vince, więc jeżeli z jasnego nieba usłyszycie nadchodzącą burzę, to znaczy, że ja jadę gdzieś niedaleko :P Jest to o tyle dobre zestawienie, że Tuono po włosku znaczy grzmot...

Ponieważ jak widać moje zamiłowanie do turystyki motocyklowej na sprzętach absolutnie się do tego nie nadających nie przemija, już niedługo moto zostanie wyposażone w trochę akcesoriów turystycznych + oczywiście pakiet bezpieczeństwa. Jak będzie już ubrane, to pokażę więcej fotek :smile:

 

Pozdrawiam

Mateusz

 

Moto prezentuje się tak:

flm_1387298065__1476408_351907864952893_

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teraz możecie zacząć odpalać wikipedię, żeby dowiedzieć się co to do diabła w ogóle jest

 

Oj bez przesady :P Trochę informacji już jest na temat RSV 1000 i Tuono ;)

 

Muszę przyznać, że sam przymierzałem się do RSV 1000 natomiast ze względu na kiepską dostępność części, duże koszty serwisowania, spore spalanie i ogólnie spore koszty utrzymania jak na razie mnie zniechęciły do zakupu Aprilli :biggrin: 

 

Tak czy inaczej, moto zajefajne, oryginalne :smile: 

 

Pogratulować! :biggrin: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Muszę przyznać, że sam przymierzałem się do RSV 1000 natomiast ze względu na kiepską dostępność części, duże koszty serwisowania, spore spalanie i ogólnie spore koszty utrzymania jak na razie mnie zniechęciły do zakupu Aprilli  

 

Takie samo odnoszę wrażenie. Głównie użytkownicy mówiący o spalaniu sprowadzili mnie na ziemię, no i sprzętem też trzeba się nauczyć jeździć, bo idzie z samego dołu jak burza :smile: Poza ekonomią, to tylko gratulować maszyny.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"touring on a tuono" dobrze to brzmi ;) tak czy inaczej jeszcze raz gratulacje! Jak Olo napisał za***iście widzieć coś co się wyróżnia na tle innych motocykli... :biggrin:

motorcycle.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zejefajno moto - i tyle odemnie :smile:

 Panie władzo, ma pan rację, niestety, zdarzyło mi się przekroczyć prędkość. Zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo, ale... Jechałem szybko, gdyż...lubię zapie..lać  :moto: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy jakoś nie byłem fanem tuono, ale od zawsze podobało mi się brzmienie tego motocykla. Zwłaszcza na dobrej rurze ;) 

Wielu bezpiecznych i szybkich kilometrów :smile: Pozdrawiam

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trawa-Kawa już poszła do nowego właściciela, nawet nie zdążyłem jej wystawić na allegro :smile:

 

Trochę stereotypem tu polecieliście, dostępność części eksploatacyjnych jest bezproblemowa, pozostałe można standardowo zamówić w ASO albo w AF1racing w Stanach, gdzie w USA ceny i dostępność części do tego modelu jest fantastyczna. Muszę Cię Suchy zmartwić, ale według zrobionego przeze mnie researchu w czasie, gdy myślałem o Sprincie, to do Triumpha jest dużo mniej różowo z częściami i z ich cenami...Koszty serwisowania absolutnie normalne, dlaczego miałyby być wyższe? V2 austriackego Rotaxa uchodzi za kuloodporne, wszystkie rozwiązania absolutnie normalne, serwis co 10 tys km. Gdzie tu te wysokie koszty serwisu?

Spalanie faktycznie podobno jest wysokie, ale cóż, to jest liter-Kawa łykała przy moim stylu jazdy po mieście 8-9 litrów, w trasie 6-6,5, myślę, że tu dużej różnicy nie będzie.

Co do mocnego dołu-kolejny stereotyp, to jest V2 ale wysokoobrotowe, ona ma mocny środkowy zakres i jeszcze mocniejszy wysoki.

Pojeżdżę i zobaczymy jak to jest z tymi makaronami, albo potwierdzę, albo obalę mit o ich zawodności, na pewno dam znać na forum jak idzie eksploatacja.

 

Dziękuję wszystkim bardzo za gratulacje z okazji zakupu.

 

Pozdrawiam

Mateusz

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny sprzęt. I do tego V2. Lubie takie nietypowe sprzęty dlatego że nie giną w tłumie. Nie wiem czy mocny dół to jakaś straszna wada jeśli się ma tego świadomość. Jeśli o taki sprzęt się dba to dlaczego miał by być jakoś strasznie awaryjny. Zresztą o każdy trzeba dbać. Przyjemnego nakręcania głośnych kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc we Włoszech widziałem parę sztuk tych motocykli i spodobały mi się :smile: niestety w Polsce jest to marka niedoceniona , a szkoda ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięk z komiów Tuono jest nie do opisania. :biggrin:

 

gratuluję zakupu. :smile:

Edytowane przez krzychoslav (wyświetl historię edycji)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...