Jump to content

Aprilia Tuono 1000 Mateusza


MOTORWINGS
 Share

Recommended Posts

Od niedawna stałem się jednym z niewielu w tym kraju szczęśliwych posiadaczy włoskiego wymiatacza winkli czyli Aprilii Tuono 1000.

Teraz możecie zacząć odpalać wikipedię, żeby dowiedzieć się co to do diabła w ogóle jest ;)

Silnik to V2 na wydechach Leo Vince, więc jeżeli z jasnego nieba usłyszycie nadchodzącą burzę, to znaczy, że ja jadę gdzieś niedaleko :P Jest to o tyle dobre zestawienie, że Tuono po włosku znaczy grzmot...

Ponieważ jak widać moje zamiłowanie do turystyki motocyklowej na sprzętach absolutnie się do tego nie nadających nie przemija, już niedługo moto zostanie wyposażone w trochę akcesoriów turystycznych + oczywiście pakiet bezpieczeństwa. Jak będzie już ubrane, to pokażę więcej fotek :smile:

 

Pozdrawiam

Mateusz

 

Moto prezentuje się tak:

flm_1387298065__1476408_351907864952893_

Link to comment
Share on other sites

 

 

Teraz możecie zacząć odpalać wikipedię, żeby dowiedzieć się co to do diabła w ogóle jest

 

Oj bez przesady :P Trochę informacji już jest na temat RSV 1000 i Tuono ;)

 

Muszę przyznać, że sam przymierzałem się do RSV 1000 natomiast ze względu na kiepską dostępność części, duże koszty serwisowania, spore spalanie i ogólnie spore koszty utrzymania jak na razie mnie zniechęciły do zakupu Aprilli :biggrin: 

 

Tak czy inaczej, moto zajefajne, oryginalne :smile: 

 

Pogratulować! :biggrin: 

Link to comment
Share on other sites

No pięknie... europejskie motocykle mają u mnie +10 punktów na start, a już włoska stylówka ma specjalne względa

 

poproszę wiecej zdjęć :smile:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Muszę przyznać, że sam przymierzałem się do RSV 1000 natomiast ze względu na kiepską dostępność części, duże koszty serwisowania, spore spalanie i ogólnie spore koszty utrzymania jak na razie mnie zniechęciły do zakupu Aprilli  

 

Takie samo odnoszę wrażenie. Głównie użytkownicy mówiący o spalaniu sprowadzili mnie na ziemię, no i sprzętem też trzeba się nauczyć jeździć, bo idzie z samego dołu jak burza :smile: Poza ekonomią, to tylko gratulować maszyny.

Link to comment
Share on other sites

"touring on a tuono" dobrze to brzmi ;) tak czy inaczej jeszcze raz gratulacje! Jak Olo napisał za***iście widzieć coś co się wyróżnia na tle innych motocykli... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nigdy jakoś nie byłem fanem tuono, ale od zawsze podobało mi się brzmienie tego motocykla. Zwłaszcza na dobrej rurze ;) 

Wielu bezpiecznych i szybkich kilometrów :smile: Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Trawa-Kawa już poszła do nowego właściciela, nawet nie zdążyłem jej wystawić na allegro :smile:

 

Trochę stereotypem tu polecieliście, dostępność części eksploatacyjnych jest bezproblemowa, pozostałe można standardowo zamówić w ASO albo w AF1racing w Stanach, gdzie w USA ceny i dostępność części do tego modelu jest fantastyczna. Muszę Cię Suchy zmartwić, ale według zrobionego przeze mnie researchu w czasie, gdy myślałem o Sprincie, to do Triumpha jest dużo mniej różowo z częściami i z ich cenami...Koszty serwisowania absolutnie normalne, dlaczego miałyby być wyższe? V2 austriackego Rotaxa uchodzi za kuloodporne, wszystkie rozwiązania absolutnie normalne, serwis co 10 tys km. Gdzie tu te wysokie koszty serwisu?

Spalanie faktycznie podobno jest wysokie, ale cóż, to jest liter-Kawa łykała przy moim stylu jazdy po mieście 8-9 litrów, w trasie 6-6,5, myślę, że tu dużej różnicy nie będzie.

Co do mocnego dołu-kolejny stereotyp, to jest V2 ale wysokoobrotowe, ona ma mocny środkowy zakres i jeszcze mocniejszy wysoki.

Pojeżdżę i zobaczymy jak to jest z tymi makaronami, albo potwierdzę, albo obalę mit o ich zawodności, na pewno dam znać na forum jak idzie eksploatacja.

 

Dziękuję wszystkim bardzo za gratulacje z okazji zakupu.

 

Pozdrawiam

Mateusz

Link to comment
Share on other sites

ja już miałem okazje słyszeć Twojego grzmota :biggrin: nakurwia niesamowicie ! extra maszynka ! Daj póxniej info jak ze spalaniem !

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny sprzęt. I do tego V2. Lubie takie nietypowe sprzęty dlatego że nie giną w tłumie. Nie wiem czy mocny dół to jakaś straszna wada jeśli się ma tego świadomość. Jeśli o taki sprzęt się dba to dlaczego miał by być jakoś strasznie awaryjny. Zresztą o każdy trzeba dbać. Przyjemnego nakręcania głośnych kilometrów.

Link to comment
Share on other sites

Będąc we Włoszech widziałem parę sztuk tych motocykli i spodobały mi się :smile: niestety w Polsce jest to marka niedoceniona , a szkoda ;/

Link to comment
Share on other sites

Możliwe tylko wtedy, jeżeli ten znajomy nie jest z województwa łódzkiego. To nie jest to moto, które jest/było w Łodzi na sprzedaż. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...