Jump to content

Problem Z Odpaleniem Przy Rozgrzanym Silniku


Trisket
 Share

Recommended Posts

Witam, w SRAD 600 99' miałem następujący problem. Czekałem na parkingu moto zagrzało się do 107C wiatrak oczywiście się załączył i przy ruszaniu motocykl zgasł. Jak chciałem go odpalić to reakcja była taka jak przy rozładowanym akumulatorze. Po kilku chwilach jak temperatura spadła zapalił od strzału. Czy ten model ma jakieś zabezpieczenie przed zagotowaniem, czy taka reakcja jest normalna. Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Czemu aż tak wysoko grzał się silnik? Nie jest to normalna temperatura? Jak wyżej do sprawdzenia też luzy zaworowe, termostat, chłodnica. Obstawiam ze silnik jak był tak traktowany jest bliski wyzianiecia ducha.

Link to comment
Share on other sites

Silnik ok, zagrzał się bo czekałem w upał na parkingu i nie zgasiłem motocykla. Na forum gixxer piszą że może akumulator słaby lub słabe ładowanie

Link to comment
Share on other sites

Dziwne ponieważ temperatura silnika nie ma nic do tego czy moto lepiej kreci czy nie (pomijam tutaj sytuacje zimnego oleju w temperaturze 0 stopni) ponieważ w takich warunkach nie użytkuje się motocykla. Ładowanie możesz prosto sprawdzić temat wałkowany. Szukaj.

Link to comment
Share on other sites

jest opcja że regulator napięcia sie przegrzewa i dlatego jest problem potem odpalić (miałem podobnie jak się fest zagrzał w paradzie + był spory spadek mocy na obrotach poniżej 2 tyś)

 

z tym ze myślałem że reglery to przypadłość hondy

Link to comment
Share on other sites

Miałem coś takiego w samochodzie powodem były źle spasowane pierścienie ( za mały luz na zamku) na zimnym kręcił i zapalał na gorącym drugi samochód i kable w środku lata nie pomagały

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mi kiedyś w Wsk 125 spuchł tłok i silnik stanoł Tzw 'Dęba' :unsure:

Paweł wybacz ale raczej autor nie pasował pierscieni tłokowych na parkingu :laugh2:

Link to comment
Share on other sites

To jak nie miał siły zakręcić a przez ten czas stygnięcia sam się naładował , tak sam z kosmosu ha ha

Link to comment
Share on other sites

Lubiany akumulator ma to do siebie, że jeśli go wyczerpiesz kręcąc rozrusznikiem i probujesz za chwile to nie będzie miał siły, ale jeśli odczekasz 15 minut powoli wraca mu napięcie i na pewno zakręci lepiej.

Link to comment
Share on other sites

ale tego naładowania to mu starczy na 2 obroty więc, to i tak nie to. Ale jak jak pisał Andrew obstawiał bym regulator napięcia, łatwo go sprawdzić więc no problem z diagnozą

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...