Skocz do zawartości

Ramona


Ramona

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Miło mi zawitać na forum. Jestem Anka. Jeżdżę od 5lat na Hondzie CBF500. Trochę mała, ale nie mogę się z nią rozstać ; Z motocyklami od urodzenia mam "styczność" :smile: Ale czasem zadaję banalne pytania i potrzebuję rady ;)

Mimo wszystko przyda się czasem wsparcie z Waszej strony. I chętnie polatam czasami z Wami. Z okna mam widok na miejsce Waszych spotkań i od kiedy się sprowadziłam znów do Łodzi miałam ochotę dołaczyć, ale jakoś w tym sezonie czas nie pozwolił.

„Choćbym pędził ciemną doliną, zła się nie ulęknę – bo halogen w motórze mym tkwi”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :smile:

 

Nie wiem jak mogłaś wytrzymać patrząc na nas z okna, toż to jak lizanie loda przez szybę  :hihi:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :pa: również się dziwię jak to zniosłaś patrząc tylko jak się wszycy zbieramy ,ja chyba bym wygryz dziurę w szybie :hihi:  do zobaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzała  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Tak wiem ..wszyscy teraz myslą gdzie jest Jack ...bo zabrakło pytania standardowego .. :hihi:

 

Prosimy o fotke twej osoby oraz hondy  :moto:  :P

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzała  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Tak wiem ..wszyscy teraz myslą gdzie jest Jack ...bo zabrakło pytania standardowego .. :hihi:

 

Prosimy o fotke twej osoby oraz hondy  :moto:  :P