salat Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 No to faktycznie daleko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fixman Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ojjj tam sprzedam ci Zippa pro 50 za 2000 i będziesz zadowolony już ma 72 cm wstawione wiec tylko pomykać dawaj na priv jak coś 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dinozaur Opublikowano 18 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ale wy tu biznesy robicie :-) kolego, skoro masz 16 lat to weź coś większego typu cbr125. pali tyle samo,a ci się tak szybko nie znudzi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kitket987 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Masaj powiem Ci że kupno rometa z salonu nie ma większego sensu. Wiem bo sam popełniłem ten błąd z tym że to był akurat skuter. Owszem jest gwarancja ale: musisz jeździć na te przeglądy serwisowe (ja miałem mniej więcej co 1500km) i płacisz ponad 100 zł za to że "mechanik" sprawdzi ci olej i stan ogumienia. Po drugie to ta gwarancja tak jak już ktoś pisał prawie nie istnieje. Co się popsuje to i tak musisz prawie za wszystko płacić. Co do WS50 to już chyba bym wolał tą Zetkę. Ale z Rometami to już tak jest jaki ci się trafi egzemplarz tak będzie jeździł. Znam to z doświadczenia, bo kolega w tym czasie kupił ten sam model Rometa co ja. U mnie mechanicznie bezproblemowo, u niego na początku też ok ale później szkoda gadać. Najlepiej kupić jakąś używkę z 72cm3 albo 110cm3 bo te 50 to się nadają na trasę dom-sklep-dom. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoTomasz Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 To ciekawe, że wszyscy piszący o zmianie silnika na 125 czy innych tego typu modyfikacjach - nie piszą nic o, wynikającej ze zdrowego rozsądku, modyfikacji układu hamulcowego na przystosowany do większych prędkości. Nie wspominając nawet o rozmiarze i bieżniku opon... Inna sprawa to konsekwencje wynikające z jazdy takim pojazdem. Jeżeli nie mając prawa jazdy kat. A1 będziecie się poruszać z prędkością powyżej 45 km/h to policjant ma obowiązek nałożyć zestaw: - mandat za ewentualne przekroczenie dopuszczalnej prędkości - mandat za jazdę bez wymaganych uprawnień (300 lub 500 zł) - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego - mandat za brak ważnego OC (OC na motorower wtedy jest nieważne), powiadomienie UFG. W przypadku osób małoletnich - skierowanie sprawy do Sądu Rodzinnego o narażenie dziecka na niebezpieczeństwo utraty życia. Jeżeli dojdzie do kolizji z winy takiego pojazdu - ubezpieczyciel poprzez regres ściąga od właściciela i kierującego WSZYSTKIE koszty wynikające z likwidacji szkody. Z własnego doświadczenia - gość, który kierując pojazdem bez ważnego badania technicznego spowodował wypadek musi spłacić jeszcze 300 tyś. zł do UFG tytułem spłaty kosztów leczenia ofiar, naprawy pojazdów i wypłaty należnych świadczeń periodycznych dla poszkodowanych. Interes życia... 2 Cytuj Stayin' AliveInstruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.plRatownik MotoPozytywni.plJeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominikf6 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jeżeli nie mając prawa jazdy kat. A1 będziecie się poruszać z prędkością powyżej 45 km/h to policjant ma obowiązek nałożyć zestaw: - mandat za ewentualne przekroczenie dopuszczalnej prędkości - mandat za jazdę bez wymaganych uprawnień (300 lub 500 zł) - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego - mandat za brak ważnego OC (OC na motorower wtedy jest nieważne), powiadomienie UFG. Nawet jeśli by miał A1 a włożył do "motoroweru" silnik 125ccm3 (w 99% nikt nie zgłasza takiej modyfikacji i pojazd pozostaje nadal motorowerem (50 w papierach 125 w ramie) to nie mógł by przekroczyć według prawa 45 bo to nadal motorower. Podczas rutynowej kontroli by to nie sprawdzili ale przypuśćmy zmierzyli by ci jak jedziesz daj m na to 80km/h mają prawo zabrać dowód rejestracyjny i skierować pojazd na dodatkowe badanie techniczne. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) To ciekawe, że wszyscy piszący o zmianie silnika na 125 czy innych tego typu modyfikacjach - nie piszą nic o, wynikającej ze zdrowego rozsądku, modyfikacji układu hamulcowego na przystosowany do większych prędkości. Nie wspominając nawet o rozmiarze i bieżniku opon... Inna sprawa to konsekwencje wynikające z jazdy takim pojazdem. Jeżeli nie mając prawa jazdy kat. A1 będziecie się poruszać z prędkością powyżej 45 km/h to policjant ma obowiązek nałożyć zestaw: - mandat za ewentualne przekroczenie dopuszczalnej prędkości - mandat za jazdę bez wymaganych uprawnień (300 lub 500 zł) - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego - mandat za brak ważnego OC (OC na motorower wtedy jest nieważne), powiadomienie UFG. W przypadku osób małoletnich - skierowanie sprawy do Sądu Rodzinnego o narażenie dziecka na niebezpieczeństwo utraty życia. Jeżeli dojdzie do kolizji z winy takiego pojazdu - ubezpieczyciel poprzez regres ściąga od właściciela i kierującego WSZYSTKIE koszty wynikające z likwidacji szkody. Z własnego doświadczenia - gość, który kierując pojazdem bez ważnego badania technicznego spowodował wypadek musi spłacić jeszcze 300 tyś. zł do UFG tytułem spłaty kosztów leczenia ofiar, naprawy pojazdów i wypłaty należnych świadczeń periodycznych dla poszkodowanych. Interes życia... Zetka 50 ma taki sam osprzęt jak zetka 125 i powstała konstrukcyjnie z hondy cg125 która nawet miała bęben z przodu Jak masz 16 lat to mniej wydasz na A1 łącząc wszystkie wykroczenia w/w Ale wy tu biznesy robicie :-) kolego, skoro masz 16 lat to weź coś większego typu cbr125. pali tyle samo,a ci się tak szybko nie znudzi ale ta na wtrysku ;p Edytowane 22 Listopada 2013 przez Olo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeżeli nie mając prawa jazdy kat. A1 będziecie się poruszać z prędkością powyżej 45 km/h to policjant ma obowiązek nałożyć zestaw: - mandat za ewentualne przekroczenie dopuszczalnej prędkości - mandat za jazdę bez wymaganych uprawnień (300 lub 500 zł) - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego - mandat za brak ważnego OC (OC na motorower wtedy jest nieważne), powiadomienie UFG. Jakoś nigdy mnie to nie zatrzymywało jak latałem jeszcze starą, dobrą, wysłużoną MZtą TS-1. Jak masz 15 lat (tyle wtedy miałem) to jakieś zakazy i policja nie robią na Tobie wrażenia, zapier**lasz i tyle P.S.: ja jeszcze wtedy często bez kasku jeździłem bo radarów u nas nie było, ewentualnie google i ormowski orzech Młodym gniewnym nie przetłumaczysz... pamiętam sam po sobie! 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.