Jump to content

Romet Zetka 50 Opinie


Masaj
 Share

Recommended Posts

Moc ci się szybko znudzi. Jeśli będziesz o niego dbał to ci posłuży. Spalanie około 2-2,5l/100km cię zadowoli.

Link to comment
Share on other sites

Moc ci się szybko znudzi. Jeśli będziesz o niego dbał to ci posłuży. Spalanie około 2-2,5l/100km cię zadowoli.

Tak o spalaniu wiem małe koszty będę dbał o niego.Jak się moc z nudzi ??

Link to comment
Share on other sites

Należy też dbać by na bieżąco dokręcać śrubki które lubią się odkręcać. Zaraz po zakupie należy dokładnie je po dokręcać.

Link to comment
Share on other sites

Zetką z solarisem przegrasz :biggrin:

Dobra baza jak dołożysz 1k na silnik 125 w którym nie musisz zmieniać mocowań ;) 

Link to comment
Share on other sites

No demonem prędkości nie jest ale to w końcu motorower i jako pierwszy sprzęt do nauki jest bardzo dobry.

Link to comment
Share on other sites

Jest na forum gość o nicku @NoPel, zlinkowałem Ci tutaj jego profil. Zagadaj do niego, jeździł Zetką więc powie Ci o nim najwięcej z nas. Poza tym jest kilka jego postów o tej maszynie w dziale "Nasze motocykle". Miłego czytania!

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy na twoim miejscu nie wziąłbym Junaka albo Zippa w ostateczności..

Wolę zetke najlepszy z rometa motorek nie będę go katował dbał to i dużo km się nią zrobi

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy na twoim miejscu nie wziąłbym Junaka albo Zippa w ostateczności..

Też bym bardziej polecił junaka 901 ;) 

troszkę większy, wygodniejszy, większość wersji wychodziła seryjnie z silnikiem 72ccm, dłuższe płożenia skrzyni biegów, tańsze części do silnika

Link to comment
Share on other sites

Ja wcześniej miałem Romet Ogara 900 o ile się nie mylę silnik taki sam, albo na pewno podobny.
Powiem tak - mocy zaczyna szybko brakować, ale jeśli się z tym pogodzisz to sama jazda daje dużą frajdę, manipulowanie biegami jest o wiele przyjemniejsze niż nudna jazda skuterem- o pozycji nawet nie wspomnę. Gdybym miał się cofnąć o te kilka lat to zastanowiłbym się jednak nad czymś mocniejszym np. Aprilla rs50. Jest to dwusuw - brzydko pracuje, śmierdzi olejem, sporo pali ale jest duużo mocniejszy ;)
Odpowiedz sobie na pytanie czy wolisz spokojną i przyjemną jazdę czy dreszczyk adrenaliny, który będzie jednak więcej kosztować (paliwo).

Link to comment
Share on other sites

Ja wcześniej miałem Romet Ogara 900 o ile się nie mylę silnik taki sam, albo na pewno podobny.

Powiem tak - mocy zaczyna szybko brakować, ale jeśli się z tym pogodzisz to sama jazda daje dużą frajdę, manipulowanie biegami jest o wiele przyjemniejsze niż nudna jazda skuterem- o pozycji nawet nie wspomnę. Gdybym miał się cofnąć o te kilka lat to zastanowiłbym się jednak nad czymś mocniejszym np. Aprilla rs50. Jest to dwusuw - brzydko pracuje, śmierdzi olejem, sporo pali ale jest duużo mocniejszy ;)

Odpowiedz sobie na pytanie czy wolisz spokojną i przyjemną jazdę czy dreszczyk adrenaliny, który będzie jednak więcej kosztować (paliwo).

ogar ma silnik 139fmb a zetka chyba fmi157 mocowo podobne, ale zetka jest ciężka. Kupuj silnik 125ccm i będzie więcej frajdy od rs50 :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Szczerze powiedziawszy nie wiem czy na chińskiej 125 będzie więcej frajdy niż na Apce, 

Gdyby to miało być porównanie cbr 125 vs rs 50 to tak chociaż i tak hamulce i zawiecha itp o wiele lepsza a co dopiero w porównaniu z chinolem. 

Ja już bym wolał kupić Apkę rs 50, chyba że wiesz, że wolisz jazdę po nieutwardzonych drogach to celowałbym w coś typu Derbi Senda, Yamaha Dt, zwłaszcza że tam masz o wiele większą możliwośc tuningu niż takiego chińczyka i ogólnie jest pełno detali, któryych nawet nie można porównać, chociażby w seryjnej sendzie czy Apce masz przewody w oplocie oraz pełno takich detali ;)

Link to comment
Share on other sites

Szczerze powiedziawszy nie wiem czy na chińskiej 125 będzie więcej frajdy niż na Apce, 

 

Gdyby to miało być porównanie cbr 125 vs rs 50 to tak chociaż i tak hamulce i zawiecha itp o wiele lepsza a co dopiero w porównaniu z chinolem. 

 

Ja już bym wolał kupić Apkę rs 50, chyba że wiesz, że wolisz jazdę po nieutwardzonych drogach to celowałbym w coś typu Derbi Senda, Yamaha Dt, zwłaszcza że tam masz o wiele większą możliwośc tuningu niż takiego chińczyka i ogólnie jest pełno detali, któryych nawet nie można porównać, chociażby w seryjnej sendzie czy Apce masz przewody w oplocie oraz pełno takich detali ;)

Co to za frajda jak taki chinol 110ccm albo dobre 72ccm weźmie rs50 w serii :biggrin:

Większa możliwość tuningu? do zetki pasuje silnik lifan 250ccm :biggrin: a do ws50 stomp 180ccm ;) Przynajmniej nie trzeba co trochę remontów robić i masz normalnie spalanie, mniejsze przy 250 4t niż 50 2t :P

Edited by Olo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Co to za frajda jak taki chinol 110ccm albo dobre 72ccm weźmie rs50 w serii :biggrin:

Większa możliwość tuningu? do zetki pasuje silnik lifan 250ccm :biggrin: a do ws50 stomp 180ccm ;) Przynajmniej nie trzeba co trochę remontów robić i masz normalnie

spalanie, mniejsze niż 50 2t :P

 

Tak jest lepsze spalanie 4t ma jakieś 2 l na 100km 2 t więcej rometa routera ws 50 kupuje na 100 % w zimę ponieważ promocje są w zimę

Link to comment
Share on other sites

O ile do zetki nie mam uwag to ws50 to hmmm nie bez powodu jest najtańszy. Ja przed zakupem też zastanawiałem się nad nim ale odstraszyła mnie 12 miesięczna gwarancja (nie wiem jak to teraz wygląda). Co do polecanych przez kolegów janków 901 to pomimo że mam to niestety z roku na rok jakość wykonania spadała, a 72 było montowane tylko w 2011 i to tylko podobno. Jak chciałbyś się takim przejechać i pooglądać to zapraszam do siebie, a może ci się spodoba i kupisz :smile:

Link to comment
Share on other sites

IMO Kupienie takiego cuda z salonu jest błędem (i było też w moim wypadku) chyba, że planujesz nic jeździć minimum 3-4lata..ale i tak bierz używkę..lej na gwarancję etc bo to co się zepsuje a pojęcie "serwis" u Rometa nie istnieje  :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Scyzer miał raczej na myśli to że co kolwiek by się nie zepsuło to serwis tego nie obejmuje ;) ewentualnie koszt przeglądów serwisowych przekracza ewentualną wartość napraw sprzętu w okresie gwarancji. Natomiast zapraszając cię na oględziny tudziesz przejażdżkę bardziej miałem na myśli to żebyś obejrzał i co ważne posłuchał Junaka i przemyślał raz jeszcze ws50

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...