Skocz do zawartości

Owiewka


Bajzel

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,Ostatnio się trochę zimniej zrobiło, i cholernie mi wieje.I tak zaczynałem się zastawiać nad dwoma rzeczami czy można by jakąś większa owiewkę do mojego moto zamontować i np osłonę na ręce.Aktualnie posiadam taką owiewkę - załącznik.Jakie są wasze doświadczenia warto kupić większą owiewkę, da mi to większą ochronę przed wiatrem? jeśli tak to jaką bo jestem laikiem w temacie (czytałem co prawda na ten temat, ale wole bezpośrednie oceny).A co do osłony na ręce to w ogóle nic nie znalazłem - grubsze rękawiczki i tyle?P.S. Czasem żałuje że nie kupiłem wersji diversion.

post-148-0-04073900-1319792947_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakie są wasze doświadczenia warto kupić większą owiewkę, da mi to większą ochronę przed wiatrem? jeśli tak to jaką bo jestem laikiem w temacie (czytałem co prawda na ten temat, ale wole bezpośrednie oceny).

Da większą ochronę -ale: uważaj na hałas. Przy sporej wysokości szyby, turbulencje na poziomie kasku mogą urywać Ci głowę i ogłuszyć. Za to jak się schowasz za szybą, to polecisz ponad 2paczki bez bólu. Przy małej szybie już przy 160 potrafi być niefajnie jak lecisz tak trochę dłużej. Ja właśnie zmieniłem dużą szybę na średnio - małą i jestem zadowolony. Latam nakedem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Da większą ochronę -ale: uważaj na hałas. Przy sporej wysokości szyby, turbulencje na poziomie kasku mogą urywać Ci głowę i ogłuszyć. Za to jak się schowasz za szybą, to polecisz ponad 2paczki bez bólu. Przy małej szybie już przy 160 potrafi być niefajnie jak lecisz tak trochę dłużej. Ja właśnie zmieniłem dużą szybę na średnio - małą i jestem zadowolony. Latam nakedem.

Odświeże troszke temat bo też chce zakupić szybkę do gs . Możesz wkleić fote swojego moto z tą szybka ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach