Bajzel Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Hej,Ostatnio się trochę zimniej zrobiło, i cholernie mi wieje.I tak zaczynałem się zastawiać nad dwoma rzeczami czy można by jakąś większa owiewkę do mojego moto zamontować i np osłonę na ręce.Aktualnie posiadam taką owiewkę - załącznik.Jakie są wasze doświadczenia warto kupić większą owiewkę, da mi to większą ochronę przed wiatrem? jeśli tak to jaką bo jestem laikiem w temacie (czytałem co prawda na ten temat, ale wole bezpośrednie oceny).A co do osłony na ręce to w ogóle nic nie znalazłem - grubsze rękawiczki i tyle?P.S. Czasem żałuje że nie kupiłem wersji diversion. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-xj600 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 musisz poszukac jakas dedykowana do xj na allegro lub w liberty motors a oslony na rece tez na allegro powinienes znalezc cos napewno dadza ale niewiem czy az tyle zeby bylo warto:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jakie są wasze doświadczenia warto kupić większą owiewkę, da mi to większą ochronę przed wiatrem? jeśli tak to jaką bo jestem laikiem w temacie (czytałem co prawda na ten temat, ale wole bezpośrednie oceny).Da większą ochronę -ale: uważaj na hałas. Przy sporej wysokości szyby, turbulencje na poziomie kasku mogą urywać Ci głowę i ogłuszyć. Za to jak się schowasz za szybą, to polecisz ponad 2paczki bez bólu. Przy małej szybie już przy 160 potrafi być niefajnie jak lecisz tak trochę dłużej. Ja właśnie zmieniłem dużą szybę na średnio - małą i jestem zadowolony. Latam nakedem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurasldz Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Da większą ochronę -ale: uważaj na hałas. Przy sporej wysokości szyby, turbulencje na poziomie kasku mogą urywać Ci głowę i ogłuszyć. Za to jak się schowasz za szybą, to polecisz ponad 2paczki bez bólu. Przy małej szybie już przy 160 potrafi być niefajnie jak lecisz tak trochę dłużej. Ja właśnie zmieniłem dużą szybę na średnio - małą i jestem zadowolony. Latam nakedem. Odświeże troszke temat bo też chce zakupić szybkę do gs . Możesz wkleić fote swojego moto z tą szybka ?? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-xj600 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 ja mam w swoim xj owiewke firmy puig taka nad lampe i z moich doswiadczen nic nie daje:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Odświeże troszke temat bo też chce zakupić szybkę do gs . Możesz wkleić fote swojego moto z tą szybka ??Z tą mniejszą, czy z tą dużą...?@adrian-xj600 - Ja mam teraz owiewkę 'średnią', różnica pomiędzy brakiem owiewki a taką owiewką jak moja jest spora, sprawdzałem ) zwłaszcza przy prędkościach 'ponadchopperowych' ;)Cebula z dużą owiewką:zdjątko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurasldz Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Z tą mniejszą, czy z tą dużą...?@adrian-xj600 - Ja mam teraz owiewkę 'średnią', różnica pomiędzy brakiem owiewki a taką owiewką jak moja jest spora, sprawdzałem ) zwłaszcza przy prędkościach 'ponadchopperowych' ;)Cebula z dużą owiewką:zdjątkoNO to chyba kupię jednak mniejsza owiewke, bo bedzie lepiej wyglądać, jak na moje oko. Też mi sie wydaje że warto kupić owiewke bo przy 120km/h już czuje sie dość spory opór powietrza. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajzel Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Z tą mniejszą, czy z tą dużą...?@adrian-xj600 - Ja mam teraz owiewkę 'średnią', różnica pomiędzy brakiem owiewki a taką owiewką jak moja jest spora, sprawdzałem ) zwłaszcza przy prędkościach 'ponadchopperowych' ;)Cebula z dużą owiewką:zdjątkoA jak masz taką wielką owiewkę to deszcz Ci też nie straszny?? Wszystko rozumiem góra przelatuje ?Tylko moja xj będzie DOŚĆ śmiesznie z tym wyglądać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Tak jak wspominałem, już mam mniejszą owiewkę. Ale z tą dużą, ze zdjęcia, faktycznie deszcz za bardzo nie przeszkadzał. Za to moto dość głupio wyglądało, to fakt. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velastir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Do tej pory jeździłem bez żadnej owiewki, nawet na zegary. Ale po ostatniej przejażdżce około 180 km/h i tak przez około 5-10 min... głowa latała mi we wszystkie strony a szyja potem bolała W internecie znalazłem ciekawe zdjęcie sv z owiewką która mi się spodobała ale nie znalazłem nic takiego na allegro W załączniku widać na zdjęciu dwie owiewki, ta dolna to standardowa do suzuki sv, natomiast tak górna, która mnie interesuje jest akcesoryjna. Czy ktoś wie co to za owiewka? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velastir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Poszperałem i zmalałem.... owiewka nazywa się vario touring screen https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/aprilia/125-classic/alle-bj/5938/vario-touring-screen-for-n.b.-hk-variotouringscreen-for-nakedbike-vtnb-all-years?c=90003929 Więc rodzi sie nowe pytanie. W Łodzi dostanę coś takiego? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Nie mam pojęcia... ale w kwestii SV to powinno w miarę łatwo dać się zaadaptować N na S (dołożyć przednią owiewkę).Z drugiej strony, masz okrągłą lampę więc do Ciebie powinna pasować każda standardowa szyba. Tak czy inaczej sama szyba nie da Ci tyle co pełna owiewka - wiem co mówię 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floyd Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Każdy ma swoje gusta i może jest to praktyczne, ale moim zdaniem wygląda to jak owiewka na owiewce na owiewce. Ta owiewka wygląda na przeznaczoną do montażu od razu nad lampą, a nie na istniejące już w SV plastiki (ciekawe czy i jakich przeróbek potrzeba by w ogóle to założyć w SV), a deflektor tylko dopełnia wrażenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velastir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Nie mam pojęcia... ale w kwestii SV to powinno w miarę łatwo dać się zaadaptować N na S (dołożyć przednią owiewkę). Z drugiej strony, masz okrągłą lampę więc do Ciebie powinna pasować każda standardowa szyba. Tak czy inaczej sama szyba nie da Ci tyle co pełna owiewka - wiem co mówię Nie podobają mi się pół owiewki które są w wersji S albo cała owiewka razem z bocznymi na silnik albo wcale Każdy ma swoje gusta i może jest to praktyczne, ale moim zdaniem wygląda to jak owiewka na owiewce na owiewce. Ta owiewka wygląda na przeznaczoną do montażu od razu nad lampą, a nie na istniejące już w SV plastiki (ciekawe czy i jakich przeróbek potrzeba by w ogóle to założyć w SV), a deflektor tylko dopełnia wrażenia. Tak, z tym że ja planował bym właśnie zamontować bezpośrednio nad reflektorem Są jakieś specjalne uchwyty montażowe 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floyd Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Nie podobają mi się pół owiewki które są w wersji S albo cała owiewka razem z bocznymi na silnik albo wcale Do SV pełne też są, ale ze względu na szlify to chodliwy towar i znaleźć komplet pod kolor ze wszystkimi mocowaniami to ani tanio, ani łatwo. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Nie mam pojęcia... ale w kwestii SV to powinno w miarę łatwo dać się zaadaptować N na S (dołożyć przednią owiewkę). Temat kilka razy omawiany na forum SV i sprawa wcale nie jest taka prosta i finansowo opłacalna.Ja do N miałem dedykowaną owiewkę Barracuda. Wyglądała dużo gorzej niż ori, ale swoją funkcję spełniała. Jakbym jeszcze raz miał wybierać to zostałbym przy oryginale 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Temat kilka razy omawiany na forum SV i sprawa wcale nie jest taka prosta i finansowo opłacalna. Nie miałem SV, jedynie zgadywałem. Dzięki za info! 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velastir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Temat kilka razy omawiany na forum SV i sprawa wcale nie jest taka prosta i finansowo opłacalna. Ja do N miałem dedykowaną owiewkę Barracuda. Wyglądała dużo gorzej niż ori, ale swoją funkcję spełniała. Jakbym jeszcze raz miał wybierać to zostałbym przy oryginale nie wiem co sie dzieje z forum sv ale nie działa. Sugerujesz że oryginalna owiewka spełnia swoją funkcje dużo lepiej? o tą ci chodzi? http://www.katalog-motocykli.pl/files/motocykly/st1/928/800x600_pl_PL/1329404412-suzuki-sv-650-s-3190.jpg warto w nią inwestować? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mur67 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam taką szybe MRA w swoim Tigerze. Też z deflektorem.... W trzecim sezonie postawienie go bądź opuszczenie w trakcie jazdy jest sporym wyzwaniem. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Mur67 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Sugerujesz że oryginalna owiewka spełnia swoją funkcje dużo lepiej? o tą ci chodzi? http://www.katalog-m...-650-s-3190.jpgwarto w nią inwestować? Wcale tak nie pisałem. Akcesoryjna, większa owiewka na pewno lepiej chroni przed wiatrem, ale czy na tyle żeby psuć linie motocykla? Tego do końca nie jestem pewien. Rozumiem, że oryginalnej owiewki nie masz i z tego co się orientuję ciężko jest taką kupić więc problem wyboru masz z głowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.