Jump to content

Zx6R 636 Prośba O Ocene

Zidus
 Share

Recommended Posts

Nie znam się na kawach, więc jeżeli nie zauważyłeś to moje spostrzeżenia:

Kawa z Rzeszowa ma dziwną naklejkę na deklu,  więc może jest on porysowany (przypadek? - nie sądzę) + błotnik/nadkole chyba nie było wypuszczane w malowaniu koloru motocykla. Ogólnie wygląda dość nieźle jak na ten rocznik, ale cena też nie należy do najniższych porównując powiedzmy wersję Kawy @_Michał_ z wieloma dodatkami. + Zabawny przebieg 22.000km

Czarna kawa ma porysowane trochę te matowe owiewki dolne i niewyraźne foty.

Niebieski wydaje się fajny :smile:

Edited by Suchy-wolk (see edit history)

Najbardziej nastawiam sie na 1 i 4 zobaczymy co czas pokaże.

3 ma inny kolor dekla z lewej str a iny z prawej :P

Tak jak Ci napisałem ;) 

1. Malowane felgi, malowany pług, jakieś nieoryginalne podnóżki kierowcy - ciekawe po co to wszystko? 

2. Ogólnie komisy z Rzeszowa mają złą opinię... Ten który sprzedaje to 636 również nie miał z byt pochlebnych więc zalecałbym ostrożność :P Co do moto - nie wiem po co tyle tych "naklejek mocy" (na deklach), śrubki nieoryginalne, brak osłony łańcucha, malowane wypełnienia, naklejki na zadupku krzywo naklejone :P Moim zdaniem po przejściach... Odnoszę wrażenie, że zegary i plastiki pod zegarami jak i stelaż "wypsikane" jakimś plakiem... Generalnie za "gołą" 636 po przejściach cena kosmos :P 

3. Malowany lewy dekiel, mnóstwo naklejek mocy :P Na boczkach nieoryginalne naklejki :P Na pewno "coś tam było" ;) A w ogłoszeniu jak zwykle "bezwypadek" :P Opony - jakiś śmietnik :P Natomiast cena do przeżycia jakby moto było sprawne ;) 

4. Najlepiej wyglądająca ;) zadbana, ładne kolektory... W sumie ze zdjęć nie ma się zbytnio co przyczepić ;) 

http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-zx6r-636-ninja-nie-cbr-gsxr-M3821207.html

Lewa strona? inny crash pad, próbuje sie doszukać czegoś wzorując na http://mototribu.com/constructeur/kawasaki/2005/nouveaute-2005/data/english/zx6r_index.html