• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Patrycja

Yamaha Mt-03

36 postów w tym temacie

Mam małą prośbę. Jakby komuś gdzieś mignęła fotka, albo by ktoś widział na żywo ten motocykl z zamontowanymi torbami bocznymi, to proszę o informację. Widziałam stelaże pod torby/kufry boczne, natomiast nigdzie nie widziałam zdjęcia już z torbami. I zastanawiam się, bo wydechy ma ustawione pod siodłem, czy te stelaże to nie jest tylko bezużyteczny dodatek, czy faktycznie da się zamontować bagaż po bokach. Jakiekolwiek zdjęcia z kuframi, jakie znalazłam, to były tylko z kufrem centralnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planujesz moto zmienić? ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że mi się podoba. Nie będę ukrywać, że ceny na razie bardzo mi się nie podobają, ale na przyszły sezon jeszcze na pewno Rebcio. A ponieważ u mnie podejmowanie decyzji w sprawie moto trwało w + nieskończoność, to wolę już rozpocząć "procedurę", żeby się wyrobić z decyzją zanim przejdę na emeryturę. :laugh2: Niewykluczone, że będę od czasu do czasu zaśmiecać ten dział innymi modelami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ładny motorek ale raczej stylizowany na tzw. street fightera czyli motor przeznaczony do miejskich popisów (malutka przednia lampa, króciutki tylny błotnik, brak jakichkolwiek owiewek). Poza tym jednocylindrowy silnik pomimo walorów w postaci dużego momentu obrotowego może powodować nieprzyjemne wibracje w dolnym zakresie obrotów ale nie jeździłem to nie wiem.Jesteś pewna, że będziesz się na nim dobrze czuła? :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie opinie i testy nie są złe. Mały, lekki (wiec dałabym radę sama podnieść), zwrotny, niski środek ciężkości, niewysoki - to ważne żeby się nie bujać z nogi na nogę na postojach albo nie stać na palcach, mało pali. Prędkość komfortowa do 130 km/h, dla mnie wystarczy. Tylne zawieszenie mnie urzekło ;) Wady też tam jakieś ma, ale który nie ma. Trochę ich mało na rynku, roczniki młode, więc i ceny jeszcze mi się nie podobają. :)Tylko te torby, motocykl bardziej miejski, więc pewnie nie przewidywał nikt toreb bocznych, stąd zastanawiają mnie te stelaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrycja lepiej zapatruj się na coś innego nie typowy model przez co może być problem z częściami ( mogą być drogie ) po drugie jednocylindrowy silnik o dużej pojemności będzie pracował jak wiaderko gwoździ i dowiedz się jak jest z serwisem takiego modelu jak dla mnie nie udana próba zrobienia mniejszej wersji mt-01 no ale to moje zdanie każdy może mieć inne :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na razie luźne podchody, żeby się na coś konkretnie określić w miarę przyzwoitym czasie. Podobają mi się w tej stylistyce, np. również Ducati Monster.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po tym czym teraz jeździsz nie podejrzewałbym Cię o takie preferencje... :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, jakaś odmiana musi być ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno kobieta zmienną jest niczym piórko na wietrze, tak to chyba leciało ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a siedziałaś już na czymś takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale Jerry z forum ma Monsterka, więc może kiedyś pozwoli przysiąść ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno kobieta zmienną jest niczym piórko na wietrze, tak to chyba leciało ;)

tak, to właśnie tak leciało :)ale to duża zmiana mimo wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno mt lepiej sie prowadzi niż rebelka i napewno łatwiej ją opanować w ekstremalnych sytuacjach.

Patrycja lepiej zapatruj się na coś innego nie typowy model przez co może być problem z częściami ( mogą być drogie ) po drugie jednocylindrowy silnik o dużej pojemności będzie pracował jak wiaderko gwoździ i dowiedz się jak jest z serwisem takiego modelu jak dla mnie nie udana próba zrobienia mniejszej wersji mt-01 no ale to moje zdanie każdy może mieć inne :smile:

A ty tu dziewczyny nie zrażaj.Ciągle Ci powtarzam że w kwesti lansu niema kompromisów.Widze że ma świetny gust, i tego się trzeba trzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na razie luźne podchody, żeby się na coś konkretnie określić w miarę przyzwoitym czasie. Podobają mi się w tej stylistyce, np. również Ducati Monster.

Jeśli znajoma z Wa-wy nie sprzedała, bądź nie zmieniła zdania to jest fajny Duk do sprzedania..."Ducati Monster 620 i.e. rocznik 2003, czarny mat. Odbiór tylko i wyłącznie osobisty. TYLKO dla doświadczonych i dbających o sprzęt motocyklistów/motocyklistek!!"To tak na marginesie jako off-top... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ty tu dziewczyny nie zrażaj.Ciągle Ci powtarzam że w kwesti lansu niema kompromisów.

Zgadza się B) Ale jak się nie da doczepić toreb, to nie chcę takiego. Ileż można jeździć dookoła Manufaktury, a gdzieś dalej to trzeba się zapakować z bagażem ;)

Jeśli znajoma z Wa-wy nie sprzedała, bądź nie zmieniła zdania to jest fajny Duk do sprzedania..."Ducati Monster 620 i.e. rocznik 2003, czarny mat. Odbiór tylko i wyłącznie osobisty. TYLKO dla doświadczonych i dbających o sprzęt motocyklistów/motocyklistek!!"To tak na marginesie jako off-top... ;)

Dzięki, ale zanim ja się zdecyduję, to ona zdąży go 5 razy sprzedać. Następny rok na pewno zostaje Rebcio. Może na koniec przyszłego roku będę próbowała go sprzedać.Ostatnio też trochę zbaczam ku Hondzie Hornet :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam małą prośbę. Jakby komuś gdzieś mignęła fotka, albo by ktoś widział na żywo ten motocykl z zamontowanymi torbami bocznymi, to proszę o informację. Widziałam stelaże pod torby/kufry boczne, natomiast nigdzie nie widziałam zdjęcia już z torbami. I zastanawiam się, bo wydechy ma ustawione pod siodłem, czy te stelaże to nie jest tylko bezużyteczny dodatek, czy faktycznie da się zamontować bagaż po bokach. Jakiekolwiek zdjęcia z kuframi, jakie znalazłam, to były tylko z kufrem centralnym.

Patrycja, jeżeli nie jeździsz z plecaczkiem to nie jesteś skazana na kufry boczne. Montaż bocznych kufrów jest z reguły najbardziej kosztowny i najtrudniejszy w kompletacji. Ja np. jeżdżę CB1300 do której ciężko dobrać boczne kufry. Zrezygnowałem z nich w ogóle, kupiłem duży centralny 55l kufer i torbę Louisa 55l. Razem mam 110l co jest całkiem sporą wielkością a moto nie utyło - co jest dość wygodne. Wygląda to tak:bagazZrobiłem tak Nordkapp obieżdżając kawał Skandynawii i kraje nadbałtyckie - ok. 6tys km, śpiąc w namiocie i wożąc żarcie ze sobą. Wierz mi, da się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, też fajnie. 110l to już konkretny bagaż. :smile: Nie jeżdżę z plecaczkiem, zresztą patrząc na MT-03, komfort pasażera byłby chyba nie lepszy jak na moim Rebelku, czyli żaden. :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stelaże można dorobić do każdego moto.Przykładem jest mój.Cudem kupiłem płyte pod kufer centralny a i tak się skonczyło że się urawła przy 220 na autostradzie.I skończyło się że sam zrobiłem stelaże i już 2gi sezon z nimi śmigałem i nic się nie dzieje,a ładuje do oporu :decayed:Zresztą sama miałaś okazje zobaczyć, według mnie wygląda ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, 220 to mi nie grozi. Chyba bym zawału dostała przy 220 na moto ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się B) Ale jak się nie da doczepić toreb, to nie chcę takiego. Ileż można jeździć dookoła Manufaktury, a gdzieś dalej to trzeba się zapakować z bagażem ;)Dzięki, ale zanim ja się zdecyduję, to ona zdąży go 5 razy sprzedać. Następny rok na pewno zostaje Rebcio. Może na koniec przyszłego roku będę próbowała go sprzedać.Ostatnio też trochę zbaczam ku Hondzie Hornet :biggrin:

Właśnie dostałem od niej wiadomość, że nie spieszy się ze sprzedażą, a nawet się wstrzymała na ten moment, więc może zdążysz... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, 220 to mi nie grozi. Chyba bym zawału dostała przy 220 na moto ;)

Miałem na myśli to że te kupne stelaże nie zawsze dają rade(moje miały gwarancje tylko do 120km/h), a są w Polsce firmy które wszysko wyspawają na zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E, no to i tak dużo wytrzymały - 100 km/h więcej :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to napewno komicznie ale uwierz mi że nie było mi do śmiechu jak przy takiej prędkości jedną ręką chamowałem a drugą trzymałem kufer, ratując laptopa, aparat i inny dobytek.A o gwarancji dowiedziałem się w czasie reklamacji,a dodam że nie była to marka krzak tylko znane giwi.Awantura była niesamowita ale i tak nic nie wywalczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0