Skocz do zawartości

Honda Deauville Ntv 650


marol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zastanawiam się czy oprócz mnie ktoś jeszcze jeździ Deauvillem po Łodzi, wydawało mi się że jakaś kiedyś mi mignął ale nie jestem pewien. To mój pierwszy motorek i choć nie mam porównania dla mnie jest super. Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Motocykl oczywiscie calkiem do rzeczy choc podobno dla niektorych nuda... Ja mimo wszystko cenie w nim wygode, znikome spalanie no i to, ze podczas przyspieszania w okolice licznikowych 200stu, daje do zrozumienia, ze nie sa to jego ulubione predkosci... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif

Pozdrawia czarna 700tka ze srodmiescia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Siema, ja dopiero teraz odpowiadam, bo niedawno zawitałem na forum. Deauvilką jeżdżę od trzech lat - też mój pierwszy motocykl. Według mnie - zacny :smile: Pozdrawiam z Zarzewa :smile:

! somos la revolucion !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Jacek. Na mojej niestety pod koniec zeszłego sezonu miałem małego szlifa, ale rama i reszta najistotniejszych rzeczy była ok, także ją naprawiłem i śmigam dalej. Miałem obawy co do dostępności używanych części ale nie było tak źle. Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze, lewa w górę:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dokładnie tak samo - jesień 2011 - pierwsza - na szczęście niegroźna - gleba ... w efekcie której najbardziej ucierpiała czacha motocykla ... Drogie to cholerstwo - nawet na Allegro, więc nie wiem czy jednak nie będę kleił, zobaczymy ... :smile: Pzdr.

! somos la revolucion !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Cześć,

 

Że tak poczytałem.