Gixer600 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) A kostka gdzie podłączasz regulator nie stopiła ci się czasem? Może gdzieś są przewody przetarte. Ogólnie to regulatory są najsłabszym ogniwem w suzuki i padają jak muchy. Podobno odległość od silnika jest zbyt mała przez co się za bardzo grzeją i topią. Ale to tylko ploty.Edit. j.w. wymieniając regulator wymieniłem aku, to był właściwie przypadek, bo najpierw sądziłem że mam walnięte aku i kupiłem nowy, jak się okazało stare było jeszcze dobre, a winowajcą był regulator i być może dzięki temu działał jak powinien. Edytowane 16 Września 2013 przez Gixer600 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 no zepsuł się znowu, kable sprawdzone wszystko oki kostka się nie stopiła wygląda normalnie przewody wyglądają normalnie nie ma przebicią ani zwarcia sprawdziłem to, to co z tym aku jakiś złoty środek, jak w 100% mieć pewność żę akumu jest dobry? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 co z tym aku jakiś złoty środek, jak w 100% mieć pewność żę akumu jest dobry? Po ładowaniu prostownikiem odczekać dobę i zmierzyć napięcie. Jeśli ma 12,6 V - dobry ''''''''''''''''''13.0 V - bardzo dobry 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Akumulator wrak . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 ale czy nas 100% przez aku padł regulator , sprawdze ten akumulator bo jest jeszcze na gwarancji ma prawie 2 lata 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 to działa w obie strony - zepsuty regler niszczy akumulator, a zniszczony akumulator psuje regulator nowy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 akumulator jest dobry ma 12.96 V po dobie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) Należy także sprawdzić alternator. Sprawdź dokładnie kabel łączący reg. z aku. Może przetarty - prąd ucieka i nadmiernie obciąża reg. Przyjrzeć się wszystkim przewodom przych i wych od reg. oraz ich mocowanie. Luzy na śrubach, zaśniedziałe, przetarte itp. Luźne klemy aku. Tu dyskusja na temat alternatora. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1635198.html Edytowane 18 Września 2013 przez kazek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 19 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) więć tak alternator wymontowałem z moto obejrzałem go ciężko stwierdzić niektóre cewki powiedzmy maja delikatnie inny kolor niż pozostałe, przewody wtyczka klemy wszystko wyglada prawidłowo i między fazami jest tak jak podaje serwisówka przy 5000 obr jest 65 V i z dodaniem gazu rośnie, z odjęciem maleje więc jakieś dodatkowe wskazówki? w jaki sposób mogę sprawdzić rezystancje do masy? jak się do tego zabrać? Należy także sprawdzić alternator. Sprawdź dokładnie kabel łączący reg. z aku. Może przetarty - prąd ucieka i nadmiernie obciąża reg. Przyjrzeć się wszystkim przewodom przych i wych od reg. oraz ich mocowanie. Luzy na śrubach, zaśniedziałe, przetarte itp. Luźne klemy aku. Tu dyskusja na temat alternatora. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1635198.html witam, więc tak jednak padł alternator dziwne bo raz pokazuje prawidłowe wartości napięcia a raz na jednej cewce 0. teraz pytanie czy też się spałił przez to regulator jak już kupie i zmontuje wam napisze jak cała historia się skończyła. Dzięki wszystkim za rady pzdr km/h Edytowane 18 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Sruby stratora były dokręcone??? lubią się odkręcić 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 19 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Sruby stratora były dokręcone??? lubią się odkręcić hmm jak rozbieralem pierwszy raz byly dokrecone teraz nie rozbierałem wiec nie wiem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 kolego najlepiej podjechać do elektryka i będzie po sprawie 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 23 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Witam, więc tak, kończąc ten temat dla zainteresowanych. Padł alternator ale usterka jego była bardzo dziwna i długo nie jawna, motocykl miał ładowanie, napięcie na cewkach przy 1500obr/min rzędu 20 [V] na każdej, lecz gdy się bardzo nagrzał i po mocnej przegazówce 14000 obr/min ładowanie gineło i nie wracało do póki moto nie ostygło. Okazało się że nie ma jednej fazy. Alternator można przewinąć koszt ok 200 zł ale nie wszyscy to robią, lub nówka 1200 zł. Podaje adres do kolesia jeżeli ktoś by miał kiedyś do przewinięcia altka http://www.statorlublin.pl/ lub Łódź ul. Chełmska 6. pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Znam jedną osobe która potrafi przewinąc altka i nie spier.. tego więc radził bym troszkę popytac się opini o danym zakłądzie i jak ja wykonuja.. 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 23 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 więc podaj namiar jak sprawdzony 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Można sprawdzić strator pod 230 volt AC,ale kto wie-to wie jak, i nikt nowicjuszowi nie napisze-w razie gdy mu się poje... kabelki to ktoś będzie go miał na sumieniu,cieszymy się że doszłeś do sedna,lecz powitalnia jak była tak jest w d*pie 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.