Raq Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Witam, mam problem z ładowaniem w moim gsx-r. Nie będę nic sugerował na początek, proszę o pomoc. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madpawel Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Sugeruje na początek odwiedzenie powitalni. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Nie będę nic sugerował na początek Hahah no ja pitole,Będziemy wróżyć,odpaliłeś chociaż moto?znasz regulamin forum czy trzeba powiedzieć ci co tam zdechło? Tylne koło masz zepsute i przez to nie masz ładowania 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 15, 2013 Author Report Share Posted September 15, 2013 ...chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły... Sugeruje na początek odwiedzenie powitalni. moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły... Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz. moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł... Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto? Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło. Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 15, 2013 Author Report Share Posted September 15, 2013 Więc jest napisane że jest nowy regulator napięcia, sprawdzony alternator też dobry a łodowanie było i teraz nie ma, a uwagi co do zepsutego koła i pustki w baku to raczej nie do mnie, lepiej napisz coś mądrego kolego Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz. Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto? Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło. Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sovteq Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Jak masz problem z moto to polecam warsztat użytkownika JAKUBKO. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 lepiej napisz coś mądrego kolego Powitalnia,ciężko zrozumieć? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 ..KOlego .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 (edited) sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, To już sprawdzał :biggrin: Milion % że nikt z Forum nie sprawdzi reglera miernikiem(bez instalacji) ale altka tak. mówiłem,w tylnym kole jest problem,może mało powietrza Edited September 16, 2013 by SOBOL (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) ..KOlego .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, Alternator sprawdzony z serwisówka działa przy 5000tys/obr/min pokazuje powyzej 65v DC na wszystkich trzech fazach, więc kupiłem nowy regulator polatałem ze 2 miechy i problem wrócił więc teraz już nie wiem co może być nie tak( wiązki kostki też sprwdzone i poczyszczone). Nie potrafie sprawdzić regulatora Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 65v DC Po jakiego mierzysz na DC,źle źle 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) tzn co i jak mam zmierzyc? Pomyłka mierzyłem AC Po jakiego mierzysz na DC,źle źle Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany" może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable z auta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) Wiesz dwa miechy bylo dobrze palił ładowanie było wporządku, dałem za niego za nówke 360 złoty i się zastanawiam czy zepsuł się sam z siebie czy coś mu w tym "pomogło" i jak go sprawdzić teraz czy jest dobry czy nie, może go tepmeratura od silnika zabiła..., nie było odpalane z auta, na pewno kupiłem zamiennik z allegro bo innego na allegro nie było zero oryginału Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany" może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable z auta? Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madpawel Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Jak jest równe napiecie między fazami to wyglada na to ze padł regulator. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 pytanie czemu padł i czy można go jakoś sprawdzić?, co go zabiło może być to temperatura, jeszczze gdzieś się doczytałem że może być to akumulator Jak jest równe napiecie między fazami to wyglada na to ze padł regulator. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixer600 Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Tu koleś pokazuję jak sprawdzić działanie alternatora http://www.youtube.com/watch?v=L3Sap5G-KQQ a tu regulatora napiecia, co prawda inne moto ale zasada ta sama http://www.youtube.com/watch?v=YazISsTVGec Sam stawiałbym na regulator, najczęstsza przyczyna w sukach. Można jeszcze zewrzeć zworką kość diagnostyczną i zobaczyć czy masz jakieś błędy, dodatkowo pytanie czy moto odpala czy nie, rozrusznik kręci, pompa działa, próbuje zaskoczyć a nie może, więcej szczegółów by się przydało. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Reglera na sucho nie sprawdzisz. Akumulator pomijam bo chyba wiesz jak go sprawdzić regler od temperatury też mógł polecieć 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) Kość diagnostyczną sprawdziłem zero błędów, moto pali jeżdzi do puki ma prąd w akumu. jak się rozłąduje to gaśnie, pompa pracuje. Co do filmików z you tube to dokładnie wszytsko tak zrobiłem i dlatego zakupiłem nowy regulator który padł po 2 miesiącach powiedzmy. Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixer600 Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Według mnie jest to wina regulatora. Kupiłeś nowy chiński, nowy oryginalny, czy używkę?Co do objawów padnięcia regulatora to najczęściej jest to tak jak napisałeś jazda na aku, powoli spadające obroty i padnięcie, czasami w "lepszych" przypadkach jest tak, że nie odpala na ciepłym silniku, a na zimnym wszystko luks. Ja w suce po wymianie miałem chiński nowy zamiennik i działał tak jak powinien. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) regulator nowy firmy Borg zamiennik czy chiński tego nie wiem http://allegro.pl/regulator-napiecia-suzuki-gsx-r-gsx-gsxr-750-06-09-i3531007036.html na starym regulatorze tak miałem że na zimnym było ładowanie a na ciepłym nie, a teraz nie wiem jak jest bo dałem znajomemu ten reulator żeby sprawdził ale może być podobnie że na zimnym będzie wszystko działało Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixer600 Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 z tego co widzę jest roczna gwarancja, ale jest też adnotacja, że "montaż regulatora przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji" więc teraz pytanie jak to z tą gwarancją tak naprawdę jest. Najlepiej byłoby żebyś mógł sprawdzić na innym regulatorze czy to aby na 100% to jest przyczyną. Jakubko może mieć jakieś sztuki, najlepiej jakbyś się do niego pofatygował. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raq Posted September 16, 2013 Author Report Share Posted September 16, 2013 (edited) ale wiesz pojade i moge nie dojechać lub nie wrócić, tylko czemu się zepsuł znów? Edited September 16, 2013 by Raq (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Zepsuł się znowu?, akumulator do wymiany, jeśli tego nie zrobisz spalisz kolejny. Polecam też sprawdzić połączenia kabli jak koledzy wyżej pisali cenne uwagi. Pomijając temat wbijasz tutaj, kozaczysz i zachowujesz się jak pajac. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.