Jump to content

Brak Ładowania Gsx-R K6 750


Raq
 Share

Recommended Posts

 

 

Nie będę nic sugerował na początek

 

Hahah no ja pitole,Będziemy wróżyć,odpaliłeś chociaż moto?znasz regulamin  forum czy trzeba powiedzieć ci co tam zdechło?

 

Tylne koło masz zepsute i przez to nie masz ładowania

Link to comment
Share on other sites

...chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły...

 

Sugeruje na początek odwiedzenie powitalni.


moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł...

Link to comment
Share on other sites

 

 

chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły...

 

Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz.

 

 

 

moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł...

 

Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto?

Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło.

Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my?

Link to comment
Share on other sites

Więc jest napisane że jest nowy regulator napięcia, sprawdzony alternator też dobry a łodowanie było i teraz nie ma, a uwagi co do zepsutego koła i pustki w baku to raczej nie do mnie, lepiej napisz coś mądrego kolego 

 

Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz.

 

 

 

 

Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto?

Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło.

Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my?

Link to comment
Share on other sites

..KOlego  .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,,

Link to comment
Share on other sites

sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,,

 

To już sprawdzał :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

Milion % że nikt z Forum nie sprawdzi reglera miernikiem(bez instalacji)

ale altka tak.

mówiłem,w tylnym kole  jest problem,może mało powietrza :laugh2:

Edited by SOBOL (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 ..KOlego  .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,,

Alternator sprawdzony z serwisówka działa przy 5000tys/obr/min pokazuje powyzej 65v DC na wszystkich trzech fazach, więc kupiłem nowy regulator polatałem ze 2 miechy i problem wrócił więc teraz już nie wiem co może być nie tak( wiązki kostki też sprwdzone i poczyszczone). Nie potrafie sprawdzić regulatora 

Edited by Raq (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany"

 

może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable  z auta?

Link to comment
Share on other sites

Wiesz dwa miechy bylo dobrze palił ładowanie było wporządku, dałem za niego za nówke 360 złoty i się zastanawiam czy zepsuł się sam z siebie czy coś mu w tym "pomogło" i jak go sprawdzić teraz czy jest dobry czy nie, może go tepmeratura od silnika zabiła..., nie było odpalane z auta, na pewno kupiłem zamiennik z allegro bo innego na allegro nie było zero oryginału

Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany"

 

może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable  z auta?

Edited by Raq (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

pytanie czemu padł i czy można go jakoś sprawdzić?, co go zabiło może być to temperatura, jeszczze gdzieś się doczytałem że może być to akumulator

Jak jest równe napiecie między fazami to wyglada na to ze padł regulator. 

Link to comment
Share on other sites

Tu koleś pokazuję jak sprawdzić działanie alternatora

http://www.youtube.com/watch?v=L3Sap5G-KQQ

a tu regulatora napiecia, co prawda inne moto ale zasada ta sama

http://www.youtube.com/watch?v=YazISsTVGec

Sam stawiałbym na regulator, najczęstsza przyczyna w sukach. Można jeszcze zewrzeć zworką kość diagnostyczną i zobaczyć czy masz jakieś błędy, dodatkowo pytanie czy moto odpala czy nie, rozrusznik kręci, pompa działa, próbuje zaskoczyć a nie może, więcej szczegółów by się przydało.

Link to comment
Share on other sites

Kość diagnostyczną sprawdziłem zero błędów, moto pali jeżdzi do puki ma prąd w akumu. jak się rozłąduje to gaśnie, pompa pracuje.

Co do filmików z you tube to dokładnie wszytsko tak zrobiłem i dlatego zakupiłem nowy regulator który padł po 2 miesiącach powiedzmy.

Edited by Raq (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Według mnie jest to wina regulatora. Kupiłeś nowy chiński, nowy oryginalny, czy używkę?Co do objawów padnięcia regulatora to najczęściej jest to tak jak napisałeś jazda na aku, powoli spadające obroty i padnięcie, czasami w "lepszych" przypadkach jest tak, że nie odpala na ciepłym silniku, a na zimnym wszystko luks. Ja w suce po wymianie miałem chiński nowy zamiennik i działał tak jak powinien.

Link to comment
Share on other sites

regulator nowy firmy Borg zamiennik czy chiński tego nie wiem :smile: http://allegro.pl/regulator-napiecia-suzuki-gsx-r-gsx-gsxr-750-06-09-i3531007036.html   

 

 

na starym regulatorze tak miałem że na zimnym było ładowanie a na ciepłym nie, a teraz nie wiem jak jest bo dałem znajomemu ten reulator żeby sprawdził ale może być podobnie że na zimnym będzie wszystko działało

Edited by Raq (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

z tego co widzę jest roczna gwarancja, ale jest też adnotacja, że "montaż regulatora przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji" więc teraz pytanie jak to z tą gwarancją tak naprawdę jest. Najlepiej byłoby żebyś mógł sprawdzić na innym regulatorze czy to aby na 100% to jest przyczyną. Jakubko może mieć jakieś sztuki, najlepiej jakbyś się do niego pofatygował.

Link to comment
Share on other sites

Zepsuł się znowu?, akumulator do wymiany, jeśli tego nie zrobisz spalisz kolejny. Polecam też sprawdzić połączenia kabli jak koledzy wyżej pisali cenne uwagi. Pomijając temat wbijasz tutaj, kozaczysz i zachowujesz się jak pajac.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...