Raq Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witam, mam problem z ładowaniem w moim gsx-r. Nie będę nic sugerował na początek, proszę o pomoc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Sugeruje na początek odwiedzenie powitalni. 1 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Nie będę nic sugerował na początek Hahah no ja pitole,Będziemy wróżyć,odpaliłeś chociaż moto?znasz regulamin forum czy trzeba powiedzieć ci co tam zdechło? Tylne koło masz zepsute i przez to nie masz ładowania 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 15 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 ...chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły... Sugeruje na początek odwiedzenie powitalni. moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 chcesz pomóc to pomóż nie mam czasu na zbędnę pierdoły... Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz. moto odpalone, jest założony nowy regulator było dobrze lecz znowu podczas jazdy zgasł... Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto? Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło. Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my? 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 15 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Więc jest napisane że jest nowy regulator napięcia, sprawdzony alternator też dobry a łodowanie było i teraz nie ma, a uwagi co do zepsutego koła i pustki w baku to raczej nie do mnie, lepiej napisz coś mądrego kolego Jak nie masz czasu to oddaj do mechanika a nie tu smarujesz. Nic nam to nie mówi,skąd mam wiedzieć czemu zgasł? może w baku pusto? Jeśli nie masz czasu na opisanie problemu co i jak,co już zrobione,to my nie będziemy gdybać co ci tam zdechło. Rejestracja tutaj to nie szukanie szybkiej pomocy,ty nie masz czasu? a my? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovteq Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Jak masz problem z moto to polecam warsztat użytkownika JAKUBKO. 0 Cytuj Honda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 lepiej napisz coś mądrego kolego Powitalnia,ciężko zrozumieć? 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 ..KOlego .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, To już sprawdzał :biggrin: Milion % że nikt z Forum nie sprawdzi reglera miernikiem(bez instalacji) ale altka tak. mówiłem,w tylnym kole jest problem,może mało powietrza Edytowane 16 Września 2013 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) ..KOlego .. zacznij od wszystkich przewodów , wiazek czy wszystko na swoim miejscu i nie jest zaśniedziale..potem sprawdx miernikiem alternator ,potem regler,, Alternator sprawdzony z serwisówka działa przy 5000tys/obr/min pokazuje powyzej 65v DC na wszystkich trzech fazach, więc kupiłem nowy regulator polatałem ze 2 miechy i problem wrócił więc teraz już nie wiem co może być nie tak( wiązki kostki też sprwdzone i poczyszczone). Nie potrafie sprawdzić regulatora Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 65v DC Po jakiego mierzysz na DC,źle źle 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) tzn co i jak mam zmierzyc? Pomyłka mierzyłem AC Po jakiego mierzysz na DC,źle źle Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany" może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable z auta? 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) Wiesz dwa miechy bylo dobrze palił ładowanie było wporządku, dałem za niego za nówke 360 złoty i się zastanawiam czy zepsuł się sam z siebie czy coś mu w tym "pomogło" i jak go sprawdzić teraz czy jest dobry czy nie, może go tepmeratura od silnika zabiła..., nie było odpalane z auta, na pewno kupiłem zamiennik z allegro bo innego na allegro nie było zero oryginału Jeśli zmierzyłeś napięcie na fazach i wyszło jak piszesz,to zapewne regler leży,zobacz jeszcze czy zasilanie dochodzi do niego i jest dobrze "zmasowany" może chinola kupiłeś,może odpalałeś na kable z auta? Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jak jest równe napiecie między fazami to wyglada na to ze padł regulator. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 pytanie czemu padł i czy można go jakoś sprawdzić?, co go zabiło może być to temperatura, jeszczze gdzieś się doczytałem że może być to akumulator Jak jest równe napiecie między fazami to wyglada na to ze padł regulator. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer600 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Tu koleś pokazuję jak sprawdzić działanie alternatora http://www.youtube.com/watch?v=L3Sap5G-KQQ a tu regulatora napiecia, co prawda inne moto ale zasada ta sama http://www.youtube.com/watch?v=YazISsTVGec Sam stawiałbym na regulator, najczęstsza przyczyna w sukach. Można jeszcze zewrzeć zworką kość diagnostyczną i zobaczyć czy masz jakieś błędy, dodatkowo pytanie czy moto odpala czy nie, rozrusznik kręci, pompa działa, próbuje zaskoczyć a nie może, więcej szczegółów by się przydało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Reglera na sucho nie sprawdzisz. Akumulator pomijam bo chyba wiesz jak go sprawdzić regler od temperatury też mógł polecieć 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) Kość diagnostyczną sprawdziłem zero błędów, moto pali jeżdzi do puki ma prąd w akumu. jak się rozłąduje to gaśnie, pompa pracuje. Co do filmików z you tube to dokładnie wszytsko tak zrobiłem i dlatego zakupiłem nowy regulator który padł po 2 miesiącach powiedzmy. Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer600 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Według mnie jest to wina regulatora. Kupiłeś nowy chiński, nowy oryginalny, czy używkę?Co do objawów padnięcia regulatora to najczęściej jest to tak jak napisałeś jazda na aku, powoli spadające obroty i padnięcie, czasami w "lepszych" przypadkach jest tak, że nie odpala na ciepłym silniku, a na zimnym wszystko luks. Ja w suce po wymianie miałem chiński nowy zamiennik i działał tak jak powinien. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) regulator nowy firmy Borg zamiennik czy chiński tego nie wiem http://allegro.pl/regulator-napiecia-suzuki-gsx-r-gsx-gsxr-750-06-09-i3531007036.html na starym regulatorze tak miałem że na zimnym było ładowanie a na ciepłym nie, a teraz nie wiem jak jest bo dałem znajomemu ten reulator żeby sprawdził ale może być podobnie że na zimnym będzie wszystko działało Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer600 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 z tego co widzę jest roczna gwarancja, ale jest też adnotacja, że "montaż regulatora przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji" więc teraz pytanie jak to z tą gwarancją tak naprawdę jest. Najlepiej byłoby żebyś mógł sprawdzić na innym regulatorze czy to aby na 100% to jest przyczyną. Jakubko może mieć jakieś sztuki, najlepiej jakbyś się do niego pofatygował. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) ale wiesz pojade i moge nie dojechać lub nie wrócić, tylko czemu się zepsuł znów? Edytowane 16 Września 2013 przez Raq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Zepsuł się znowu?, akumulator do wymiany, jeśli tego nie zrobisz spalisz kolejny. Polecam też sprawdzić połączenia kabli jak koledzy wyżej pisali cenne uwagi. Pomijając temat wbijasz tutaj, kozaczysz i zachowujesz się jak pajac. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.