Jump to content

Wydech Do Kawasaki Er6N 2007


Pitermen
 Share

Recommended Posts

witam,

 

powoli przymierzam sie do wymiany stockowego wydechy w kawie er6n 2007 na cos cos usłyszą inni ( samochody) urzytkownicy drogi.

w calym galimatiasie wydechów i cen brakuje mi jednej rzeczy:

 

wszystkie wydechy ( te w rozsadnej cenie ) sa w fabrycznym miejscu ( czyli pod moto miedzy kołami ).

straaaasznie podoba mi sie jednak klasyczny komin wystajacy w prawej strony az do koła ( tylnego ;)

 

i tu pojawia się temat .....

 

czy znacie albo widzieliscie jak i jakiej firmy mozna takie cudo wydechowe zalozyc do mojej RUDEJ ?

 

z góry dzieki za pomoc .....

 

temat spędza mi sen z powiek ...

 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam i patrzę po zdjęciach to w Twojej kawie nie ma żadnych śrub przy podnóżkach, do których można by przymocować obejmę od puchy, więc jest to utrudnione i skazane na klęskę. Poszukaj na różnych (głównie zagranicznych) forach Kawy ER-6 z puchą, jaka Cię interesuje i dzwoń do producenta, pytaj ile kosztuje taki układ wydechowy. Jeżeli nikt nie ma takiej puszki o jakiej marzysz, to jedynym rozwiązaniem może być odzew do firmy DOMINATOR, która Ci zaprojektuje puchę pod Twój egzemplarz.

 

Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że przerabianie układu dolotowego, czyli sztuczne "wydłużanie" go, może tylko pogorszyć sprawę osiągów.

 

V&H są miodzio, nie będą pierdziały  ;)

 

flm_1379074065__t2ec16n0e9s37e29dbrczmqj

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam i patrzę po zdjęciach to w Twojej kawie nie ma żadnych śrub przy podnóżkach, do których można by przymocować obejmę od puchy, więc jest to utrudnione i skazane na klęskę. Poszukaj na różnych (głównie zagranicznych) forach Kawy ER-6 z puchą, jaka Cię interesuje i dzwoń do producenta, pytaj ile kosztuje taki układ wydechowy. Jeżeli nikt nie ma takiej puszki o jakiej marzysz, to jedynym rozwiązaniem może być odzew do firmy DOMINATOR, która Ci zaprojektuje puchę pod Twój egzemplarz.

 

Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że przerabianie układu dolotowego, czyli sztuczne "wydłużanie" go, może tylko pogorszyć sprawę osiągów.

 

V&H są miodzio, nie będą pierdziały  ;)

 

flm_1379074065__t2ec16n0e9s37e29dbrczmqj

 

 

w 4t najwazniejsza średnica wydech (przelotu) długość mniej

Link to comment
Share on other sites

Witam

Lepiej zostać przy niskim mocowaniu wydechu. Łatwiej dołożyć jakieś sakwy przy ewentualnej wycieczce gdzieś dalej.
Jeżeli szukasz czegoś co ładnie brzmi pomyśl o Two Brothers (dźwiek nie rozczaruje ale na dalszy wypad dokup stopery do uszu)

Jak coś możesz odsłuchać jak pracuje u Mnie na Versysie w końcu to prawie to samo.

Pozdrawiam
Fonti




 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...