michał1988 Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Cześć Mam na imię Michał, jeżdżę duży hornetem, a w terenie dużą wr-ką, zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam pomocy w pracy dyplomowej. jestem studentem III roku ekonomii i proszę was jak motocyklista motocyklistę o udział w ankiecie do mojej pracy licencjackiej dotyczącej zachowań konsumenckich na rynku motocyklowym. Do pełnej liczby respondentów brakuje mi już tylko parędziesiąt ankiet, nie mogę zacząć zamykać ostatniego rozdziału pracy bez tych wyników a potrzebuje równej liczby wyników dla klarownego liczenia. http://moje-ankiety.pl/respond-37381.html Jeśli wypełnisz tą ankietę, bardzo mi pomożesz, z góry dziękuje PS. to nie jest spam, reklama, lub próba uzyskania czego kolwiek poza wiedzą badawczą do pracy licencjackiej. !!! wyniki są dostępne po wypełnieniu ankiety, niczego nie ukrywam, pytania są jak na mój gust ogólne i nie odbiegają od normy ankiet dyplomowych . z góry ogromnie dziękuję, do zobaczenia na trasie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...