Jump to content

Jaki Motor ? +-600


Muodyv6
 Share

Recommended Posts

Siemka , przystawiam się do kupna jakiegoś motoru , najbardziej myślę nad 600-tką jakiś naked chociaż bardziej plastika bym wolał, lecz jakiś naked też mnie zainteresuje plus minus z 7-8 tysi przeznaczyć mogę. chciałbym jakiś nowszy motorek odrazu mówię nie potrzebuje jakichś odrazu zapier**** tylko jakiś spokojny którym można się dobrze nauczyć jeździć takimi pojemnościami , rozważę też jakąś 500 lub 650 , tylko gs 500 odpada sv też;]

Link to comment
Share on other sites

Ja ci polecam f3 honde jak chcesz do 7-8 tys to kupisz ja się przesiadłem też z nsr 125 na 600 i kupiłem cbr 600 f4 i jestem bardzo zadowolony jak poszukasz to i może znajdziesz f4 w tych pieniądzach no ale ciężko będzie znaleźć coś co będzie stan techniczny igła i wizualny też więc polecam f3 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moja też pewnie będzie na sprzedaż niedługo, jak coś ;) Choć jeśli szukasz 600, to cebula może być za słaba.

Link to comment
Share on other sites

Na Twoim miejscu zastanawiałbym się nad Yamahą Fazer. W Twoim przypadku według mnie, byłby to najtrafniejszy wybór - połączenie plastika z turystykiem, który jednak te 100 km ma i można nim pozapier*alać też :smile: Druga moja propozycje to Yamaha Thundercat ( czyli takie moto jak ma Suchy ).Jeżeli chcesz koniecznie sporty to oczywiście GSX-R 600 SRAD ( moim zdaniem brzydki :P ) Kawasaki Ninja ZX6R, Honda CBR F3.F3 to w sumie jest połączenie sporta i turysty więc jest również ok...

Link to comment
Share on other sites

sporty odpadają razem z moim krzyżem ;P , xj 600 nie przypada mi do gustu f3 fajna opcja lecz nie taka jaka mi się widzi taki thundercat lepszy;] Macix o twojej to już wiem od dawna ;]

Link to comment
Share on other sites

proponowałbym CBR-ę albo Thundercata, a jeżeli nakeda to ofc Horneta ;] (mój jest opisany w dziale Sprzedam, jak coś to zapraszam:)Każdy chciałby jak najnowsyz motocykl, ale pamiętaj... mówisz że możesz przeznaczyć 7-8tyś, a za to względnie nowego sprzętu w DOBRYM stanie raczej nie kupisz. Tu masz dwie opcje - albo pogodzisz się z tym i kupisz jakiś nieco starszy rocznikowo sprzęt, albo dozbieraj trochę i wtedy kupuj nowsze. Wystrzegaj się 'super ofert' gdzie za małe pieniądze masz młodą maszynę. Takich cudów nie ma, a na pewno nie w Polsce ;/

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem podobny dylemat, zastanawiałem się nad Kawą ZZR600 albo T-Catem...padło na Fazera XDNajfajniejszą opcją wydaje mi się F3, musisz mieć jednak na uwadze, że wszystkie wymienione przeze mnie dotychczas są wyposażone w bardzo dużo drogiego plastiku, który zwłaszcza na początku przygody z 2oo lubi się zdekomponować, co wiąże się z dużymi kosztami.Co do nakedów to polecam Fazera, z golasów jest chyba najmocniejszy? (96KM) )Ofert sprzedaży pełno, więc jest w czym przebierać, jednocześnie seryjna namiastka owiewki przy przyklejeniu sie do zbiornika daję chwilowe schronienie przed wiatrem. Ponadto dużo wybacza (jeszcze żyję :riding: ), ma stopkę centralną i luksus niedostępny w wielu ścigach - wskaźnik poziomu paliwa ;)

Link to comment
Share on other sites

Ducati się boje , bez urazy według mnie włoskie gówno ;] moje zdanie nie lubie włoskich rzeczy ^^ . Ffojtus to że mówie że nowszy nie mówie o 2010 za 5 tys . tylko np 2000 rok bo za niecałe 7 tysięcy mam do kupienia kawasaki er5 500 2005rok , lub suzuki bandit 2001 600 za 6500 . więc mówie o takich motorach . zzr odpada znajomek miał mnie ten motorek nie przekonuje cbr większość to jest stunt a jeżeli mam mieć N to już tylko i wyłącznie seryjnie żadnych przerabianych .nad fazerką myśle

Link to comment
Share on other sites

ja bym za tę cenę kupował Fazerkę FZS 600 (taką jak ma koper), z 2001 roku (na starszych światłach).Sprzęt niezawodny, łatwo go dobrze utrzymać, centralka to potężny komfort (przekonuję się o tym na każdym km po przesiadce z Fazerów na Kawę <_< ), mocy pod dostatkiem co by pojeździć i po mieście i na trasie.i faktycznie wiele wybacza.

Link to comment
Share on other sites

właśnie nie powiem ale zainterosował mnie ten fzs ;] ładny i w miarę mocnyA i mam taką prośbę , nie piszczie kto ma co do sprzedania . bo ja nie kupuję teraz tylko się przymierzam zbieram sb jak najwięcej info by nie wpaść w żadne padło . więc jeżeli ktoś proponuje jakiś motor to proszę niech napisze jakie plusy i minusy danego motorka czy coś itp ..

Link to comment
Share on other sites

bandit z 2001 za 6500 tys raczej nie będzie w dobrym stanie, to jest cena dla zadbanego moto z okolic 97-99. No chyba, że ktoś faktycznie ma ciśnienie na sprzedaż. Generalnie masz dużą przepaść. er 500 a bandit/fazer/cbr600 to zupełnie inne klasy. Skoro smigałeś już na 125 to jednak polecałbym zostawić 500 w spokoju. A wybór między banditem/fazerem/zr-7 itd to już kwestia Twoich preferencji - co Ci się bardziej podoba i czego oczekujesz od motocykla.

Link to comment
Share on other sites

er5 właśnie mi kumpel powiedział że to niezłe padło i też odpada już zostają same 600 . a celuje teraz na cbr 600 fzs 600 bandit. i może jak sie uda gsxr lub jeszcze zx6r

Link to comment
Share on other sites

Muodyv6, a co powiesz na Suzuki SV 650S? Motocykl moim zdaniem dość popularny i ciekawy stylistycznie. Jeżeli wziąłbyś go pod uwagę w swoich poszukiwaniach, to pojazdem takim dysponuje crosiak z naszego 4um :smile:
Link to comment
Share on other sites

A ja na twoim miejscu nie pchałbym się jeszcze w motocykle po 100KM. Brałbym jakiegoś golasa, którym mozna fajnie po mieście pośmigać.Bandzior 600 dobrze mi sie sprawował jak byłem w twoim wieku (teraz sie zastanawiam jakim cudem ta zabawe przezylem)Ewentualnie coś z 500. CBF 500 jest bardzo fajny.W profilu widziałem ze zapatrujesz sie w stunterów wiec niezłym pomysłem byłaby cebula w roczniku 97->maszyna nie specjalnie droga a na poczatki stuntowe wystarczająca.Oczywiscie ile osob tyle opinii ;)

Link to comment
Share on other sites

To moze jajeczko (GSX-F)?

sporty odpadają razem z moim krzyżem ;P

Dość wygodnie się siedzi, mozna w razie czego tez sie położyć, jak ktoś chce - ale wyprostowana pozycja nie jest tutaj żadnym problemem :smile:

najbardziej myślę nad 600-tką jakiś naked chociaż bardziej plastika bym wolał

Full plastik ;) Jest 600cmm, a w razie czego nawet 750ccm do wyboru.

plus minus z 7-8 tysi przeznaczyć mogę (...) to że mówie że nowszy nie mówie o 2010 za 5 tys . tylko np 2000 rok

Jajka to roczniki 1998 do 2006 - na pewno w tej cenie znajdziesz cos sensownego.

tylko jakiś spokojny którym można się dobrze nauczyć jeździć takimi pojemnościami , rozważę też jakąś 500 lub 650

750ccm ma okolo 93KM, 600 cos kolo 85KM bodajze.Ja przesiadlem sie ze 125ccm na jajko 750ccm i dla mnie to byla idealna przesiadka.Ma dosc mocy, zeby sobie spokojnie na niskich obrotach pojezdzic. Jak chcesz kopa, to na wysokich tez potrafi niezle pociagnac.Na kolo raczej ciezko postawic, ale ma to zalete, ze jak chcesz wyrwac spod swiatel, to pruje do przodu, a nie do gory, jak lekkie sporty ;)Generalnie jest to dosc ciezki motorek (okolo 240kg), ale dzieki temu chyba prowadzi sie bardzo stabilnie, a wcale tej wagi nie czuc podczas jazdy.Ma centralke i boczna, wiec do wyboru i koloru.Jak chcesz zrobic z niego turystyka to tez zaden problem - zakladasz kufry i pare godzin jazdy nie powinno byc zadnym problemem.Jeszcze kwestia wygladu - albo sie komus podoba, albo nie ;)
Link to comment
Share on other sites

tak co do stuntu to jednak wolałbym sobie późńiej kupić jakąś starszą cbr za 2-3 tysie że jak sie spieprzy coś to nie bd drogo robićTeraz to chcę motor do nauki duży motor nie przeszkadza lekki też nie zaszkodzi;]

Link to comment
Share on other sites

Tak jak już mówiłem bierz cbr 600 f3 bardzo fajne motorki a jak nie podoba ci się f3 to bierz jakaś 600 i nie pakuj się w klase 500. Ja się przesiadłem ze 125 na 600 i dałem rade :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

wiem crosiaka to ja znam ;P i widziałem parę razy fajne ale czy warte swojej ceny;>?

Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam, bo przecież to nie ja rozglądam się za motocyklem :smile: Wziąłem pod uwagę sumę jaką podałeś w swoim poście. Z takim kapitałem możesz z powodzeniem nabyć SV -kę dla przykładu z 2003 rocznika. Myślę, że padło tutaj sporo trafnych podpowiedzi. Na co byś się nie zdecydował, to koniecznie pochwal się swoim zakupem w naszej galerii motocykli :P
Link to comment
Share on other sites

za 7-8 tys nie kupi w dobrym stanie Sv-ki z 2003. Raczej musi celować w coś z początków produkcji. Ale moto bardzo fajne.

Link to comment
Share on other sites

za 7-8 tys nie kupi w dobrym stanie Sv-ki z 2003. Raczej musi celować w coś z początków produkcji. Ale moto bardzo fajne.

Z tego co widziałem na motoAllegro to kupi.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...