Kitket987 Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Witam i znów zwracam się z prośbą ;D Otóż posiadam moto Kinroad w chopperze potocznie zwane "Łosiem". I niestety ale zawodzi mi silnik, 50/72cm3 który nie ja "tunignowałem" (przegrzanie, problem z olejem itd. ) Teraz chce wymienić na 110cm3 jednak z tego co czytałem to do fabrycznej 50 nie ma sensu się w to bawić, dlatego padł wybór na zakup nowego silnika o owej pojemności. I tu nasuwa się pytanie. Czy kupić silnik typowy dla tego moto np. taki http://allegro.pl/silnik-110-ogar-900-kinroad-romet-chopper-street-i3503222473.html Czy polecacie jakiś inny silniczek do tego, w razie czego z mocowaniami jakoś da się rade. Pozdrawiam. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sovteq Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Kup sobie jakis inny motor. Pomyśl o jakiejś 250cm3. Chyba, że prawko Ci na wiekszy nie pozwala. Ja bym się w zamianę silników nie bawił. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitket987 Posted September 3, 2013 Author Report Share Posted September 3, 2013 Szczerze to też bym się nie bawił, ale tak jak napisałeś prawko na większy mi nie pozwala ;/ Teraz zdanie A2 też nie wchodzi w gre, najwcześniej w przyszłym roku jak dobrze pójdzie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 (edited) 110 ma cały dół silnika od 50 Różnice na pewno odczujesz przy zmianie z 72. Żeby jednak za szybko mocy nie zabrakło to doradził bym YX140 http://allegro.pl/silnik-140-ogar-900-los-gb-street-ws-50-zipp-cross-i3510561157.html Do tego gaźnik Mikuni vm22 albo Kei Hin pz26. Niestety ma brak ładowania i żeby aku nie trzymało 30min to musisz dokupić iskrownik 6 cewkowy. Myślę że na tym silniku na przyspieszenie wszystkie 125 w 4t typu cbr itp. by zostawały Edited September 3, 2013 by Olo (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitket987 Posted September 4, 2013 Author Report Share Posted September 4, 2013 No i już mam jakąś alternatywe ;D Ta 110 wchodzi na spokojnie, bo wszystko jest tak samo, z tą 140 musze zobaczyć jak będzie. Przy tej 140 jedyny problem to ukrycie pojemności w razie kontroli ale i z tym myślę że da się rade. Zobaczymy ale dzięki @Olo za podpowiedź. Ktoś jeszcze ma może jakieś propozycje ?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Taką przeróbke robił mój brat cioteczny do gb street cos takiego nie ma problemu zadnego z tym po prostu na zamianę. Przejechałem się tym jest lepiej ale szalu nie robi a ten silnik który był 50 cm to bym do wozka inwalidzkiego nie zalozyl 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitket987 Posted September 4, 2013 Author Report Share Posted September 4, 2013 Wiadomo, że jakiś ogromnych osiągów to mieć to nie będzie, ale przy dobrym doborze części około 90-100km/h powinno to jechać. A co do tej 50 to się zgadzam, to się nadaje, jak ktoś ma bardzo dużo czasu i twardy tyłek ;D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekP Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Dodam swoje trzy grosze. Stawiłem się na kresce z chińską 150ccm z przełożeniami na przyspieszenie bo ojciec się o syna bał. Gilera za pierwszym roku wyprzedziła, drugi raz szły równo.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Krzychu, Twojego gila nawet brałem 125 z normalnymi przełożeniami Kitket, napis na cylku jedziesz szlifierką, później urabiasz literki np. z kleju do głowic, kleisz i jedziesz farbą wysokotemperaturową 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitket987 Posted September 5, 2013 Author Report Share Posted September 5, 2013 Zobaczymy kasa już mniej więcej jest, teraz tylko trzeba jeszcze się zdecydować co jest najtrudniejsze xD Olo dzięki za podpowiedź, o zjechaniu tego szlifierką to wiedziałem, ale jak to na nowo dorobić to już nie ;D Będzie trzeba z tego skorzystać Ogólnie dzięki wszystkim za podpowiedzi, jak ktoś jeszcze ma coś do dodania to piszcie, bo silniczek nie wcześniej jak za 2 tygodnie kupie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.