Jump to content

Silnik


Kitket987
 Share

Recommended Posts

Witam i znów zwracam się z prośbą ;D

Otóż posiadam moto  Kinroad w chopperze potocznie zwane "Łosiem".

I niestety ale zawodzi mi silnik, 50/72cm3 który nie ja "tunignowałem" (przegrzanie, problem z olejem itd. )

Teraz chce wymienić na 110cm3 jednak z tego co czytałem to do fabrycznej 50 nie ma sensu się w to bawić, dlatego padł wybór na zakup nowego silnika o owej pojemności.

 

I tu nasuwa się pytanie.

Czy kupić silnik typowy dla tego moto np. taki

http://allegro.pl/silnik-110-ogar-900-kinroad-romet-chopper-street-i3503222473.html

 

Czy polecacie jakiś inny silniczek do tego, w razie czego  z mocowaniami jakoś da się rade.

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kup sobie jakis inny motor. Pomyśl o jakiejś 250cm3. Chyba, że prawko Ci na wiekszy nie pozwala. Ja bym się w zamianę silników nie bawił.

Honda

Link to comment
Share on other sites

Szczerze to też bym się nie bawił, ale tak jak napisałeś prawko na większy mi nie pozwala ;/ Teraz zdanie A2 też nie wchodzi w gre, najwcześniej w przyszłym roku jak dobrze pójdzie.

Link to comment
Share on other sites

110 ma cały dół silnika od 50 :smile: Różnice na pewno odczujesz przy zmianie z 72. 

Żeby jednak za szybko mocy nie zabrakło to doradził bym YX140 http://allegro.pl/silnik-140-ogar-900-los-gb-street-ws-50-zipp-cross-i3510561157.html ;)

Do tego gaźnik Mikuni vm22 albo Kei Hin pz26. Niestety ma brak ładowania i żeby aku nie trzymało 30min to musisz dokupić iskrownik 6 cewkowy.

Myślę że na tym silniku na przyspieszenie wszystkie 125 w 4t typu cbr itp. by zostawały :smile:

Edited by Olo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

No i już mam jakąś alternatywe ;D  

Ta 110 wchodzi na spokojnie, bo wszystko jest tak samo, z tą 140 musze zobaczyć jak będzie.

Przy tej 140 jedyny problem to ukrycie pojemności w razie kontroli ale i z tym myślę że da się rade.

Zobaczymy ale dzięki @Olo za podpowiedź.

 

Ktoś jeszcze ma może jakieś propozycje :biggrin: ??

Link to comment
Share on other sites

Taką przeróbke robił mój brat cioteczny do gb street cos takiego nie ma problemu zadnego z tym po prostu na zamianę. Przejechałem się tym jest lepiej ale szalu nie robi a ten silnik który był 50 cm to bym do wozka inwalidzkiego nie zalozyl

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że jakiś ogromnych osiągów to mieć to nie będzie, ale  przy dobrym doborze części około 90-100km/h powinno to jechać. 

A co do tej 50 to się zgadzam, to się nadaje, jak ktoś ma bardzo dużo czasu i  twardy tyłek ;D

Link to comment
Share on other sites

Dodam swoje trzy grosze. Stawiłem się na kresce z chińską 150ccm z przełożeniami na przyspieszenie bo ojciec się o syna bał. Gilera za pierwszym roku wyprzedziła, drugi raz szły równo.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Krzychu, Twojego gila nawet brałem 125 z normalnymi przełożeniami :P

 

Kitket, napis na cylku jedziesz szlifierką, później urabiasz literki np. z kleju do głowic, kleisz i jedziesz farbą wysokotemperaturową :biggrin:;)

 
Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy kasa już mniej więcej jest, teraz tylko trzeba jeszcze się zdecydować co jest najtrudniejsze xD

Olo dzięki za podpowiedź, o zjechaniu tego szlifierką to wiedziałem, ale jak to na nowo dorobić to już nie ;D Będzie trzeba z tego skorzystać :biggrin: 

Ogólnie dzięki wszystkim za podpowiedzi, jak ktoś jeszcze ma coś do dodania to piszcie, bo silniczek nie wcześniej jak za 2 tygodnie kupie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...