_Michał_ Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Podczas zimy nastąpiło kilka zmian w mojej 636 Tak po krótce opiszę co tam pozmieniałem Szybę "racing" sprzedałem i kupiłem double bubble firmy LOSTER Szyba zrobiona na wzór MRA... Wyższa od poprzedniej, dodatkowo poprawiła komfort jazdy Zbiornik paliwa został odmalowany ze względu na zmatowiony lakier na wysokości ud oraz odpryski klaru na napisach kawasaki... Dodatkowo zamówiłem napisy kawasaki w technologii 3D Czyli napisy są wypukłe i na lakierze Na baku znalazł się nowy tankpad KEITI oraz Stompgripy Klamki długie złote zostały sprzedane, i zastąpione krótkimi czarnymi Półka górna została polakierowana ze względu na odpryski lakieru i zabezpieczona nakładką carbon Czerwone paski na felgach zastąpione zostały białymi "przerywanymi" Kierunki na żaróweczki zastąpiłem małymi LED'owymi... Jeśli chodzi o kwestie techniczne to zostały założone nowe opony - Dunlop Qualifier II Kilka drobnych zmian jeszcze ją czeka ale to już na spokojnie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred89 Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Elegancka dziunia! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Fajna czarnulka, do tej pory nie brałem pod uwagę rocznika 23 ale Twoja robi wrażenie. Jak mi się uda to chętnie na spocie oblukam z bliska. Z ciekawości droga jest taka szybka bo jak będę wreszcie miał swoją Kawę to pewnie też będę musiał coś wyższego zamontować. W najlepszym razie mają wersję "racing", a ta piszesz jest jeszcze wyższa. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Jeszcze kilka fot po dzisiejszym myciu, czyszczeniu i konserwacji Dzięki uprzejmości Kosmatego, który podarował mi kawałki folii carbon zrobiłem a'la nakładki na ramę w celu zabezpieczenia przed porysowaniem No i na koniec foto z naszym psiakiem Fajna czarnulka, do tej pory nie brałem pod uwagę rocznika 23 ale Twoja robi wrażenie. Jak mi się uda to chętnie na spocie oblukam z bliska. Dziękuje Nie ma problemu, oblukasz sobie na spokojnie Teraz już częściej będę przybywał na czwartkowe spotkania Ogólnie B1H/B2H to moto warte uwagi, ale ciężko znaleźć egzemplarz w niezłym stanie... Co mojego egzemplarza to jest mocno doinwestowany w dodatki W zasadzie brakuje w tym momencie tylko PC Z ciekawości droga jest taka szybka bo jak będę wreszcie miał swoją Kawę to pewnie też będę musiał coś wyższego zamontować. W najlepszym razie mają wersję "racing", a ta piszesz jest jeszcze wyższa. Szyba, nazwijmy ją racingowa jest ciut niższa od double bubble, ma mniejszego "garbika" Koszt szyby lostera to 160 zł. MRA to mniej więcej 250-300 zł a oryginał kawasaki może kosztować nawet 600 zł... Szyba double bubble lostera praktycznie nie różni się niczym od MRA. Robi naprawdę dobrą robotę. Ja mam około 180 cm wzrostu i nawet przy wyższych prędkościach nie muszę kłaść się na baku i chować za szybę Słyszałem opinie, że szyby lostera szybciej się rysują ale powiem szczerze, że miałem w ZX9R szybę MRA i też miała delikatne rysy, w ZX10R oryginał kawasaki, który z pewnością jakościowo (no ale cena kilka razy wyższa) był najlepszy aczkolwiek też jakieś mikro ryski dało się na niej znaleźć Jak będą kolejne zmiany to dodam foto do tematu Uchylając rąbka tajemnicy chcę dołożyć jeszcze stalowy oplot (jeszcze nie wiem w jakim kolorze ) i zrobić z niej wersję 1 osobową - pozbyć się setów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Piękna "dzida"! Gratulacje! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasio Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 No bez kitu, śliczniusia żonka! Tylko nie zapomnij o niej, żeby nie musiała sobie szukać innej połówki 0 Cytuj Kupię Aprilię RS125 '06+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Bardzo ładne moto, ostatnio miałem okazję się przyjrzeć i na prawdę żyleta. Miłego latania 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Kolejne zmiany nastąpiły Poniżej kilka aktualnych fot, po przeróbce siedzeń Dalsze zmiany w planach Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez _Michał_ (wyświetl historię edycji) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominikf6 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Świetny wzór 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 A jak wypada porownanie z poprzednimi Kawami ktorymi jezdziles? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 A jak wypada porownanie z poprzednimi Kawami ktorymi jezdziles? Tak naprawdę to temat rzeka na dłuższą pogawędkę Po krótce mogę powiedzieć, że każdy z modeli, które miałem jest inny, z różnym przeznaczeniem W sensie większej przydatności np. do turystyki, wygody w codziennym lataniu Jeśli chodzi o 636 B1H a np. ZX6R J1/J2 i 636 A1P (wnioskuję po miniaturce, że właśnie taką masz ) - B1H trochę lżejsza co jest niewątpliwie plusem jeśli chodzi o tor, minusem np w trasie - gorsza stabilność przy podmuchach bocznych wiatru - B1H niewygodna pozycja w codziennym użytkowaniu (niżej umieszczone clip-on'y, bardziej podkurczone kolana) - bardziej męcząca - agresywniejszy silnik (mam na myśli w stosunku do J1/J2 - nie jeździłem A1P więc ciężko mi stwierdzić - A1P "na papierze" ma te kilka KM i kilka Nm więcej niż J1/J2 natomiast masa pozostaje praktycznie taka sama) - B1H ma już zupełnie inne zawieszenie (przód) i heble * w codziennym użytkowaniu moim zdaniem lepszym wyborem będzie J1/J2 - A1P Aczkolwiek B1H też da się załadować i pojechać z bagażem w trasę ZX9R czy też ZX10R to już zupełnie inny temat 9-tka to super sprzęt - spora moc i moment obrotowy, świetna ochrona przed wiatrem. Dosyć spora masa patrząc na konkurencję aczkolwiek jeśli ktoś myśli o turystyce to będzie strzał w dziesiątkę. Pozycja zdecydowanie wygodniejsza niż na 954 czy R1. Motocykl po prostu "praktyczniejszy" no a ZX10R to już istny szatan Motocykl bezkompromisowy o dziwo nie jest aż tak bardzo niewygodny Zdecydowanie bardziej męczy mnie pozycja na 636 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsel Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Bardzo ładna 1 Cytuj http://www.babelkowy-swiat.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.