Jump to content

Zx-6R 636 2003 B1H - Czyli Kolejna Moja Kawa ;) Już 4-Ta :p


_Michał_
 Share

Recommended Posts

Jakoś tak wyszło, że po blisko rocznej przerwie, w maju tego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem kolejnego motocykla :smile: Jakiego? Kawasaki!!! O rany, znowu! Czyli to już moja 4 "Kawa"... Po ZX6R, ZX9R, ZX10R przyszedł czas na 636 ;) Nie ukrywam, że dużo w tej kwestii zawdzięczam Działkowemu :smile:

To dzięki Bartowi Emerytowi "zanabyłem" ten sprzęt od jego kolegi.

 

Co do egzemplarza. Sprzęt jest naprawdę w bdb stanie. Prawdopodobnie bezwypadkowy - wszystkie owiewki ori, z fabrycznymi numerami, nie klejone, spawane itp. Oczywiście posiada jakieś ślady użytkowania ale wiadomo to nie jest nówka z salonu tylko kilkuletnie moto.. wymaga delikatnego dopieszczenia co uczynię przez zimę ;)

 

Po zakupie moto przeszło serwis:

 

- sprawdzenie i regulacja luzów zaworowych

- wymiana uszczelniaczy i oleju w zawieszeniu przednim

- sprawdzenie płynu chłodzącego

 

* niedawno wymieniłem olej na syntetyk + filtr

 

636 jest fajnie doposażona! Z dodatków posiada: 

 

- amor skrętu WP (robi dobrą robotę) 

- tłumik Akrapović wraz z rurą dolotową i sprężynkami.

- wyświetlacz biegów Acumen

- crash - pady R&G (rama, wahacz, końcówki kierownicy oraz przedni zawias - czyli full komplet)

- szyba racingowa

- filtr powietrza K&N

- klamki regulowane "złote"

- tuningowe mocowanie tablicy 

- nakładka zamiast siedzenia pasażera

- założony alarm

 

Przez ten krótki czas wymieniłem żarówki na mega white, postojówki na LED'owe, manetki na alu ASV oraz małe kierunki (fabryczne bombki poszły w odstawkę!) czyli takie pierdoły ;)

 

Co w planach? :P Osoby, które mnie znają wiedzą, że ten sprzęt nie pozostanie w takiej postaci jak obecnie. 

Zaczną się przeróbki podobnie jak w moich poprzednich...

 

Jak przyszła Żona pozwoli to przez zimę zamierzam :P

 

- wywalić stare "kable" i założyć oplot 

- założyć stompgripy 

- wymienić "klamki" na krótkie (kwestia przyzwyczajenia - osobiście wolę krótkie) 

- wymienić opony

* być może założę regulowane sety, zobaczymy

 

Co do zalet i wad...Może zacznę od zalet!

 

- lekka konstrukcja (jedna z najlżejszych jeśli nie najlżejsza 600 w klasie!) 

- rewelacyjny silnik! Od 4 tys. obrotów już czuć przyrost mocy :smile: od 6-7 tys. fajnie jedzie a od 10-11 tys. jest piekło!

- bardzo poręczna - super jeśli chodzi o rasowego sporta do miasta - lecz nie tylko

- niskie spalanie (od 5 litrów trasa - prędkości rzędu 120 km/h z "plecakiem" do 7-7,5 litra miasto - ostrzejsza jazda)

- dobre heble (aczkolwiek czuć, że fabryczne są już stare i po jakimś czasie puchną) 

- dobra ochrona przed wiatrem (przy szybie racing'owej) 

 

wady:

 

* nie stwierdzono :P

- wiadomo, to 600 więc przy jeździe z pasażerem dynamika nie jest już tak zajefajna, Ale moto ogólnie daje radę ;)

 

Dla wytrwałych :P Poniżej galeria!

 

ewj.JPG
 

 

8xfy.jpg
 

 

oach.jpg
 

 

nra3.jpg
 

 

6f4z.jpg
 

 

sjas.jpg
 

 

irgn.jpg
 

 

5g3v.jpg
 

 

a4rz.jpg
 

 

sjru.jpg
 
 
 
Edited by _Michał_ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

heh ;) ... Gratulancje Michał !!! :biggrin: ... znam, widziałem, słyszałem, jeździłem :P ... prowadzi się jak żyleta po paszczy, na gumę idzie sama... :P

 

...Dobrych motocykli się "na zewnątrz" nie wypuszcza :P

 

Niech Ci służy i dostracza pozytywnych emocji !

Link to comment
Share on other sites

Lalunia ;):P

 

a jak Misiek jest wielkościowo? Byłaby dobra na mój wzrost :smile: ?

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny sprzęt, na żywo znacznie lepiej się prezentuje :smile: Egzemplarz tym bardziej udany i zadbany, pogratulować.

Link to comment
Share on other sites

Dziękować, dziękować :smile: 

 

 

 

Co do modyfikacji, to na pewno przyszła żona pozwoli ci wymienić opony

 

Chyba nie będzie miała wyjścia :biggrin: Obecnie obuta w Pilot Powery (bez 2CT) i planuję na wiosnę wrzucić coś bardziej miękkiego ;) 

 

 

 

a jak Misiek jest wielkościowo? Byłaby dobra na mój wzrost ?

 

Wielkością to muszę stwierdzić, że jest mała :P Mała, zgrabna, krótka :smile: Ja mam blisko 180 cm wzrostu i dla mnie jest w sam raz, dla osób wyższych i bardziej "rosłych" może być średnio :P Musisz się przymierzyć ;) 

Link to comment
Share on other sites

636B to jeden z ciekawszych modeli  w klasie 600. Gratulacje

Uwazaj tylko na rame w okolicy główki to ich słaby punkt

Edited by Kiełek (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Piękna maszyna. Wczoraj podziwiałem na żywo, nawet w kolumnie kilka razy lecieliśmy obok siebie. Najbardziej podoba mi się d*pa i ta lampa..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Wielkością to muszę stwierdzić, że jest mała :P Mała, zgrabna, krótka :smile: Ja mam blisko 180 cm wzrostu i dla mnie jest w sam raz, dla osób wyższych i bardziej "rosłych" może być średnio :P Musisz się przymierzyć ;)

 

Przekonałeś mnie :P hehe ;):P

Link to comment
Share on other sites

Jeśli zmieniałbym motocykl i miałbym "wyjść' z hondy to dla kawy 636. Bardzo podoba mi się ten motocykl, jest zadbany dopieszczony. Co do opon mam na tyle pilotke i wydaje mi się, że to już jest miękka guma, jak jest dobrze rozgrzana to ma skłonności to takich maślanych uślizgów które nie zaskakują i można je wyczuć.

Edited by AndrzejCBRF2 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Uwazaj tylko na rame w okolicy główki to ich słaby punkt

 

Powiem szczerze, że pierwszy raz spotkam się z taką opinią... Byłem przekonany, że jak stunterzy używają jej do ewolucji to rama jest tu mocnym punktem. Czy bardziej Ci chodzi o fakt, że przy dzwonie rama leci przy główce? 

 

 

 

Heh, widzę że nie tylko Ja jestem zwolennikiem krótkich klamek

 

Może to kwestia przyzwyczajenia ale jakoś od ZX9R jak założyłem "krótkie" nie wyobrażam sobie innych :P Być może też dlatego, że mam "delikatne" (małe) dłonie :P 

 

 

 

Uwielbiam 636 a ta jest wspaniała, marzy mi się taka!     

 

Od marzeń trzeba przejść do czynów :biggrin: Nic tylko kupować :smile: Moto naprawdę godne polecenia :smile: 

 

 

 

Co do opon mam na tyle pilotke i wydaje mi się, że to już jest miękka guma, jak jest dobrze rozgrzana to ma skłonności to takich maślanych uślizgów które nie zaskakują i można je wyczuć.

 

Obecnie są założone Pilot Power'y ale bez 2CT a na dodatek trochę stare ( i to jest główny powód wymiany)... Na dojazd do końca sezonu starczą i wymienię mimo, że "mięsa" trochę jeszcze mają to jakoś im "nie ufam" :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Przyszła - teraz już obecna żona oczywiście pozwoli :-)  -  o ile  mąż sam pieniędzory do skarpety odłoży ;):smile:

 

Ponieważ : teraz to i  żona sama swoje osobiste moto dopieszczać zimą zamierza ;D ... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...