MateuszZR7 Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Więc kupuj ten za 130 tylko później nie twórz nowych tematów że nie idzie na koło, że leci max 70 itp. Napisałem całą podstawę na temat tuningu 2T i jeżeli chcesz to się do tego dostosuj, a będzie to nieźle latać Jak za uspawany wydech pod parametry silnika to 600zł nie jest dużą kwotą nikt nie mówil że motocykle i tuning są tanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Trochę odświeżę temat ... Te wydechy co podałeś ,a raczej dyfy to są do serii ,a tym masz 70 ccm Airsal'a więc będzie za słaby i nie będzie się toczył tak jak powinien . Jakiego masz Airsal'a 70 ? Racing czy Sport ? To spora różnica . A co do gaźnika to mi odpowiedz jaki arisal tam siedzi ,jak sport to 17.5 by wystarczył a max do niego to 21 ,a jak racing to coś na poziomie 21-26 mm (broń boże nie chińszczyzna) . A co do zębów to 14/53 ,13/53 bym Ci polecił powinien się jakoś turlać . Zaleciłbym większą mieszankę ,gdyż na 70 ccm może być zbyt mała od seryjnej chociaż 1:45 ,na forum mielocha i senda.pl każdy po tuningu tak robi i jest dobrze (ja też tak robię ) dwie rzeczy kolego - po pierwsze podajesz mu przełożenia pod derbi/am6 a nie bierzesz pod uwagi że on ma hondę mt z całkowicie innym przełożeniem pierwonym (tryby skrzyni) niż wpółczesne biegowe 50-tki a po 2-gie znajdź mu takiego conti CHR pod ten silnik - nierealne poza tym airsal w jego hondzie na pewno ma inaczej zaprojektowany rozkład okien w cylindrze niż taki airsal do am6 czy derbi, co za tym idzie inne napełnianie cylindra itp - gaźnik 17,5 do sporta spokojnie mu starczy , tak samo jak seryjny wydech - skoro w am6 airsal na seyrjnym jest od serii mocniejszy w dole (a góra taka sama bo seryjny np w tzr konczy rezonans przy 10,5k) to u niego w porównaniu do serii ctylindra tez będzie miał mocniejszy dół a v-max podobny (te 80-90 powinien osiągnąć) - wszystko analogicznie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad96 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Założyłem oryginalny filtr powietrza i spalanie się zmniejszyło. Teraz zastanawiam się nad tym zaworem membranowym, mój nie jest w najlepszym stanie. Tylko teraz trzeba jakiś dobrać, a z częściami do tego modelu są problemy i to spore. Czy ten zawór musi być jakoś dopasowany do silnika, czy wystarczy tylko żeby pasował rozmiarowo, rozstawem śrub? Co możecie mi polecić bo ja szczerze mówiąc nie mam pojęcia co wybrać i jak to dobrać. Mówimy oczywiście o takim zaworze żeby zmiana na niego wyszła na + 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 poszukaj materiału na płytki zaworu - znajdziesz na stronach typu mieloch,sxt i zrób sobie z niego płytki do swojego zaworu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Próbowałeś doginać płytki?stary sposób to dymanie ustami w niego-wydaje wtedy charakterystyczny dzwięk jeśli jest sprawny 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad96 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Tzn dogiąć w sensie żeby szczelina była mniejsza czy większa? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Przy cienkich blaszkach wcale nie ma prawa być szczeliny,mają być zamknięte.Doginasz te grubsze jeśli u ciebie występują bo już dokładnie nie pamiętam.Ja miałem gaźnik od rg80 razem z zaworem w mt50,powiększony kanał dolotowy i bla,bla kilka innych udziwnień,ale jechało dosyć dobrze,daj foto twojego zaworu jak masz to pomyślimy 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad96 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/07/50/62/3507506284 To jest akurat od jakiegoś chińczyka ale wygląda tak samo 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Niom to te grube się dogina 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad96 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ale ja się pytam czy dogiąć tak żeby zmniejszyć szczelinę czy zwiększyć ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Tak żeby te cienkie równo dolegały do uszczelki i nie może być tam szczeliny 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Niom to te grube się dogina te grube to ograniczniki, one sie nie ruszaja tylko blokuja maxymalny wychyl płytek które sa pod nimi nie polecam ani giąć ani odwracać płytek metalowych - ram miałem przypadek gdzie w skuterku taka płytka sie ciut wyszczerbiła - gdzie to ciut przerodziło się w bruzdy w komorze korbowej sobol mam wrażenie że cos z 2t mechaniki umiesz, ale było to już jakiś czas temu i nie wszystko dobrze pamiętasz ale mówie - to tylko wrażenie - bez spiny 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 (edytowane) Na tym się wychowałem i nikt nie pomógł Przyznaj Sebastian że każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało Co do autora to-pomiędzy cienkimi blaszkami a otworami nie może być szczeliny,sprawdź jak tam masz u siebie Edytowane 12 Września 2013 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad96 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 U mnie z tego co pamiętam to nie było tam szczeliny. A moje pytanie dotyczyło tego jak odgiąć te grube blaszki, ale jeśli to odradzacie to nie będę tego ruszać. Zobaczę tylko jak wyglądają te listki i czy dobrze dolegają. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 tego jak odgiąć te grube blaszki To tylko ograniczniki,nie ruszaj ich ja się przekonałem że to działa.Wszystko w temacie ode mnie 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało Bez przesady. Jak miałem 2T to wacha była po 1,60 zł 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Na tym się wychowałem i nikt nie pomógł Przyznaj Sebastian że każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało Co do autora to-pomiędzy cienkimi blaszkami a otworami nie może być szczeliny,sprawdź jak tam masz u siebie to zalezy, w tzr krecąc do 7 tys na codzień 3,7 litra, a to tylko am6 z wydechem sport było za to godzina pomykania na husqvarnie wr125 znajomego to jakieś 8-9 litrów , no ale to już jest wyczynowy sprzęt 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.