Skocz do zawartości

Honda Mt 50/70 - Toczy Się A Nie Jedzie.


Konrad96

Rekomendowane odpowiedzi

Więc kupuj ten za 130 tylko później nie twórz nowych tematów że nie idzie na koło, że leci max 70 itp.

 

Napisałem całą podstawę na temat tuningu 2T i jeżeli chcesz to się do tego dostosuj, a będzie to nieźle latać :smile: Jak za uspawany wydech pod parametry silnika to 600zł nie jest dużą kwotą :smile: nikt nie mówil że motocykle i tuning są tanie. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżę temat ...

Te wydechy co podałeś ,a raczej dyfy to są do serii ,a tym masz 70 ccm Airsal'a więc będzie za słaby i nie będzie się toczył tak jak powinien .

Jakiego masz Airsal'a 70 ? Racing czy Sport ? To spora różnica .

A co do gaźnika to mi odpowiedz jaki arisal tam siedzi ,jak sport to 17.5 by wystarczył a max do niego to 21 ,a jak racing to coś na poziomie 21-26 mm (broń boże nie chińszczyzna) .

A co do zębów to 14/53 ,13/53 bym Ci polecił powinien się jakoś turlać .

Zaleciłbym większą mieszankę ,gdyż na 70 ccm może być zbyt mała od seryjnej chociaż 1:45 ,na forum mielocha i senda.pl każdy po tuningu tak robi i jest dobrze (ja też tak robię ) :smile:

 

 

dwie rzeczy kolego - po pierwsze podajesz mu przełożenia pod derbi/am6 a nie bierzesz pod uwagi że on ma hondę mt z całkowicie innym przełożeniem pierwonym (tryby skrzyni) niż wpółczesne biegowe 50-tki

 

 

a po 2-gie znajdź mu takiego conti CHR pod ten silnik - nierealne

 

poza tym airsal w jego hondzie na pewno ma inaczej zaprojektowany rozkład okien w cylindrze niż taki airsal do am6 czy derbi, co za tym idzie inne napełnianie cylindra itp - gaźnik 17,5 do sporta spokojnie mu starczy , tak samo jak seryjny wydech - skoro w am6 airsal na seyrjnym jest od serii mocniejszy w dole (a góra taka sama bo seryjny np w tzr konczy rezonans przy 10,5k) to u niego w porównaniu do serii ctylindra tez będzie miał mocniejszy dół a v-max podobny (te 80-90 powinien osiągnąć) - wszystko analogicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem oryginalny filtr powietrza i spalanie się zmniejszyło.

Teraz zastanawiam się nad tym zaworem membranowym, mój nie jest w najlepszym stanie.

Tylko teraz trzeba jakiś dobrać, a z częściami do tego modelu są problemy i to spore.

Czy ten zawór musi być jakoś dopasowany do silnika, czy wystarczy tylko żeby pasował rozmiarowo, rozstawem śrub?

Co możecie mi polecić bo ja szczerze mówiąc nie mam pojęcia co wybrać i jak to dobrać.

Mówimy oczywiście o takim zaworze żeby zmiana na niego wyszła na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy cienkich blaszkach wcale nie ma prawa być szczeliny,mają być zamknięte.Doginasz te grubsze jeśli u ciebie występują bo już dokładnie nie pamiętam.Ja miałem gaźnik od rg80 razem z zaworem w mt50,powiększony kanał dolotowy i bla,bla kilka innych udziwnień,ale jechało dosyć dobrze,daj foto twojego zaworu jak masz to pomyślimy

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niom to te grube się dogina :biggrin:

 

 

 

te grube to ograniczniki, one sie nie ruszaja tylko blokuja maxymalny wychyl płytek które sa pod nimi

 

nie polecam ani giąć ani odwracać płytek metalowych - ram miałem przypadek gdzie w skuterku taka płytka sie ciut wyszczerbiła - gdzie to ciut przerodziło się w bruzdy w komorze korbowej

 

sobol mam wrażenie że cos z 2t mechaniki umiesz, ale było to już jakiś czas temu i nie wszystko dobrze pamiętasz

 

ale mówie - to tylko wrażenie - bez spiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym się wychowałem i nikt nie pomógł -_-

 

Przyznaj Sebastian że każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało :biggrin:

 

Co do autora to-pomiędzy cienkimi blaszkami a otworami nie może być szczeliny,sprawdź jak tam masz u siebie :smile:

Edytowane przez SOBOL (wyświetl historię edycji)
http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z tego co pamiętam to nie było tam szczeliny.

A moje pytanie dotyczyło tego jak odgiąć te grube blaszki, ale jeśli to odradzacie to nie będę tego ruszać.

Zobaczę tylko jak wyglądają te listki i czy dobrze dolegają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało

 

Bez przesady. Jak miałem 2T to wacha była po 1,60 zł :smile:

wolę dwieście po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym się wychowałem i nikt nie pomógł -_-

 

Przyznaj Sebastian że każdy kto kiedyś miał 2t to kombinował jak mógł żeby tylko na wache więcej kasy zostało :biggrin:

 

Co do autora to-pomiędzy cienkimi blaszkami a otworami nie może być szczeliny,sprawdź jak tam masz u siebie :smile:

 

 

to zalezy, w tzr krecąc do 7 tys na codzień 3,7 litra, a to tylko am6 z wydechem sport było :P

 

za to godzina pomykania na husqvarnie wr125 znajomego to jakieś 8-9 litrów , no ale to już jest wyczynowy sprzęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...