Skocz do zawartości

Naciąganie Łańcucha


Kochu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc przy naciąganiu łańcucha w Bandicie? Jeszcze tego nigdy nie robiłem a wydaje mi się, że już jest luźny :/ Odwdzięczę się czteropakiem :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W warsztacie zrobisz to za jakieś 10 pln  :P  i możesz również pogadać i podpatrzyć jak to się robi 

"W jeździe na motocyklu nie chodzi tylko o to, żeby jechać szybko. Ważne jest również, żeby się nie spieszyć, powoli połykać kilometry, krążyć po autostradach, pozwolić, żeby droga pokazywała ci kierunek, nie martwić się, dokąd jedziesz, tylko cieszyć się samą jazdą".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wytrzymasz do weekendu to chętnie "pokażę i objaśnię" :smile: To jest prosta sprawa. Zakładam, że masz jakieś podstawowe narzędzia/klucze?

"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..."

http://bikepics.com/members/bzyq/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź się za to sam to podstawowe czynności w motocyklu. Aż wstyd by motocyklista tego nie potrafił, poluzowujesz srube koła, następnie kontry po dwóch stronach na wahaczu, patrzysz na podziałkę naciągu by po obu stronach było tak samo, kontrujesz skręcasz srube na kole, prawidłowy luz łańcucha poninien mieć ok 2cm luzu ( tj gora dół) pamiętaj też o smarowaniu łańcucha co 300-400km.

Edytowane przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

2cm to absolutne minimum na obciążonym motocyklu - poproś kolegę aby posadził swoje szanowne 4 litery na kanapie, motocykl na koła i wtedy macaj luz. Jak napniesz go zbyt mocno jest szansa, że pożegnasz się z uszczelniaczem/łożyskiem wałka zdawczego.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza