Blasterqt Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam jak w temacie zamierzam kupic sobie motor enduro szybki i zrywny z homologacja tylko nie wiem jaki wybór by był najlepszy ponieważ jestem amatorem myśle nad 125cc albo 250 cc 2t tylko nie wiem ktory bedzie dla mnie lepszy chce nim jezdzic po drogach miedzy innymi po miescie a od czasu do czasu wjechac w polę tylko nie wiem jaki motorek by byl najlepszy kwota jaką chce zainwestowac to 4-5 tys bede bardzo wdzieczny za pomoc . Czekam na wasze podpowiedzi Pozdrawiam. Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez Blasterqt (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyq Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 - szybki i zrywny (zdefiniuj to pojęcie),- z papierami,- dla amatora,- 2t (jesteś pewny?),- na drogi i czasem po polu,- 4-5 tys. pln pierwsze co mi przyszło do głowy to Yamaha DT 125.Rozwiń temat, jakie masz gabaryty (wzrost/waga)? Jakie doświadczenie w terenie i ogólnie z moto?Zresztą temat już wałkowany wzdłuż i wszerz na wszelakich forach. Zajrzyj na bardziej branżowe http://www.forum.motox.com.pl/ 0 Cytuj "...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..." http://bikepics.com/members/bzyq/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...