GSXR Custom Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Witam potrzebuje informacji gdzie mogę wyprostować delikatnie pokrzywione lagi. Pacjent to Fazer 08 z 2012roku i koszt zakupu nowych jest bardzo duży więc potrzebuje kogoś kto mi to zrobi .Dzięki z góry za pomoc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Vader Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 (edited) Zależy jak bardzo pokrzywione ale w Łodzi solidnie to będzie trudno. TECROL z Międzyrzecza robi poprawnie, zadzwoń i wypytaj. Edited July 31, 2013 by Lord Vader (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jędrzej Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 W Sieradzu prostują ale nie znam nazwy firmy. Zapytam kolegę i dam znać. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Hmm nie wiem czy to opłacalne poszukaj na allegro używek. podczas prostowania czy tez odkształcenia się mogła popękać warstwa zewnetrzna i ogolnie może być kicha z uszczelnieniem tego w zawisie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marecki lodz Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 609420560 zadzwoń 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grucha Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 W zeszłym roku mechanik mi nie chciał złożyć widelca jak zobaczył że laga prostowana. Nie wiem w jakim była stanie przed prostowaniem. Moto świeżo kupione. Sprawdzaliśmy poziomicą i była jak nowa. Ale to.. jakby nazwać załamanie.. widoczne w miejscu wcześniejszego zgięcia wyglądało niepewnie. Nastąpiła chwila namysłu... drogi jakie mamy każdy widzi.. dziury piękne.. sypnę w którąś i laga pęknie w nadwyrężonym miejscu. Nowa kosztuje 400 zl. prostowanie ze 100?.... nie chcę umrzeć za 3 stówy. Aha.. gość wpuścił lagi o 5-10mm w półkę żeby nie było widać ... dobrze że się zdziwiłem po wizycie w serwisie.... zamiast w szpitalu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
działkowy emeryt Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 wszystko zależy od tego jak wygięte i jak wygląda punkt przełamania. Teoretycznie, jeśli jest dostatecznie plastyczny materiał, to da się wyprostować wszystko, ale powłoka rury nośnej może już taka plastyczna nie być. Z punktu widzenia krystalografii przeciągnięcia struktury metalu nie da się cofnąć - chyba, że w piecu hutniczym. Da się prostować osiowo, ale z punktem przełamania nie da się zrobić nic. I tak, blacharz nakłada na błotnik szpachlę, a moto-rzeźnik ustawia lagę w półkach tak, żeby nie było widać. Z reguły prostowane lagi lubią zjadać uszczelniacze, lubią popuszczać olej, a i lubią też wygiąć się ponownie w tym samym miejscu (zrób test - weź puszkę po piwsku, pognieć ładnie w rączkach i zapamiętaj jaki stawiała opór przy gnieceniu - następnie wyprostuj, ale dokładnie, ładnie wyprostuj... już? to teraz zgnieć ją w rączkach jeszcze raz - zauważyłeś różnicę w sztywności materiału? Nie wspominam nawet o gładzi powierzchni roboczej lagi - uszczelniacz prawdę Ci powie Generalnie jest tak, że lagi do jeżdżenia prostuje się w Mozambiku, w Górnej Wolcie, w Gwineii Bissau i w Polsce. Francuzi, zniemczone Turasy czy inne brudasy prostują lagi w moto na handel do Polandii, bo wiedzą, że i tak ktoś "gupi" to kupi, jak nie dla siebie to na handel. I tak powstaje mit o świetności prostowania lag, struktura makowca i Góry Świętokrzyskie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaquzie Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 "lagi do jeżdżenia prostuje się w Mozambiku, w Górnej Wolcie, w Gwineii Bissau i w Polsce" i to jest odpowiedź na pytanie kolegi z początku postu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.