koperta4512 Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Na niektórych skrzyżowaniach zielona światło dla osób skręcających w lewo załącza automat. Dla samochodów działa to bez żadnych problemów jednak motocykl nie załącza tego automatu (albo ja się źle ustawiam). Czy jedynym wyjściem jest czekanie na jaką puszkę? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyygy Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 czekasz albo lecisz na czerwonym. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazerro Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 W łodzi jest kilka skrzyżowań na których zamontowane są czujniki, które niestety nie łapią motocykla . Ja nigdy nie mam tyle cierpliwości żeby czekać na puszkę i z zachowaniem szczególnych środków ostrożności przejeżdżam . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koperta4512 Posted July 29, 2013 Author Report Share Posted July 29, 2013 W dzień z tym czekaniem to nie ma za dużego problemu, gorzej w nocy kiedy jest małych ruch a światła nadal są włączone. Na czerwonym poza "szczególnych środków ostrożności" trzeba jeszcze zwrócić uwagę czy nie ma gdzie w okolicy policji bo lubi się nagle pojawić Na jakiej zasadzie działa ten automat tak w ogóle? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jędrzej Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Pętla indukcyjna pod asfaltem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piyok Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 http://www.auto-swiat.pl/1-policja-podpowiada-kiedy-mozesz-pojechac-na-czerwonym " Jeżeli automatyka nie wyczuje pojazdu, policja radzi, by zawsze odczekać kilka cykli. Jeśli mamy pewność, że technika zawiodła, pozostaje potraktowanie skrzyżowania tak, jakby stał przed nim znak B-20 „Stop” – ruszamy po ustąpieniu pierwszeństwa wszystkim innym pojazdom. Gdyby policjant chciał nas za to ukarać, należy go poinformować, że była to wyższa konieczność, a my zachowaliśmy szczególną ostrożność. Jeśli to go nie przekona, nie przyjmujmy mandatu! Niech sprawa trafi do sądu. " 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazerro Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Ja zrobiłem tak dwukrotnie przy radiowozie i nikt mi nawet nie zwrócił uwagi ... albo nie zdążył, no mniejsza o to. Ważne, że raczej czepiać się nie powinni . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebestof78 Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 nikt mi nawet nie zwrócił uwagi ... albo nie zdążył 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeZet Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Na filmiku nawet dwa motorki nie dają rady. Trochę lipny ten mechanizm. https://www.youtube.com/watch?v=bOcFHg2GGf0 Na których skrzyżowaniach w Łodzi można się z czymś takim spotkać? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Na których skrzyżowaniach w Łodzi można się z czymś takim spotkać? Jedno na dellu przy lewoskręcie a drugie jak się wraca z Kruszowa i jest skręt na Pabianice (też w lewo). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaRRcin Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Swietej Teray / Włókniarzy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bercikoski Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Ja się spotkałem z czymś takim wyjeżdżając na DK1 w Tuszynie (skrzyżowanie z fotoradarem) i skręcając z Rąbieńskiej w Szczecińską. Ale chyba nie skłamię, jeśli powiem, że wszystkie "automatyczne" lewoskręty albo wyjazdy na drogi "główne" tak mają, że motocyklista musi czekać na jakieś auto albo jechać na czerwonym. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaRoD Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 (edited) Obywatelska / Cieszkowskiego (w stronę włókniarzy) A tu pełna lista : Skrzyżowania akomodowane wyposażone w pętle indukcyjne na terenie miasta Łodzi: 1. Piotrkowska – Tymienieckiego 2. Piotrkowska – Radwańska 3. Piłsudskiego – Sienkiewicza 4. Piotrkowska – Wigury 5. Piłsudskiego – Piotrkowska 6. Kościuszki – Żwirki 7. Kościuszki – Mickiewicza 8. Mickiewicza – Wólczańska 9. Sienkiewicza – Nawrot 10. Sienkiewicza – park im. Sienkiewicza 11. Piotrkowska – Zamenhofa 12. Piotrkowska – Struga 13. Kościuszki – Zamenhofa 14. Kościuszki – Struga 15. Wólczańska – Zamenhofa 16. Wólczańska – Struga 17. Wólczańska – 6 Sierpnia 18. Narutowicza – Kilińskiego 19. Narutowicza – Piotrkowska 20. Kościuszki – Zielona 21. Wólczańska – Zielona 22. Kilińskiego – Jaracza 23. Wschodnia – Jaracza 24. Piotrkowska – Jaracza 25. Zachodnia – Więckowskiego 26. Wólczańska – Więckowkiego 27. Kilińskiego – Rewolucji 28. Wschodnia – Rewolucji 29. Piotrkowska – Próchnika 30. Zachodnia – Próchnika 31. Kilińskiego – Pomorska 32. Pomorska – Wschodnia 33. Zachodnia – Legionów 34. Kilińskiego – Północna 35. Wschodnia – Północna 36. Nowomiejska – Północna 37. Zachodnia – Ogrodowa 38. Pabianicka – Rudzka 39. Pabianicka – Dubois 40. Pabianicka – 3 Maja 41. Pabianicka – Prądzyńskiego 42. Piotrkowska – Sieradzka 43. Piotrkowska – Przybyszewskiego 44. Piotrkowksa – Milionowa 45. Pabianicka – Wólczańska 46. Jana Pawła II – Pabianicka 47. Zachodnia – Manufaktura 48. Zachodnia – Drewnowska 49. Zachodnia – Lutomierska 50. Zachodnia – Limanowskiego 51. Zgierska – Dolna 52. Zgierska – Stefana 53. Zgierska – Julianowska 54. Zgierska – Liściasta 55. Zgierska – Czereśniowa 56. Zgierska – Al. Włókniarzy 57. Zgierska – Pasieczna 58. Zgierska – Świtezianki 59. Zgierska – Cyprysowa 60. Zgierska – Okulickiego 61. Sienkiewicza – Abramowskiego 62. Sienkiewicza – Wigury 63. Sienkiewicza – Orla 64. Sienkiewicza – Tuwima 65. Pomorska – Tamki 66. Narutowicza – Kopcińskiego 67. Kopcińskiego – Jaracza 68. Rondo Solidarności 69. Strykowska – Telefoniczna 70. Jaracza – Wierzbowa 71. Narutowicza – Tramwajowa 72. Narutowicza – Uniwersytecka 73. Narutowicza – Składowa 74. Narutowicza – P.O.W. 75. Narutowicza – Sterlinga 76. Rewolucji – Sterlinga 77. Pomorska – Sterlinga 78. Radwańska – Stefanowskiego 79. Radwańska – Politechniki 80. Jana Pawła II – Łaska 81. Mickiewicza – Włókniarzy 82. Włókniarzy – Kopernika 83. Włókniarzy – Karolewska 84. Bandurskiego – Krzemieniecka 85. Krzemieniecka – Kowieńska 86. Wyszyńskiego – Piaski 87. Retkińska – Maratońska 88. Retkińska 55 89. Retkińska – Wyszyńskiego 90. Retkińska – Krzemieniecka 91. Wyszyńskiego – Armii Krajowej 92. Maratońska – Gillette 93. Więckowskiego – Żeligowskiego 94. Żeligowskiego – 1 Maja 95. Kasprzaka – Długosza 96. Kasprzaka – Drewnowska 97. Legionów – Włókniarzy 98. Włókniarzy – Srebrzyńska 99. Włókniarzy – Długosza 100. Włókniarzy – Drewnowska 101. Konstantynowska – Unii Lubelskiej 102. Konstantynowska – Krzemieniecka 103. Krakowska – Minerska 104. Szczecińska – Rąbieńska 105. Rzgowska – Kolumny 106. Rzgowska – Kosynierów 107. Rzgowska – Kurczaki 108. Rzgowska – Chóralna 109. Dąbrowskiego – Anczyca 110. Rzgowska – Broniewskiego 111. Rzgowska – Lecznica 112. Paderewskiego – Karpacka 113. Politechniki – Wróblewskiego 114. Obywatelska – Cieszkowskiego 115. Jana Pawła II – Obywatelska 116. Jana Pawła II – Wróblewskiego 117. Ofiar Terroryzmu 11 Września – Łącznik Wschodni 118. Ofiar Terroryzmu 11 Września – Transmisyjna 119. Ofiar Terroryzmu 11 Września – Łącznik Zachodni 120. Zakładowa – Ziemowita 121.Traktorowa – Rąbieńska 122. Przybyszewskiego – Nurta-Kaszyńskiego 123. Przybyszewskiego – Łęczycka 124. Przędzalniana – Milionowa 125. Rokicińska – Centrum “Selgros” 126. Rokicińska – Hetmańska 127. Rokicińska – Książat Polskich 128. Przędzalniana – Tymienieckiego 129. Rokicińska – Augustów 130. Piłsudskiego – Niciarniana 131. Rynek Nowosolna 132. Brzezińska – Projektowana 133. Brzezińska – Śnieżna 134. Wojska Polskiego – Oświatowa 135. Strykowska – Smutna 136. Wojska Polskiego – Palki 137. Strykowska – Inflancka 138. Inflancka – Marysińska 139. Warszawska – Deczyńskiego 140. Ogrodowa – Karskiego 141. Drewnowska – Karskiego 142. Drewnowska – Żytnia 143. Plac Kościelny 144. Lutomierska – Klonowa 145. Wielkopolska łącznik 146. Zgierska – Cegielniana 147. Zgierska – Limanowskiego 148. Limanowskiego – Hipoteczna 149. Limanowskiego – Swojska 150. Brukowa – Helska 151. Pojezierska – Hipoteczna 152. Łagiewnicka – Zawiszy 153. Łagiewnicka – WIN 154. Włókniarzy – Żubardzka 155. Włókniarzy – Lutomierska 156. Włókniarzy – Limanowskiego 157. Włókniarzy – Pojezierska 158. Włókniarzy – Św. Teresy 159. Włókniarzy – Liściasta 160. Rojna – Traktorowa 161. Rojna 20 162. Rojna – Rydzowa 163. Szczecińska – Rojna 164. Aleksandrowska – Bielicowa 165. Aleksandrowska – Traktorowa 166. Aleksandrowska – Kaczeńcowa 167. Aleksandrowska – Szparagowa 168. Aleksandrowska – Szczecińska 169. Aleksandrowska – Chochoła 170. Szczecińska – Warzywna 171. Sikorskiego – Świtezianki 172. Sikorskiego – Nastrojowa 173. Sikorskiego – Castorama Edited July 30, 2013 by JaRoD (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koperta4512 Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 Ok, zaraz wydrukuje tą listę i przyczepia do baku żebym wiedział gdzie przy skręcie w lewo potrzebna jest puszka 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeZet Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 173 skrzyżowania – całkiem nieźle. Nie spodziewałem się tego zjawiska w takim rozmiarze. Chyba lista skrzyżowań z lewoskrętem, na których nie zastosowano tego mechanizmu była by zdecydowanie krótsza . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amid Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Nie wiem jak z całą tą listą ale 85 krzemieniecka -kowieńska chyba nie ma po co mieć pętli indukcyjnej. Tam jest tylko przejście dla pieszych i póki jakiś dwunożny osobnik nie wciśnie przycisku to się pali cały czas zielone dla pojazdów. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaRoD Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Nie wiem jak z całą tą listą ale 85 krzemieniecka -kowieńska chyba nie ma po co mieć pętli indukcyjnej. Tam jest tylko przejście dla pieszych i póki jakiś dwunożny osobnik nie wciśnie przycisku to się pali cały czas zielone dla pojazdów. Dość rzadkim, ale spotykanym już w Polsce rozwiązaniem jest sygnalizator ograniczający prędkość aut zbliżających się do przejścia dla pieszych. Zamontowane kilkadziesiąt metrów przed „zebrą" czerwone światło zapala się, gdy automat wykryje pojazd zbliżający się zbyt szybko. Światło świeci się dość krótko, co zmusza kierowców do zmniejszenia prędkości, ale zwykle nie do zatrzymania. Sygnał trzeba jednak traktować tak jak każde czerwone światło! Jego zignorowanie grozi mandatem w wysokości 300-500 zł oraz 6 punktami karnymi. Jest pomysł ze strony Stowarzyszenia aby wybrać grypę chętnych do testowania i w godzinach wieczornych przeprowadzić testy działania. Te co nie działają, należy zarejestrować taki manewr najlepiej na wideo i będziemy zgłaszać formalny wniosek o naprawę takich skrzyżowań. Ewentualne przynajmniej ich oznakowanie . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 (edited) Inflancka/Marysińska 5 razy testowałem i już miałem dosyć czekania,ale po 21-ej.Puszka to samo 138. Inflancka – Marysińska O znalazłem,muszę tam złomu trochę nawalić to bedę miał zielone Inflancka/Marysińska 5 razy testowałem i już miałem dosyć czekania,ale po 21-ej.Puszka to samo Dość rzadkim, ale spotykanym już w Polsce rozwiązaniem jest sygnalizator ograniczający prędkość aut zbliżających się do przejścia dla pieszych. Zamontowane kilkadziesiąt metrów przed „zebrą" czerwone światło zapala się, gdy automat wykryje pojazd zbliżający się zbyt szybko. Światło świeci się dość krótko, co zmusza kierowców do zmniejszenia prędkości, ale zwykle nie do zatrzymania Dell Edited July 31, 2013 by SOBOL (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaRoD Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 JaRoD, dnia 31 Lip 2013 - 23:37, napisał: Dość rzadkim, ale spotykanym już w Polsce rozwiązaniem jest sygnalizator ograniczający prędkość aut zbliżających się do przejścia dla pieszych. Zamontowane kilkadziesiąt metrów przed „zebrą" czerwone światło zapala się, gdy automat wykryje pojazd zbliżający się zbyt szybko. Światło świeci się dość krótko, co zmusza kierowców do zmniejszenia prędkości, ale zwykle nie do zatrzymania Dell Ale chyba sie nie sprawdza ;-P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Ja powiem ze działa.Wieczorem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaRoD Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Chyba do 3 razy sztuke. Potem ludzie ignorują. Szczególnie jak nie widać przy tych 3 razach pieszego. I skutek takiego działania może byc odwrotny. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorima Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 toż to koszmar jest z tymi skrzyżowaniami... ile ja się kiedyś na czekałam na św. Teresy / Włókniarzy teraz już nie czekam... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Dość rzadkim, ale spotykanym już w Polsce rozwiązaniem jest sygnalizator ograniczający prędkość aut zbliżających się do przejścia dla pieszych. Zamontowane kilkadziesiąt metrów przed „zebrą" czerwone światło zapala się, gdy automat wykryje pojazd zbliżający się zbyt szybko. Światło świeci się dość krótko, co zmusza kierowców do zmniejszenia prędkości, ale zwykle nie do zatrzymania. Sygnał trzeba jednak traktować tak jak każde czerwone światło! Jego zignorowanie grozi mandatem w wysokości 300-500 zł oraz 6 punktami karnymi. Jest pomysł ze strony Stowarzyszenia aby wybrać grypę chętnych do testowania i w godzinach wieczornych przeprowadzić testy działania. Te co nie działają, należy zarejestrować taki manewr najlepiej na wideo i będziemy zgłaszać formalny wniosek o naprawę takich skrzyżowań. Ewentualne przynajmniej ich oznakowanie . Zanim wystąpicie z jakimkolwiek wnioskiem, zapoznajcie się lepiej z zasadą działania. Tam nie ma co naprawiać, tylko trzeba zedrzeć razem z asfaltem i położyć na nowo. Pętla indukcyjna jest urządzeniem bardzo czułym i delikatnym, wymaga między innymi dobrej jakości podłoża, w które jest wtopiona. Dokumentacje pętli jasno określają, do jakiej głębokości pod asfaltem działa to poprawnie. u nas zawsze są głębiej i dlatego nie wykrywają małych pojazdów. Bogatsi o tę informację, wiecie już że wniosek musiałby być o PRZEBUDOWĘ, a nie NAPRAWĘ. Domyślacie się pewnie też, jaka będzie odpowiedź Pozdrowienia dla walczących z wiatrakami! (Napisałem ja- wciąż leczący się z syndromu Don Kichota) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maloletni Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Powiem tak.Takie samo jest w Tomaszowie skrzyzowanie z tym automatem i ja zawsze macham i się zapala zielone;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jędrzej Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Jeżeli machasz i się zapala to znaczy, że jest na fotokomórkę. Te w przypadku motocykli działają zdecydowanie lepiej. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.