Jump to content

Honorata Cbf 1000


bercikoski
 Share

Recommended Posts

Mając za motto pytanie "Co to jest pół litra na litrowy pysk?", przyszedł czas na zmianę partnerki. 17-letnią Cebulę zastąpiła w garażu 7-letnia Honorata. Pozostałem wierny pochodzeniu, czyli ponownie jest japoński tatuś, włoska mamusia, dorastanie w Reichu. :smile:

W zestawie dostałem dwa boczne kufry Krausera, nowy akumulator, wymieniony (na gwarancji) alternator. Brakuje gmoli, ale się dokupi - tak samo jak topcase i deflektor na szybę, bo mnie irytuje powietrze naparzające w szczękę. ;)

 

thumb_flm_1374918879__20130726_210726.jp

 

Honorata przywiozła mnie wczoraj Sodowej Krainy, czyli z Inowrocławia. Zakupiona została od motocyklisty, który wyraźnie o nią dbał, co potwierdził towarzysz podróży Michał z Motorwingsa, któremu serdecznie dziękuję za pomoc. :smile: Do zrobienia na pewno są lagi i przednia opona (Pan został zrobiony w bambuko w InterCars, gdzie w zeszłym roku kupił, jako nową, oponę z początku 2002 roku :/).

 

Do zobaczenia na dalekich wyprawach! :smile:

Edited by bercikoski (see edit history)

flm_1375891738__88x31.gif

 

You'll never ska alone!

Link to comment
Share on other sites

dobry sprzęt :smile: i b. ładny

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ...

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie Honoraty są fajne :biggrin:

"W jeździe na motocyklu nie chodzi tylko o to, żeby jechać szybko. Ważne jest również, żeby się nie spieszyć, powoli połykać kilometry, krążyć po autostradach, pozwolić, żeby droga pokazywała ci kierunek, nie martwić się, dokąd jedziesz, tylko cieszyć się samą jazdą".

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
bercikoski

 

 

P.S. Zrób więcej foteczek 

 

Mówisz i masz.  B)

thumb_flm_1400955295__20140524_150354.jp

thumb_flm_1400954781__20140524_145955.jp

thumb_flm_1400954821__20140524_150010.jp

thumb_flm_1400955031__20140524_150209.jp

 

Od czasu zakupu Honorata dorobiła się:

- nowego buta na przodzie (Michelin Pilot Road 2)

- top case'a (TRay L + alu-rack od SW-MOTECHa) - łącznie z dwoma bocznymi Krauserami są już 144 litry pojemności bagażowej  B)

- gmoli (dedykowane dla CBFek od Givi)

 

Do kupienia i zamontowania w tym sezonie:

- grzane manetki

- gniazdo zapalniczki

- uchwyt na navi/telefon (pewnie od RAM Mount)

 

Póki co, "nic nie puka, nic nie stuka, leje i jeżdżę".  :riding: I mam z tej jazdy, dzięki Honoracie, kuuuuuuuupę frajdy. :smile: Obawiałem się wagi, pojemności, mocy (przesiadłem się na "lytra" po jednym sezonie spędzonym na CB500), ale CBF jest niesamowicie wdzięcznym motocyklem. Prowadzi się bardzo lekko, jest (w moim odczuciu) bardzo zwrotna, zarówno przy manewrowaniu jak i przy wchodzeniu w zakręty lub omijaniu dziur z większymi prędkościami. Na przyspieszenie również nie narzekam - 98 KM zdecydowanie wystarcza, nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja, żeby zabrakło mocy (ale może to dlatego, że nie czuję potrzeby jeżdżenia motocyklem, który przy trochę gwałtowniejszym odwinięciu manetki idzie na koło :smile: ).

flm_1375891738__88x31.gif

 

You'll never ska alone!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...